فال روزانۀ 14 اسفند

فال روزانۀ 14 اسفند

فال روزانه تنها جنبه سرگرمی و فان دارد. این مطلب برای مخاطبان عزیز صفحه زندگی فرادید تهیه می‌شود و و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کد خبر : ۶۸۴۷۴
بازدید : ۱۵۷۰۳
فال روزانۀ 14 اسفند
فروردین / Aries

شخصی که عادت دارد چیز‌ها را از آنچه که هست دشوارتر کند، امروز از شما کمک خواهد خواست، و شما احتمالاً وقت نخواهید که به او اختصاص دهید. در مقابل میل به ناامید شدن از دست او یا خندیدن به وضعیتش مقاومت کنید. درست است که اگر وضعیتی مشابه بودید خودتان را سریع از مهلکه بیرون می‌کشیدید، اما به اندازۀ شما باتجربه نیست. از اینکه این فرد از کمک نکردن شما ناراحت شود، نترسید. اگر به او اجازه بدهید که تنهایی مشکلش را حل کند، بیشتر به او کمک کرده‌اید.

اردیبهشت/ Taurus

متولدین اردیبهشت، بدانید که امروز کلی مشاوره سر شما هوار خواهد شد، و همۀ آن‌ها ارزش گوش کردن را ندارند. حواستان به افرادی که شما را موعظه می‌کنند باشد، که انتظار دارند آنچه را که می‍‌گویند به عنوان نحوۀ رسمی چطور زندگی کردن آویزۀ گوشتان کنید. شخصیت‌های متعصب هیچوقت به مذاق شما خوش نیامده‌اند، اما امروز دیگر واقعاً روی مختان خواهند بود. آن‌ها عاشق حرف زدن هستند، اما نمی‌دانند که چطور گوش بدهند. سعی‌تان را بکنید که وقتی نظراتشان را می‌شنوید لبخند بزنید، اما با خیال راحت از این گوش بشنوید و از آن گوش در کنید.

خرداد/ Gemini

کشف‌های جدید، کاری که می‌کنند فراتر از غافلگیر کردنتان است؛ به شما درس هم می‌دهند! بنابراین امروز چشم‌هایتان را برای تجربه‌های غیرمعمول تیز کنید. وقتی کسی که فکر می‌کردید مثل کف دستتان می‌شناسید، امروز به شکلی کاملاً غافلگیرکننده عمل کرد، هول نشوید؛ از رفتار جدید او درس بگیرید! امروز غرایزتان را زیر و رو کنید و با چیز‌های جدید آزمایش کنید؛ مثلاً چیزی خاص برای شام بخورید، مدل جدید یوگا را امتحان کنید یا در یک کلاس هنری جالب ثبت نام کنید.

تیر/ Cancer

شما پیش خودتان فکر می‌کنید که خیلی واضح صحبت می‌کنید، اما دیگران ممکن است که امروز در فهم حرف شما دچار سوتفاهم شوند. مه رقیقی از سردرگمی در جو است و توضیح دادن ایده‌های پیچیده بسیار دشوار خواهد بود. اگر ممکن است، ارایه‌های بزرگ خود را به تعویق بیاندازید. اگر نه، استفاده از کمک‌های بصری برای شیرفهم کردن افراد، مفید خواهد بود؛ و اگر امروز برای فهم چیزی دچار مشکل شدید، از سوال پرسیدن تا شفاف شدن موضوع خجالت نکشید.

مرداد / Leo

حس ششم شما به سرعت در حال بدل شدن به مطمئن‌ترین حس شماست؛ و شما نباید در تکیه کردن به آن تردید کنید! در حال حاضر خوش‌بینی باعث شده که درست جلویتان را نبینید و تنها چیزی را می‌شنوید که دلتان میخواهد. شما باید تلنگری به خودتان بزنید، و غریزۀ شما ممکن است بتواند در این مورد به شما کمک کند. اگر احساس می‌کنید که شخصی حقیقت را به شما نمی‌گوید، یا دارد وقت‌کشی می‌کند، احتمالاً حق با شماست. در این مورد به حس خود اعتماد کنید و گفتگویی را که به نظرتان لازم است اتفاق بیافتد را شروع کنید.

شهریور/ Virgo

در فال امروز شما آمده است، که همه‌اش کار بدون تفریح، باعث کسالت‌آور شدن زندگی می‌شود، بنابراین امروز نیاز دارید تا قدری همه چیز را به هم بریزید و خل‌بازی دربیاورید! فعلاً سنگ زیرین آسیاب بودن را بی‌خیال شوید و چند ساعتی را به خوشگذرانی بگذرانید. اینقدر نگران کار و مدرسه نباشید و سراغ بخش‌های رمانتیک زندگیتان بروید. این بخش رمانتیک حتماً نباید عشقی باشد؛ به سراغ موسیقی، مد، هنر و داستان بروید تا احساساتتان را بیدار کند و به شما احساس یکپارچگی بدهد.

مهر/ Libra

متولد ماه مهر، امروز وقتی که وارد وضعیت تازه‌ای می‌شوی، حواست به افرادی که می‌خواهند تمام کنترل را در دست بگیرند باشد. آن‌ها ممکن است به شما به چشم رقیب نگاه کنند (حتی اگر اینطور نباشد) و استقبال چندان گرمی از شما نداشته باشند. هر کاری که می‌کنید، این سردی رفتار را به خودتان نگیرید. ضمناً در مقابلشان کوتاه هم نیایید که خوششان بیاید؛ اینکه انرژیتان را هدر دهید تا کسی را که بیش از ارتباط واقعی، همۀ هم و غمش قدرت بیشتر است که به خود علاقمند کنید، بی‌معنی است.

آبان/ Scorpio

بنا بر فال روزانۀ شما، "سادگی" لغت امروز شماست؛ چیز‌ها را ساده نگاه دارید و روزی عالی خواهید داشت! صبح، بی‌خیال اسپرسو ماکیاتو دلاپونته شوید و یک لیوان چای ساده بخورید. سر کار یا مدرسه، خودتان را اسیر ارایه‌های پیچیده و پر از دیاگرام و چارت‌ها نکنید؛ بگذارید کارتان خودش حرف بزند؛ و در زندگی عشقی خود، صحنه‌های رمانتیک دراماتیک پیش نیاورید. یک "دوستت دارم" بی‌آلایش، بهترین راه برای گفتن حستان است.

آذر/ Sagittarius

امروز، اطلاعاتی جدید بیرون خواهد آمد که می‌تواند باعث شود تا یکی از ارزش‌های خود را بازتعریف کنید. پاندولی در زندگی شما در رفت و آمد است و این قرار است احساسی هیجان‌انگیز شود. اگر شما معمولاً در ابراز احساسات محافظه‌کار هستید، امروز ناگهان احساس می‌کنید که دلتان می‌خواهید احساستان را در مورد فردی با انتهای صدایتان بیان کنید. اگر معمولاً خیلی راحت احساستان را بیان می‌کنید، امروز ممکن است قدری احساس خجالتی بودن کنید. در این مسیر تازه آهسته حرکت کنید تا اینکه راهتان را پیدا کنید.

دی/ Capricorn

دی‌ماهی عزیز، امروز یافتن راه‌های خلاقانۀ تازه‌ای برای بدست آوردن یا پس‌انداز پول، چالش جالبی برایتان خواهد بود. از جمع کردن کوپن‌های تخفیف گرفته، تا شروع کردن کسب‌وکار خانگی پرسود، از اینکه در برابر پول و زمانتان چیز بیشتری نصیبتان شود، لذت خواهید برد؛ و ممکن است برایتان معلوم شود که در این کار استعداد خاصی هم دارید! در چند ماه آینده، افزایش ثروت شما باعث خواهد تا برخی افراد نسبت به شما خیلی حسود شوند. اگر چنین شد، راز‌های موفقیت مالی خودتان را برملا کنید!

بهمن/ Aquarius‌

می‌گویند که بچه‌ها برای خوشبخت و سالم بودن نیاز به انضباط دارند و برزرگتر‌ها به مقررات در زندگیشان نیاز دارند. شما نمی‌توانید برای یافتن دستورالعمل یا پشتیبانی مثبتی که در حال حاضر به دنبالش هستید، به سراغ کس دیگر بروید؛ مجبورید که خودتان انضباطی را که به آن احتیاج دارید را بوجود آورید. می‌دانید که انتخاب درست کدام است، در نتیجه خودتان را مجبور کنید تا انتخاب درست را انجام دهید. اگر این بار دست از سر خودتان بردارید، احتمالاً بعداً پشیمان خواهید شد (یا حداقل مدت‌های احساس گناه خواهید کرد).

اسفند/ Pisces

در طالعتان است که، وقتی که یک دوست یا همکار امروز به نجات شما می‌آید، از این موضوع احساس بدی نداشته باشید. در واقع این شما هستید که کمک بیشتری می‌کنید؛ این شخص دارد روی مهارت‌های اجتماعیش کار می‌کند و شما برایش یک مورد تمرینی هستید. حتماً به او بازخوردی دلگرم‌کننده بدهید و نشان دهید که کمک کردن بین همکاران چیز بزرگی نیست. امروز اجازه دهید تا گرمای وجودتان شما، شما در هر وضعیت دشواری راهبری کند، و اینطور همیشه سرفراز خواهید بود. مردم عاشق کسانی هستند که باعث می‌شوند تا احساس خوبی داشته باشند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید