ون بنز ویتو؛ اگر تمایل به خرید ون همه چیز تمام دارید بخوانید!

ون بنز ویتو؛ اگر تمایل به خرید ون همه چیز تمام دارید بخوانید!

قیمت ون بنز ویتو معمولاً به مصرف سوخت و استهلاکش می‎ارزد و نیازی نیست نگران مصرف سوخت باشید زیرا در نهایت 5.7 لیتر به ازای هر صد کیلومتر می‎سوزانید.

کد خبر : ۶۸۱۳۰
بازدید : ۲۰۸۹۸

ون بنز ویتو؛ اگر تمایل به خرید ون همه چیز تمام دارید بخوانید!

شعار مرسدس بنز در همان ابتدای کارش "خودرویی برای هر کارکردی" بود. این شعار برای بنز به این معنا است که برای هر قشر و هر نسلی از انسان‎ها باید خودروی مرسدسی از آلمان وجود داشته باشد که تمامی اهداف شخص مذکور را تکمیل کند.

از همین‎رو خیلی نگذشت که بنز تولید خودروهای ون، اتوبوس و ... را در دستور کارش قرار داد. به همین‎دلیل هم اکنون چندین و چند مدل ون بنز در خط تولید بنز قرار گرفته و خواهند گرفت. برای مثال مهم‎ترین ون‎های بنز، مدل ویتو، اسپرینتر، سری وی و سری ایکس هستند.

بااینکه با شنیدن نام ون ممکن است به یاد حمل و نقل بار بیافتید اما دو نسخه‎ای از ون که در ایران خرید و فروش می‎شوند به‎هیچ وجه در این بعد از حمل و نقل قرار نمی‎گیرند. برای مثال خرید و فروش ون اسپرینتر به دلیل لوکس بودن بیش از اندازه رواج ندارد و عملاًهیچ کس آن را برای حمل و نقل بار نمی خرد. با این حال خرید ون بنز ویتو جزو داغ ترین‎ها در بازار ایران است.

پیش از این که به سراغ آن برویم بهتر است نگاهی به سایر مدل‎های ون بنز نیز بیندازیم. برای مثال خودروهای سری وی که عملاً جزو لوکس‎ترین اتومبیل‎های بنز هستند قیمتی بالغ بر 59 هزار دلار دارند. قیمت ون‎های سری وی در کشورمان چیزی حدود 700 تا 900 میلیون تومان بسته به کلاسشان خواهد داشت اما باور کنید که میزان امکاناتی که با خرید ون بنزهای سری وی دریافت می‎کنید بیش از حد نیاز هستند.

به غیر از سیستم جی پی اس، یک عدد LCD 40 اینچی در بنز شما وجود دارد که نشان از اصیل بودن این ون دارد. در ضمن حتی اگر خرید و فروش ون بنز وی در ایران رواج داشت ،باز هم انتخاب اول هر قشری نبود چرا که صندلی‎های عقب این ون قابلیت تبدیل شدن به تختخواب دو نفره را دارند.

شاید باورتان نشود اما قیمت ون بنزهای سری وی حداقل باید دو برابر قیمت‏های کنونی باشد. ون‎های سری ایکس نیز از همین شرایط برخوردارند اما بهتر است درمورد ون بنزهای اسپرینتر نیز صحبت نکنیم زیرا هیچ کس در ایران دو عدد LED فلت داخل ون بنز نمی‎خواهد.

خرید و فروش ون بنزهایی که درباره آنها مثال زدیم ،چند کارکرد بیشتر ندارند. برای مثال اسپرینترها بیشتر برای صاحبان گروه موسیقی است که دائماً در حال سفر هستند. اما در خرید بنز ون ویتو واقعاً می‎توانید به یک خودرو حمل بار نگاه کنید که درعین شیک بودن قدرتمند است.

ون بنز ویتو؛ اگر تمایل به خرید ون همه چیز تمام دارید بخوانید!

قیمت ون بنز ویتو در کنار مدل‎های قدیمی‎تر این سری ون، از 460 میلیون تومان آغاز می‎شود و تا 500 میلیون تومان نیز پیش می‎رود. خرید و فروش ون بنز ویتو در 3 طرح مختلف با اندازه و گنجایش مختلف انجام می‎شود و شما می‎توانید دیفرانسیل عقب یا جلو خودرو را نیز انتخاب کنید.

قیمت ون بنز ویتو معمولاً به مصرف سوخت و استهلاکش می‎ارزد و نیازی نیست نگران مصرف سوخت باشید زیرا در نهایت 5.7 لیتر به ازای هر صد کیلومتر می‎سوزانید. در ضمن باید یادآور شد که این سری ون بنز به دلیل استحکام و گنجایش بالا مورد توجه نیروی ویژه پلیس نیز قرار گرفته است و برخی از این ون‎ها مورد استفاده آن‌هانیز قرار می گیرد.

با تمامی این اوصاف، اکثر ون بنزهای مرسدس را می‏توانید پیدا کنید، اما ممکن است پیدا کردن سری وی، ایکس و یا اسپرینتر کمی سخت‎تر باشد. اگر قصد دارید از فضای حمل بار ون بنزها استفاده کنید قطعاً خرید ون بنز ویتو در اولویت شما خواهد بود، اگر هم تصمیم دارید با خرید خودرویی شیک امکانات رفاهی برای زندگی کدن در آن را به دست بیاورید بهتر است به ترتیب به سراغ وی، ایکس و اسپرینتر بروید. در کل مرسدس بنز برای هر کسی با هر سلیقه‎ای یک خودروی فوق‎العاده ساخته است .

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید