قیمت آپارتمان در نقاط مختلف پونک چقدر است؟

قیمت آپارتمان در نقاط مختلف پونک چقدر است؟

در نقاط مختلف محله پونک قیمت‌ خرید مسکن با نوسان‌هایی همراه بوده. مثلا بالاترین قیمت‌ها مربوط به بلوار همیلا واقع در بخش منطقه 2 محله است

کد خبر : ۶۸۴۴۲
بازدید : ۱۱۲۰۹

قیمت آپارتمان در نقاط مختلف پونک چقدر است؟

پونک محله‌ای در شمال غرب تهران است که از شرق به جنت‌آباد، از غرب به دره پونک و محله حصارک، از شمال به سیمون بولیوار و از جنوب به باغ فیض منتهی می‌شود. بخشی از محله در منطقه دو تهران و بخشی دیگر در منطقه 5 واقع شده است. در واقع اشرفی اصفهانی مرز بین این دو منطقه را در پونک مشخص کرده است.

اینجا در گذشته محل باغ‌های بزرگ مرکز پونک بوده است که اکثر آنها در پی توسعه شهر و گسترش ساختمان‌سازی به تدریج تخریب شده‌اند. گزارش‌ها نشان می‌دهد، تقاضا برای خرید آپارتمان در پونک در بازار مسکن بسیار بالا است. به ویژه برای واحدهای زیر متراژ 100 متر که در این محله به وفور آگهی شده‌اند.

بلوار همیلا

در نقاط مختلف محله پونک قیمت‌ خرید مسکن با نوسان‌هایی همراه بوده. مثلا بالاترین قیمت‌ها مربوط به بلوار همیلا واقع در بخش منطقه 2 محله است. از بهترین خیابان‌های محله که از میدان اصلی پونک شروع و به بوستان نهج‌البلاغه ختم می‌شود. بارگاه امامزادگان عینعلی و زینعلی از اماکن شاخص و معروف پونک هم در همین بلوار قرار دارد. کوچه‌های اطراف همیلا بافت منظم و شطرنجی دارد.

کوچه‌های زوج در سمت شرقی و کوچه‌های فرد در غرب و نزدیک میدان چیده‌ شده‌اند و قیمت بالاتری دارند. چون با یک پیاده‌‌روی خیلی کوتاه به امکانات گسترده میدان از جمله مرکز خرید بوستان، تیراژه، فروشگاه شهروند، میدان تره‌بار، پایانه تاکسیرانی و ... دسترسی پیدا می‌کنند. در بلوار همیلا آپارتمان 75 متری دوخوابه و ساخت سال 79، یک میلیارد و 70 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در همین متراژ آپارتمان نوساز یک میلیارد و 350 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دو اتاق خواب، امکانات کامل و نورگیری مناسبی دارد.

استاد نظری

اگر برای خرید آپارتمان در پونک کمی به سمت جنوب محله حرکت کنیم، به خیابان استادنظری می‌رسیم. خیابانی که از اشرفی اصفهانی آغاز می‌شود و به بوستان نهج‌البلاغه می‌رسد و دو بخش غربی و شرقی دارد. در این خیابان و نزدیکی میدان، واحد 70 متری دوخوابه، یک سال ساخت خیلی شیک در ساختمانی با نمای مجلل و زیبا، یک میلیارد و 210 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است؛ یعنی متری حدودا 17 میلیون و 300 هزار تومان. طبق آگهی‌های سایت دیوار قیمت یک 66 متری لوکس در این حوالی به 18 میلیون تومان به ازای هر متر هم می‌رسد. از مزایای سکونت در استادنظری، باید به فضای سبز گسترده اشاره کرد. علاوه بر بوستان نهج‌البلاغه که تفریگاه عمده اهالی پونک و محله‌های اطراف است، در اطراف میدان دو پارک استاد نظری و جهاد هم واقع شده‌اند.

گلستان

قیمت خرید آپارتمان در پونک و در خیابان گلستان پایین‌تر از همیلا و استاد نظری است. مثلا آپارتمان 90 متری دو خوابه و ساخت سال 95، یک میلیارد و 230 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده. این آپارتمان در یک کوچه فرعی آرام واقع شده و به لحاظ جغرافیایی دسترسی عالی به اتوبان همت و اشرفی اصفهانی دارد. در واقع گلستان و کوچه‌های اطرافش در بخش جنوبی پونک و بسیار نزدیک به اتوبان همت هستند.

اگر به دنبال خانه نوساز می‌گردید با متری حدود 16 میلیون تومان می‌توانید در این نقطه از پونک صاحب خانه شوید. 100 متری دو خوابه و کلیدنخورده در گلستان یک میلیارد و 580 میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان کم‌واحد و لوکس است و پارکینگ، انباری، بالکن و آسانسور دارد. برای خرید چنین واحدی در بلوار همیلا متری حداقل متری 18 میلیون تومان باید هزینه کرد. البته قیمت هر متر مربع در متراژهای پایین، بالاتر است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید