فال 29 بهمن

کد خبر : ۶۸۰۴۵
بازدید : ۱۰۲۱
فروردین / Aries

به کسی که می‌شناسید و صحبت کردن با او برایتان بسیار آسان است فکر کنید و امروز با او تماس بگیرید. شما باید تلاش بیشتری را صرف این رابطه کنید. ایمیل و مسیج خوب است، اما هیچ چیز جای صدای شما را پر نمی‌کند. ممکن است فکر کنید که وقت تلفن زدن را ندارید، اما تماس مستقیم در حال حاضر حیاتی است. اهمیت این شخص را در زندگی خود با وقت گذاشتن برایش به او نشان دهید.

اردیبهشت/ Taurus

اگر امروز خودتان نیستید، زیاد به خودتان خرده نگیرید. در حال حاضر، درگیر یک کنکاش روحی هستید، هر چند که خودتان از آن مطلع نباشید؛ و اگرچه ممکن است رفتارتان ثبات نداشته باشید، اما همچنان به فلسفۀ شخصیتان که سالهاست تدوینش کرده‌اید، پابندید. به دیگران اجازه ندهید که روی رفتار فعلیتان برچسب بزنند. شما کاری را می‌کنید که فکر می‌کنید درست است، و مهم همین است.

خرداد/ Gemini

امروز برای شما با یک علامت سوال بزرگ شروع می‌شود. ظاهراً نقشه‌های قرص و محکمی که فکر می‌کردید دارید، به آن قرص و محکمی که فکر می‌کردید نیستند. خبر خوب این است که این تغییر باعث می‌شود روز جالبی داشته باشید. خبر بهتر این است که آن هدف رویایی‌ای که برایش دندان تیز کرده بودید، حالا بسیار محتمل شده، بنابراین برای اینکه حتما روز خوبی داشته باشید، به مثبت فکر کردن ادامه دهید. همه چیز در دسترس شماست، و دست شما امروز به شکل محسوسی درازتر از همیشه است.

تیر/ Cancer

صحبت‌های زیادی پشت در‌های بسته راجع به شما و اینکه کجا می‌روید بوده است و قدرت‌هایی در حال بحث بر سر اینکه آیا برای یک چالش بزرگ آماده‌اید، هستند. امروز فرصتی مهم پیش روی شما قرار می‌گیرد. اگر برایش آماده‌اید، باید بسیار محکم باشید، شاید در این حد که دیگران را کنار بزنید. اما اگر از وضعیت ذاضی هستید، به راه خود ادامه دهید و بگذارید کسی که از ما تشنه‌تر است این فرصت را نصیب خود کند.

مرداد / Leo

گاهی، لازمۀ خاص بودن این است که شجاع باشید؛ زندگی همیشه برای آنان که همرنگ جماعت نمی‌شوند، ساده نیست. امروز فردی قدرتمند عزم خود را جزم کرده تا مطمئن شود که موضع شما متفاوت نباشد. این یک بار شاید ویژگی بت‌شکنی و دیدگاه خاص شما، باعث شود نوع غلطی از توجه به شما جلب شود. بنابراین، سعی کنید فتیله خاص بودن خود را قدری پایین بکشید؛ منتها موقتی. توانایی این که خود را همرنگ جماعت کنید، می‌تواند سازوکاری عالی برای ایمن ماندن باشد.

شهریور/ Virgo

به اطرافیان خود حالی کنید که کیفیت زمان می‌برد؛ بعضی‌ها امروز بی‌طاقت هستند و وظیفۀ شماست که همه را سر وظیفۀ خود نگاه دارید. حتی منطق سریع شما، در حال حاضر، منجر به یک راه حل فوری نخواهد شد، بنابراین ببنید که دیگران چه ایده‌هایی دارند. این فرصت شماست تا بهبودی چشمگیر در گروه خود ایجاد کنید و به عنوان کسی که واقعاً می‌داند چطور گروه را پیش ببرد شناخته شوید. جمع کردن نظرات از منابع مطمئن، بخش مهمی از یک رهبر خوب بودن است.

مهر/ Libra

زبانتان از بیان جزییات حسی که در حال حاضر دارید قاصر است، پس چرا امروز سکوت را امتحان نکنید؟ هر چه کمتر صحبت کنید، بیشتر فکر می‌کیند و امروز روز خوبی برای فکر کردن است. چیز‌هایی که شما را گیج می‌کردند، الان بسیار بیشتر معنی می‌دهند، به خصوص رفتار گیج‌کنندۀ دوستی نزدیک. نیازی نیست که با این شخص راجع به یافته‌هایتان صحبت کنید. امروز بنشینید و تماشا کنید و لذت ببرید.

آبان/ Scorpio

امروز وقتی که جزییاتی کوچک توجه شما را جلب می‌کند و مشکلی بزرگتر را عیان می‌‎کند، شما منجی خواهید شد. عکس‌العمل سریع شما، از کلی دردسر برای کلی آدم پیشگیری خواهد کرد. به لطف تمرکز و دقت بالایتان، هچکس دیگری، چون شما بر اوضاع مسلط نیست. از این ترکیب شکست‌ناپذیر استفاده کنید، تا از اتفاقات دست‌وپاگیری که زندگی شما را ناخوشایند کرده خلاص شوید. امروز قدری شیطنت کنید و نگران نباشید.

آذر/ Sagittarius

اینکه راجع به فلسفه‌های خود صحبت کنید و ایده‌های خودتان را با دیگران در میان بگذارید فوق‌العاده است، اما امروز، فلسفه‌بافی ممکن است باعث شود تا از پیشرفت در زمینه‌های کاربردی‌تر زندگی خود بازبمانید. چیز‌های پیش‌پاافتاده‌ای مثل تمیز کردن انباری یا شستن لباسها، شاید فرصت‌های فکری جذابی به نظر نرسند، اما لزوماً اینطور نیست. امروز، محرکی که ذهنتان به آن نیاز دارد را با انجام دادن کار‌ها به دست می‌آورید، نه فقط با حرف زدن راجع به چیزها.

دی/ Capricorn

ارتباط یک خیابان دوطرفه است؛ بنابراین اگر سعی دارید با کسی ارتباط برقرار کنید که خیلی ساده حرف شما را نمی‌شنود، پس باید به این حقیقت فکر کنید، مشکل ممکن است از شما نباشد. آیا این فرد واقعاً به شما گوش می‌دهد؟ امروز یک بار دیگر سعی کنید، و بعد از آن اگر اتفاقی نیافتد، آماده شوید تا تسلیم شوید. ذهن این فرد ممکن است برای همیشه بسته شده باشد. او احتمالاً دیگر تمام‌شده است.

بهمن/ Aquarius

آیا برای یک اتفاق داغ آماده‌اید؟ جهان توجه خاصی به شما نشان خواهد داد و شما باید برای این توجه اضافۀ زیاد، آماده باشید (این توجه ممکن است شامل قدری توجه ناخواسته هم باشد، در نتیجه آماده باشید که ستایندگان ناخوشایند را پس بزنید!). حتی اگر مجرد نیستید، دلربایی و جذابیت شما افزایش یافته است و مردم جذب شما هستند. اگر در رابطه هستید، شریک شما بسیار واضحتر با شما ارتباط برقرار می‌کند و می‌توانید به نقطۀ عطف تازه‌ای برسید.

اسفند/ Pisces

انرژی‌های متفاوت بسیاری امروز حول شما خواهند گردید، که ممکن است موجب سرریز شدن کاسۀ صبرتان شود. اگر در حال سفر هستید، جماعتی ممکن است موجب تاخیر زیاد یا استرس شما شوند. از جذبۀ خود استفاده کنید و سعی کنید تا از هر درگیری‌ای بپرهیزید و ممکن است تحول بزرگی شگفت‌آوری در انتظارتان باشد. امروز روزی نیست که جواب "نه" را بپذیرید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید