تروریستی که 12 بار ازدواج کرد!

تروریستی که 12 بار ازدواج کرد!

مالزی از بازداشت مردی انگلیسی در ارتباط با گروه های تروریستی در این کشور خبر داد که تاکنون دست کم 12 بار ازدواج کرده و پنج زن مالزیایی گرفته است.

کد خبر : ۶۸۳۲
بازدید : ۱۴۲۴۸
تروریست که 12 بار ازدواج کرد! مالزی از بازداشت مردی انگلیسی در ارتباط با گروه های تروریستی در این کشور خبر داد که تاکنون دست کم 12 بار ازدواج کرده و پنج زن مالزیایی گرفته است.

به گزارش ایرنا، رسانه های مالزی روز دوشنبه اعلام کردند این مرد انگلیسی که نامش ذکر نشده است به یک 'کازانوا' شهره است و گرایش های شبه نظامی دارد.

این انگلیسی افراطی 44 ساله که هفته گذشته به اتهام فعالیت های تروریستی در مالزی بازداشت شد، علاوه بر این کشور، همسران دیگری در انگلستان، بوسنی، آلمان، فیلیپین و اندونزی دارد.

یک منبع به روزنامه 'استار' مالزی گفت که از این انگلیسی می توان به عنوان یک تروریست کازانوا یاد کرد.

کازانوا نویسنده ای ونیزی در حدود 300 سال پیش بود که به دلیل رفتار ناشایستش از صومعه اخراج شد و پس از 20 سال فعالیت در ارتش با معرفی خود بعنوان سخنران، کشیش، قمارباز، نوازنده ویلون و ... به گشت و گذار در پایتخت های اروپایی پرداخت و متهم به جاسوسی شد.

این منبع گفت که فرد انگلیسی بازداشت شده نیز تروریستی است که با زنان بسیاری ازدواج کرده است.

وی گفت این تروریست انگلیسی احتمال دارد با زنان ملیت های مختلف تنها برای پول آنها ازدواج کرده باشد.

یکی از زنان این تروریست اروپایی در مالزی، مدیر کل یک بانک در این کشور جنوب شرق آسیا است.
این مرد که در ایالت 'پنانگ' به عنوان معلم انگلیسی پاره وقت کار می کرد، از سال 1998 به مالزی رفت وآمد داشت.

مقامات مالزی گمان می کنند این فرد انگلیسی با دانش آموزان خود برای جذب آن ها به گروه ترویستی القاعده تعامل برقرار می کرده است.

پلیس مالزی روز شنبه از دستگیری پنج نفر در این کشور به اتهام ارتباط با فعالیت های تروریستی گروه تکفیری داعش و القاعده خبر داد که چهار نفر از این افراد خارجی بودند.

این انگلیس براساس ادعای 'خالد ابوبکر' بازرس کل پلیس مالزی، عضو سابق گروه القاعده بوده و در فعالیت های تروریستی در افغانستان و سوریه درگیر بوده است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید