فال روزانۀ 8 اسفند

کد خبر : ۶۸۳۶۵
بازدید : ۱۵۴۳۹
فروردین / Aries

شما به نوبۀ خودتان، کار‌های تقریباً غیرممکنی را به ثمر رسانده‌اید، در نتیجه اگر امروز نتوانستید هت‌تریک کنید، خودتان را به خاطرش سرزنش نکنید. شما هر کاری که فعلاً از دستتان برمی‌آید را انجام داده‌اید، ممکن است وقتش باشد که قدری در بالا رفتن از این کوه به خودتان استراحت دهید. از چشم‌انداز لذت ببرید و اگر فکر می‌کنید که انرژی یا انگیزۀ لازم را ندارید، گزینۀ بازگشت را مدنظر قرار دهید. به این کار به چشم جا زدن نگاه نکنید. این طور به موضوع نگاه کنید که ظرفیت‌هایتان را می‌شناسید و طبق آن‌ها عمل می‌کنید.

اردیبهشت/ Taurus

امروز توجه دقیقی نسبت جزییات نهایی نشان دهید؛ همه چیز از اینکه تیپ‌تان چطور است تا شکلی که امضا می‌زنید، بر نگاهی که مردم به شما دارند، تاثیر خواهد گذاشت؛ بنابراین وقتی بیدار شدید، لباسی خوب و مرتب انتخاب کنید و اینطوری گام اول را درست بردارد. در طول روز تمام ایمیل‌هایتان را دو بار چک کنید تا غلط املایی و دستوری نداشته باشد و فراموش نکنید که هر جا که می‌توانید از "لطفاً" و "ممنون" استفاده کنید. بر جای گذاشتن تصویری مثبت از خودتان، بهترین جزییات نهایی است.

خرداد/ Gemini

فال امروز شما از این قرار است که، سخت‌ترین بخش اینکه کاری کنید تا اتفاقات باحال در زندگیتان بیافتد، آن بخشی نیست که برایشان نقشه می‌کشید... آن بخشی است که باید به حقیقت بدلشان کنید. امروز برای شما، شروع کردن می‌تواند یک چالش باشد، اما اگر شما حس قوی‌ای نسبت به برداشتن گام بعدی دارید، آن‌ها انضباط شخصی‌ای را که برای شکل دادن به چیز‌ها نیاز است، پیدا خواهید کرد. دوستی بلندپرواز آماده است که وسط بیاید و به شما کمک کند، یا حداقل تشویقتان کند.

تیر/ Cancer

ایدۀ کوچولویی که به خوبی پرورانده‌اید، امروز از تخم بیرون خواهد آمد و پیش از آنکه بفهمید چه شد، باید هولش دهید تا لانه بپرد و به ببینید که به تنهایی پرواز می‌کند. اگرچه شما این نوآوری را پدید آوردید، ممکن است شما کسی نباشید که آن را به کمال رهنمون می‌شود. خودخواهی خود را از معادله خارج کنید و به دیگران اجازه دهید که وارد میدان شود. حالا که ایده‌های شما در جهان واقعی جای پایی پیدا کرده‌اند، ممکن است سروکلۀ برخی انتقاد‌ها پیدا شود. اصلاً جای نگرانی نیست، در نتیجه به خودتان افتخار کنید.

مرداد / Leo

امروز قرار است وارد رقابتی شوید؟ اگر نگران این هستید که کسی هوشش از شما بالاتر باشد، نیازی به نگرانی نیست. شما در حال حاضر در مرحلۀ شدیداً بالایی از توانایی ذهنی هستید... از همیشه تیزتر و زیرک‌تر هستید و از هاپو کوچولو‌ها هم خواستنی‌تر. بعلاوه، شما یک اسحلۀ مخفی شکست‌ناپذیر دارید: مهارتتان در سازماندهی. تحقیقتان را انجام دهید و ته‌وتوی کسی یا چیزی را که قرار است با آن مواجه شوید، دربیاورید. وقتی که تصویر کلی را به دست آوردید، خواهید فهمید که چطور با وضعیت رودررو شوید.

شهریور/ Virgo

امروز تولد یک دوست است؟ بهتر است چک کنید. جزییاتی مثل این ممکن است امروز شما را از مسیر خارج کنید. حواستان باشد که جواب کسی را بدهید، چون کسی منتظر جواب شما بوده است و ممکن است در حال از دست دادن صبرش باشد. یک تماس یا یادداشت فوری (که پر از جذبۀ همیشگی شما باشد) می‌تواند هر طوفانی را بخواباند و زمینه را برای تعهدات آینده فراهم کند؛ این امر می‌تواند به پر پول شدن حساب شما منتهی شود.

مهر/ Libra

در طالع امروز شما آمده، خلاقیت شما امروز تازه، روشن و قدری بهت‌آور است. بیرون بروید و چیز‌های عادی و پیش‌پاافتاده الهام‌بخشتان خواهد شد. در ذهن شما یک مداد بدل به طرح برجی آینده‌نگرانه و یک خط در بقالی بدل به طرحی از یک رقص می‌شود. مجسمه جهان را آنطوری که می‌خواستید امروز باشد بتراشید.

آبان/ Scorpio

یک مسئلۀ تکراری در یکی از روابطتان به سطح می‌آید و شاید این حس در شما پیش آید که شخصی ما را عقب نگه می‌دارد. اگر این وضعیت در حال بدل شدن به الگویی ناراحت است، امروز روزی است که بی‌تعارف به آن بپردازید. هیچ ایرادی ندارد که توجهی که شایسته‌اش هستید را بخواهید، و کاملاً حق دارید که بدانید چرا این توجه را به شما نمی‌دهند. خلاصه اینکه اگر دلتان می‌خواهد چیز‌ها متفاوت باشد، بدانید که تا وقتی که راجعشان صحبت نکنید، تفاوت نخواهند کرد.

آذر/ Sagittarius

اگر زمانی آرام گرفته و صرف تجزیه و تحلیل وقایع اخیر کرده باشید، شروع به تشخیص یک الگو می‌کنید. شخصی در حال قدم برداشتن در مسیری منفی است؛ اما شما مجبور نیستید که دنبالش بروید! خودتان را قدری از رفقایی که انتخاب‌هایی که شما موافقشان نیستید جدا کنید. اگر گفتند که کجا غیبتان زد، باید راجع به دغدغه‌هایتان با ایشان صحبت کنید. اگر ظاهراً دلشان برایتان تنگ نشد، آنوقت معلوم است که انتخاب درستی کرده‌اید و یک بار دیگر ثابت می‌شود که غرایزتان خوب کار می‌کند.

دی/ Capricorn

متولیدین دی ماه امروز باید بدانند که، امروز چیز‌ها و مکالمات روزمره، معنای سنگین‌تری پیدا می‌کنند. شما وارد مرحله‌ای از زندگی می‌شوید، که در آن از تشخیص ذهنی فراوانی بهره می‌برید؛ معنا‌های پنهان پشت چهرۀ کلمات و رفتار‌های دیگران برای شما شفاف هستند. چالش امروز این است که خود را وارد وقایع امروز نکنید، چرا که شما از اطلاعاتی با خبرید که دیگران نمی‌دانند. الان وقتش نیست که سوت بکشید و باعث بالا رفتن آمپر دیگران شوید.

بهمن/ Aquarius

یا ذهنتان مشغول پول است؟ اگر نیست باید باشد. چیز‌ها ممکن است از دستتان در رود، و شما در این خطر هستید که حواستان به خرج کردنتان نباشد. کمی پول اینجا و کمی آنجا، تا چشم باز کنید ورشکست شده‌اید. لطفی به خودتان کنید و به محض اینکه توانستید بودجۀ خودتان را بررسی کنید؛ اینکه تغییرات کوچک چه تاثیر بزرگی می‌تواند داشته باشد شما را به تعجب وامی‌دارد. وقتش است که حواستان به قبض تلفنتان باشد. چانه زدن‌هایی در راه است.

اسفند/ Pisces

امروز وقایع اطراف شما راه خودشان را می‌روند، و سعی کردن برای بهتر کردنشان، منجر به هدر رفتن وقت شما می‌شود؛ اصلا تلاش نکنید. نگران این نباشید که به شما برچسب جا زدن بزنند؛ تفاوت زیادی بین جا زدن با پذیرفتن اینکه بعضی چیز‌ها را باید همانطور که هستند قبول کرد وجود دارد و شما این موضوع را می‌دانید. زندگی کوتاهتر از آن است که خود را در ورطۀ نبرد‌های بی‌معنی بیاندازید. پس روز را همینطور بگذارید و روی چیز‌هایی که می‌توانید کنترل کنید تمرکز کنید.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید