فال روزانۀ 20 اسفند

کد خبر : ۶۸۶۵۲
بازدید : ۱۵۳۴۹
فروردین / Aries

آن همه زمان کجا رفته است؟ به نظر می‌رسد که چند هفتۀ اخیر به سرعت برق گذشته و امروز ممکن است ببینید که این فکر که می‌شد از آن همه زمان رفته بهتر استفاده کرد به سراغتان بیاید. پشیمانی احمقانه است، بنابراین سعی کنید تا روی بهتر کردن آینده تمرکز کنید. شروع کنید تا بیشتر در دسترس اطرافیانتان باشید. وقتی که به دیگران کمک می‌کنید، در واقع به خودتان کمک می‌کنید. امکان ندارد که به نجات کسی بروید و وقتتان هدر رفته باشد.

اردیبهشت/ Taurus

در فال روزانه شما آمده است که هر دارم شخصی، مشکل و نگرانی‌ای در حال حاضر در ذهن شماست، لازم نیست که در ذهنتان بماند؛ آن‌ها را با دوستان در میان بگذارید! این آدم‌ها شما را می‌شناسند، بنابراین درکتان خواهند کرد، دلداریتان خواهند داد و از همه مهمتر کمکتان خواهند کرد. آن‌ها به شما کمک خواهند کرد تا این مشکلات را پشت سر بگذارید، یا حداقل به آن‌ها از دیدگاه درست نگاه کنید. وقتی که مشکلاتتان را بیرون بریزید است که می‌توانید آن‌ها را به درستی ببینید و راه‌های حلشان را پیدا کنید.

خرداد/ Gemini

خردادی‌ها، یک همکاری با یک همکار یا دوست در حال حاضر خیلی خوب پیش می‌رود و با طی روز، بهتر هم می‌شود. این هماهنگی بیشتر به خاطر این واقعیت است که شما دو نفر بر جنبۀ خلاق چیز‌ها تمرکز می‌کنید و قبل از به اجرا گذاشتن ایده‌ها، منتظر می‌مانید تا قوام بگیرند. عاقلانه است که زیاد به خودتان مغرور نشوید، چرا که اگر چنین کنید، ممکن است جفتتان در گوشه‌ای گیر بیافتید که بیرون آمدن از آن تقریباً غیرممکن باشد.

تیر/ Cancer

متولدین برج سرطان، اگر به دنبال راه خوبی برای گذراندن امروزتان هستید، به سراغ آینه بروید. وقتش است که زمان باارزشی را به خودتان اختصاص دهید، در نتیجه روزتان را با کارها، تفریحات و خرده‌ریز‌هایی که بیشترین لذت را ازشان می‌برید پر کنید. اگر نمی‌خواهید، مجبور نیستید که برنامۀتان را حول کس دیگری تنظیم کنید، و مسلماً مجبور نیستید که خودتان را به کاری که دلتان نمی‌خواهد مجبور کنید. هوس‌ها، فانتزی‌ها و آرزو‌های امروز راهنمای شما خواهند بود؛ بی‌خیال مسئولیت‌ها و احساس عذاب وجدان شوید.

مرداد / Leo

یک اثر هنری دوستتان به سلیقۀ زیبایی‌شناسانۀ شما نمی‌خورد، اما خودشان به شدت عاشقش هستند؛ آیا باید به ایشان بگویید که خودشان را گول می‌زنند؟ نه! ستارگان می‌گویند که چیزی مثل اثر خلاق را که کاملاً شخصی است را نباید به شکل عینی قضاوت کرد. بلکه کاملاً فردی است و نمی‌توان به هیچ شکل به آن نمره داد. شما لازم نیست دروغ بگویید و بگویید که عاشقش هستید، اما با گفتن اینکه فکر می‌کنید خوب نیست به روحیۀشان ضربه نزنید. فقط به محض اینکه چیزی خلق کرده‌اند، حامیشان باشید.

شهریور/ Virgo

زمانی باید پیشروی کرد، و زمانی باید همانجا هستید بایستید؛ مثل امروز. امروز هیچ پروژۀ جدیدی وجود ندارد که ارزش وقتتان را داشته باشد، بنابراین سعی نکنید که یکی بسازید! مشغول بودن و مهم بودن یکی نیست؛ از زمان آزاد زیاد خود استفاده کنید و لذت ببرید. دنبال قله برای فتح کردن نباشید، و فقط بنشینید و از همانجایی که هستید از چشم‌انداز لذت ببرید. امروز روز خوبی است برای آنکه احوال دوستی را که مدتهاست از او بی‌خبرید بپرسید. با او تماس بگیرید، از شنیدن صدای شما بی‌نهایت خوشحال خواهد شد.

مهر/ Libra

یک نظر ساده و بدون قصد، ممکن است منجر به بالا گرفتن بحثی حساس با یکی از اعضای خانواده شود؛ اما خوشبختانه شما کسی نیستید که صورتش از شرم سرخ خواهد شد. شما باید سعی کنید تا سرتان را پایین بیاندازید، و از درگیر درام شدن بپرهیزید، چرا که این امر می‌تواند باعث بر هم خوردن روتین روزانه‌تان و به انجام رساندن کار‌ها شود. این مسائل به شما ربطی ندارند، بنابراین حتی اگر احساس می‌کنید که باید از آبروی کسی دفاع کنید، نباید خودتان را قاطی کنید. بگذارید خودشان دعواهایشان را با هم بکنند و خودشان به نتیجه برسند.

آبان/ Scorpio

فال امروز شما اینطور است که، آیا تا بحال خواب‌های غریبی دیده‌اید که تصاویر بهت‌آوری در آنهاست که از یادتان نمی‌رود؟ آن‌ها می‌توانند هشدار‌های مهمی برای شما باشند، یا اینکه حاصل ورزش ذهن شما در هنگام خواب باشند. از استعداد‌های ادراک نهانی خود امروز استفاده کنید، و از این طریق ممکن است بتوانید متوجه موضوع شوید. با در میان گذاشتن رویا‌های شبانۀ خود با دوستان شروع کنید و ببینید که نظر آن‌ها در مورد معانی ممکن خواب شما چیست.

آذر/ Sagittarius

دورۀ اخیر رشد شما در حال کند شدن است. مسئله این نیست که چیز جدیدی برای یاد گرفتن برایتان وجود ندارد؛ مسئله تنها این است که نیاز به قدری زمان استراحت دارید تا چیز‌هایی را که تا الان آموخته‌اید را هضم کنید. ایده‌های جدید را به اجرا بگذارید، شروع به کار بر روی چیز‌هایی کنید که به خود قول داده بودید رویشان کار خواهید کرد. الان وقتش نیست که افقهایتان را گسترش دهید یا سعی کنید که به انتهای جاده برسید. الان وقتش است که به آنچه در بشقاب دارید بچسبید و تمامش کنید. پیگیری و به سرانجام رساندن، آخرین درسی است که باید یاد بگیرید.

دی/ Capricorn

دی‌ماهی عزیز، اگر چیز‌های میان شما و کسی دیگر، بیش از آنکه جدی باشد، لودگی بوده، باید در اظهار خود به ایشان جسارت بیشتری نشان دهید. وقت آن است که دیوار‌های خود را پایین بیاورید و به آن‌ها اجازه دهید که بدانند واقعاً چه احساسی دارید. خطر کردن و عیان کردن مقصود مسلماً ترسناک است، اما چنانچه حرکتی نکنید، به جایی نخواهید رسید. قدرت موزیک را برای کمک به چیزی که باید بگویید، دست کم نگیرید. ترانۀ آهنگها، شعر هستند و می‌توانند به شما اجازه دهند تا خود را به شکلی جذاب و موثر ابراز کنید.

بهمن/ Aquarius

شما یک دهنده هستید و عجیب نیستید که ایثارگری شما چیزی است که مردم از شما به یادشان می‌ماند. امروز برای حفظ این حسن شهرت، چیز‌هایی که مردم همیشه به آن نیاز دارند را - مثل آسپرین، دستمال کاغذی، سنجاق قفلی و آدامس و این‌ها - نزد خود داشته باشید. بدین ترتیب، می‌توانید کسی باشید که به نجات کسی می‌آید. ارزش شما در طی روز بالا می‌رود. غافلگیر نشوید اگر با اثبات ارزشتان، دیگران بیش از پیش بر شما اتکا کنند.

اسفند/ Pisces

امروز کنجکاوی شما، کلید تحول یک رابطۀ راکد خواهد بود و از این طریق گوشه‌ای از خودتان را کشف خواهید کرد که چندی است گم شده بوده است. برخی، از گذشتۀ شما راز‌هایی دارند که به شما کمک می‌کند به سوی بهتر شدن تغییر کنید، در نتیجه تنها به این خاطر که این آدم‌ها را نمی‌بینید روی اسمشان خط نکشید. الگو‌های قدیمی بازخواهند گشت. شما از این آدم‌ها بیشتر بزرگ شده‌اید و این موضوع را مشخصاً امروز درک خواهید کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید