لذت سفر را با قاصدک 24 تجربه کنید

برای تهیه بلیط اتوبوس می‌توانید در سایت قاصدک 24 با وارد کردن شهر مبدا و مقصد، تاریخ مدنظر و تعداد افراد را انتخاب کرده و سپس از بین لیست گزینه‌های موجود برای رزرو بلیط اتوبوس، یکی را انتخاب کرده و پس از درج مشخصات، به مرحله پرداخت و صدور بلیط منتقل شوید.

کد خبر : ۶۸۶۸۰
بازدید : ۱۰۱۰۷

از قدیم الایام گفته اند بسیار سفر باید تا پخته شود خامی. مهمان شدن و میزبان بودن از گذشته های دور در فرهنگ غنی ایرانی ریشه پرورانده است به خاطر همین است که مردم ایران به نسبت سایر کشورها در سفر رفتن، بسیار پیشتاز هستند. میل به سفر رفتن در روحیه ایرانی از گذشته تا کنون کماکان، به قوت خود باقی است. برای سفر رفتن و کاهش هزینه ها راه حل های بسیاری وجود دارد اما یکی از راه های سهل و محبوب، رجوع به اینترنت و خرید اینترنتی انواع و اقسام بلیط ها می باشد.

قاصدک 24

اینکه می گوییم اینترنت یکی از ابزار های محبوب اهل سفر است؛ به این خاطر است که از این طریق می توان، واسطه های بیشماری را حذف کرد و با خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار، خرید بلیط اتوبوس و بلیط هواپیما خارجی هزینه کمتری بر جیب مسافران تحمیل کرد. اگر قصد رفتن به سفر را دارید و نگران مخارج آن هستید، می توانید با برنامه ریزی و مدیریت، با کلیک بر روی سایت قاصدک 24 متعلق به شرکت فرش تا عرش کارمانیا، از مزیت های بلیط ارزان بهره مند شوید.

خرید بلیط قطار؛ لذت سفری خاطره انگیز

سفر با قطار، مخاطبان خاص خود را دارد. این نوع سفر برای افرادی که به هر دلیل نمی‌توانند با هواپیما سفر کنند یا رانندگی طولانی مدت در مسیر از حوصله شان خارج است، توصیه می‌شود. امکان لذت بردن از مسیر، هزینه پایین بلیط و امنیت بالای قطار از مزایای آن است که سبب محبوبیت این ناوگان شده است. در سال های گذشته خرید بلیط قطار دردسر ها و داستان های خاص خودش را داشت، به عنوان مثال برای خرید بلیط سفر به مشهد باید ساعت ها در صف های طولانی می ایستادیم یا به صورت حضوری به آژانس های مسافربری و یا ایستگاه های راه آهن مراجعه می کردیم و پس از این همه رفت و آمد گاهی دست از پا دراز تر موفق به خرید نمیشدیم.

اما این روزها با خرید اینترنتی بلیط قطار علاوه بر صرفه جویی اقتصادی در وقت و زمان خود نیز، صرفه داریم. به طوری که با خرید آنلاین بلیط قطار در آدرس https://ghasedak24.com/بلیط-قطار ، تنها نیاز به اتصال اینترنت، وارد کردن اطلاعات سفر، انتخاب نوع کوپه و اندکی انتظار چند دقیقه ای دارد. با نمایش نتایج جستجو، قطار مورد نظر خود را از هر شرکت ریلی که مد نظر دارید، انتخاب می کنید و در چشم بر هم زدن بلیط قطار شما به آدرس الکترونیکی تان ارسال می شود

خرید بلیط هواپیما؛ تحقق رویای پرواز

اوج گرفتن و پرواز در آسمان یکی از رؤیاهای انسان بوده که با پیشرفت تکنولوژی تحقق یافته است. به همین خاطر اکثر مردم برای دست یابی به این رؤیای دیرینه برای یک بار هم که شده تمایل به سفر با هواپیما را دارند. رفتن بر فراز آسمان، گذر از ابرها و دیدن شهرهای مختلف از اوج، ما را وسوسه می کند تا لذت سفر را با هواپیما تجربه کنیم. نشستن کنار پنجره هم عالمی دارد، بی شک هر مسافری که در صدد تهیه بلیط هواپیما است، دوست دارد شانس سفر با او یار باشد و صندلی اش کنار پنجره باشد، البته مسافران حرفه ای معمولا برای رزرو بلیط هواپیما، دستورالعمل های خاصی را به کار می بندند؛ مثلا اینکه می‌دانند چه زمانی را برای خرید بلیط انتخاب کنند تا شانس بیشتری برای نشستن در کنار پنجره را داشته باشند.

از تمام این موارد که بگذریم، از مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما، در اختیار داشتن تنوع در سبد خرید مسافران است، به گونه ایی که مسافر با توجه به نیاز و سلیقه اش ، می‌تواند تنها با صرف چند دقیقه برای جستجو، ساعت های پروازی متنوع، ایرلاین های معتبر مانند ایران ایر، ماهان، آسمان، قشم ایر و کیش ایر، تنوع قیمت کلاس های پروازی، نوع هواپیما و یا حتی تعداد ظرفیت باقی مانده در هر مسیر هوایی را بصورت آنی مشاهده و انتخاب نماید. در مجموع رزرو بلیط هواپیما در هر ساعتی از شبانه روز حتی در مواقعی که در لحظه تصمیم به سفر می گیرید، با چند کلیک مقدور است. البته پشتیبانی 24 ساعته خرید بلیط را هم باید به مزایای خرید آنلاین اضافه کرد.

بلیط هواپیما خارجی؛ شکستن مرزها

سفر به خارج از ایران، چه برای تجارت و کار باشد و چه برای سیاحت و زیارت نیاز به تهیه بلیط هواپیما خارجی را دارد، خرید این نوع بلیط به آسانی رزرو بلیط پروازهای داخلی است. اگر به بهانه کار، قصد سفر به آنسوی مرزها را دارید یا به دنبال اکتشاف مکان هایی تازه برای گذراندن اوقات فراغت خود هستید، بدون هیچ گونه استرس و با اعتماد به تیم پشتیبانی، به سایت قاصدک 24 رجوع کنید و بلیط هواپیما خارجی خود را انتخاب کنید.

خرید بلیط اتوبوس؛ نوستالژی محبوب

هرچند که این روزها سفر با اتوبوس در مسیر های طولانی مورد کم لطفی قرار گرفته اما باید گفت که اتوبوس در دهه های گذشته محبوبیت حاص خود را داشت. زمانی تمام سفرهای داخلی و حتی سفرهای زیارتی به کشورهای همسایه با این ناوگان حمل و نقل عمومی انجام می گرفت. شاید آن روزها که سوار بر اتوبوس می شدیم و تا اصفهان و آبادان و ... می رفتیم فکرش را نمی کردیم که زمانی پای اینترنت برای تهیه بلیط، به اتوبوس ها هم باز شود. از چند سال پیش که اتوبوس های VIP شروع به کار کردند تا سختی سفر کمتر شود، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس در میان مسافران، باب شد.

اتوبوس های VIP انواع مختلفی دارند اما بهترین آنها توسط شرکت های مسافربری همسفر، رویال سفر ایرانیان و سیر و سفر می باشد. در زمان خرید اینترنتی بلیط اتوبوس هم می توانید، همچون قطار و هواپیما مدل اتوبوس و قیمت آن را ببینید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و از سفر کردن با این نوستالژی جذاب، نهایت لذت را ببرید. بعضی از اتوبوس ها طرح های تشویقی هم چون ناهار و شام رایگان یا اینترنت بی سیم رایگان دارند که وسوسه سفرهای کوتاه برد را دو چندان می کنند. معمولا سفر با اتوبوس در بین دانشجویان، محبوبیت ویژه ای دارد مثلا اگر یک دانشجو که به طور سنتی مشتری دائم سفرهای اتوبوسی است، بخواهد بلیط اتوبوس بخرد، دیگر نیازی به مراجعه حضوری یا حتی تماس با پایانه برای تهیه بلیط ندارد. با اتصال به اینترنت و چک کردن موجودی بلیط در زمانی کوتاه می تواند بلیط خود را تهیه کند.

برای تهیه بلیط اتوبوس می‌توانید در سایت قاصدک 24 با وارد کردن شهر مبدا و مقصد، تاریخ مدنظر و تعداد افراد را انتخاب کرده و سپس از بین لیست گزینه‌های موجود برای رزرو بلیط اتوبوس، یکی را انتخاب کرده و پس از درج مشخصات، به مرحله پرداخت و صدور بلیط منتقل شوید.

مزایای خرید بلیط های اینترنتی، حاصل انقلابی شگفت انگیز در حوزه آی تی می باشد که به یاری بسیاری از شهروندان آمده است. یکی از معروفترین سایت های فروش بلیط های اینترنتی، سایت قاصدک 24 می باشد که کاربران سامانه خرید بلیط قاصدک 24، می توانند بدون نیاز به ثبت نام و عضویت در سایت، بلیط هواپیما و بلیط قطار مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایند، اما قاصدک 24 برای خریدارانی که اقدام به عضویت در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما و خرید اینترنتی بلیط قطار و یا بلیط اتوبوس نمایند، از یک پنل اختصاصی و ویژه برخورداراست. سامانه خرید اینترنتی بلیط مسافربری قاصدک 24، با در اختیار داشتن تیمی مجرب از کارشناسان فروش، به صورت تمام وقت پاسخگوی مشتریان خود برای هرگونه سوال یا مشکل احتمالی طی استفاده از این سامانه است تا آنها را برای خریدی آسان و لذت بخش همراهی نماید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید