فال روزانه 22 اسفند

کد خبر : ۶۸۷۶۵
بازدید : ۱۶۴۰۱
فروردین / Aries

امروز اگر چیزی درست نیست، شما باید اولین نفری باشید که اعتراض می‌کند. برای همه مشخص کنید که با کسانی که از کلک‌های حقیرانه یا دروغ برای رسیدن به خواستۀشان استفاده می‌کنند، آبتان در یک جوی نمی‌رود و از هر کسی که موافق رفتارش نیستید دوری گزینید. وقتش است که خود را از گروه‌ها یا سبک زندگی‌هایی که برایشان احترامی قائل نیستید، سوا کنید. "زندگی کن و بگذار زندگیشان را بکنند" رویکرد قابل احترامی است، اما لازم نیست که افرادی را که اخلاق مشمئزکننده‌ای دارند، تایید ضمنی کنید.

اردیبهشت/ Taurus

در فال روزانۀ شما آمده است که، امروز زمان قدری سربه‌سر شما خواهد گذاشت؛ خاصیت کشسانی آن گولتان خواهد زد و شما را مردد نگاه خواهد داشت. در آغاز روز احساس خواهید کرد که کلی زمان دارید؛ کل روز پیش رویتان است و می‌توانید خوش خوشتان به کارهایتان برسید. اما اتفاقی پیش‌بینی‌نشده می‌تواند ناگهان برنامۀتان را فشرده کند. این تغییر ناگهانی در ریتم روز، چالش‌انگیز است و طبیعت جسور و رقابت‌طلب شما را بیرون خواهد کشید. امروز روز باحالی است.

خرداد/ Gemini

متولد خرداد، امروز ممکن است خود را مشغول با صحبت با کسی ببینید که به حرف زدن با او فکر نمی‌کردید؛ و از این موضوع شدیداً لذت ببرید. کنجکاوی طبیعی شما توسط این فرد که نگاهش به زندگی با شما بسیار متفاوت است، به اوج می‌رسد. این فرد ممکن است فرهنگ، پیشینه یا سبک زندگی متفاوتی داشته باشد، اما می‌تواند چیز‌هایی را در شما آشکار کند، که خودتان قبلاً راجع به خودتان نمی‌دانستید. نعمت خوش‌صحبتی در شما به شما کمک می‌کند تا امروز ایجاد ارتباط کنید، حتی با کسانی که معمولاً خیلی صمیمی رفتار نمی‌کنند.

تیر/ Cancer

با تمام افکار و برنامه‌هایی که اخیراً در ذهن خود سبک سنگین کرده‌اید، مغزتان ممکن با سرعتی بسیار بیشتر از آنچه که درستش است حرکت کند؛ بنابراین مراقب باشید. ممکن است بخواهید چیز‌هایی را پیش از آنکه کامل مورد تامل قرار داده باشید به زبان آورید، و این می‌تواند مشکلاتی را رقم بزند. خوشبختانه دور شما را آدم‌هایی خواهند گرفت که جنبۀ کله‌خر شما را تحسین می‌کنند، اما امروز پیش از آنکه حرف بزنید فکر کنید. وقتی تردید دارید سکوت کنید.

مرداد / Leo

متولدین اسد، بنا بر طالع امروز شما، یک جلسۀ طوفان مغزی ممکن است به دعوت‌های جذابی از نوع رمانتیک منتهی شود؛ وقتی که کسی از شما چیز خواست که مدتی است دلتان قنج می‌رود تا بخواهد، آرامش خود را حفظ کنید. به نظر می‌رسد که از همیشه به هدفی که به سویش حرکت می‌کردید (یا رویایی که در آرزویش بودید) نزدیکتر شده‌اید. آیا آمادگیش را دارید؟ اطمینان حاصل کنید که قلبتان برای پذیرش مهمان آماده باشد و به خود یادآوری کنید که چه گنجی برای به اشتراک گذاشتن دارید. انتظار بهترین را داشته باشید.

شهریور/ Virgo

امروز تنها با اجتناب از روبرو شدن با آدم‌های خروس جنگی، می‌توانید به راحتی از هر نوع مجادله در امان باشید؛ اما اگر این راهی است که می‌خواهید با چیز‌ها روبرو شوید؟ در حال حاضر بهتر است که به وسط گود بپرید؛ به این ترتیب خیلی زودتر به نتیجه خواهید رسید. نباید نگران این باشید که بعد از این که گرد و خاک‌ها خوابید چه خواهد شد. تنها چیزی که باید رویش تمرکز کنید این است که احساسات خود را به روشنی بدانید و از همانجا کار را دست بگیرید.

مهر/ Libra

اینکه با دوستان نزدیک خود هماهنگ نباشید سخت است؛ به خصوص اگر آن‌ها در رابطه‌ای عاطفی باشند و شما نه (یا برعکس). البته، کشمکش‌هایی که الان احساس می‌کنید فقط به رابطه‌ها برنمی‌گردد، اما نمی‌توان انکار کرد که ارتباط برقرار کردن با کسانی که اینکه از کجا آمده‌اید یا به کجا می‌روید، سخت است. شاید باید اینقدر سخت تلاش نکنید! فقط به جایی که در زندگیشان هستند احترام بگذارید و آن‌ها نیز به جایگاه شما در زندگیتان احترام خواهند گذاشت.

آبان/ Scorpio

تفکر شما امروز نسبت به روز‌های عادی بازتر است و شما سامان دادن هر نابسامانی‌ای که با آن مواجهید را بسیار خوشایند خواهید یافت. بنابراین، روز خوبی است برای رفتن به سراغ کار‌های پیچیده؛ مثلاً برنامۀ یک رویداد را ریختن، یا برنامۀ سفر گروهی را چیدن یا نظم دادن به یک آرشیو. حتی ممکن است امروز ببینید که انجام این کارها، جنبۀ خلاقتان را فعال می‌کند. امروز روز خوبی برای ابداع راه‌های تازه برای انجام چیز‌های قدیمی است.

آذر/ Sagittarius

در تماس بودن با کودک درونتان معنایش فراتر از لودگی و سر باز زدن از مسئولیت‌هایتان است. این کار همچنین در خاطر داشتن احساس امکان است؛ این احساس که هر چیزی می‌تواند اتفاق بیافتد و شما می‌توانید هر آنچه که می‌خواهید باشید؛ و بازگرداندن این حس به زندگی روزمرۀتان. دلیلی ندارد که بیش از این از محدودیت‌هایی که به خود تحمیل کرده‌اید، تبعیت کنید. امروز هر کار می‌خواهید بکنید و موفق خواهید بود!

دی/ Capricorn

دی‌ماهی عزیز، امروز وقتی که شخصی جدید وارد زندگیتان می‌شود، لازم است که چند سوال عمیق بپرسید؛ لازم است که جزییاتی را دریابید تا بتوانید بفهمید که با چه کسی سروکار دارید. به این امر به چشم اینکه می‌خواهید مچ این فرد را بگیرید یا به رازی تاریک پی ببرید نگاه نکنید. لازم نیست گفتگویتان را بدل به یک بازجویی کنید؛ سبکی و صمیمیت آن را حفظ کنید. این فرد در واقع از توجه عمیق شما به خود خواهد بالید و ممکن است ورق برگردد و او سوالاتی عمیق از شما بپرسد.

بهمن/ Aquarius

هر روزی بالقوه می‌تواند محیط اطراف شما را به شکلی شگرف تغییر دهد؛ اما امروز تغییرات بزرگ تقریباً قطعی هستند؛ بنابراین خیلی وضعیتی که چیز‌ها در حال حاضر در آن هستند، عادت نکنید. توجه کنید، هوشیار باشید و آماده تا به هر چه سر راهتان قرار گرفت، به سرعت واکنش نشان دهید. قابلیت شما در حفظ آرامشتان، شخصی را می‌خواستید تحت تاثیر قرار دهید، بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد.

اسفند/ Pisces

اسفند‌ماهی‌ها، قایم موشک بازی کردن با علایقتان بازی باحالی نیست؛ چه برای شما و چه برای مورد علاقۀتان؛ بنابراین اگر احساسات گرمی برای کسی دارید، لازم است که جدی باشید. عدم قطعیت شما فقط باعث می‌شود تا این وضعیت برایتان ناخوشایند شود (و احتمالاً پیام نادرستی می‌فرستد). البته، ترس از پس زده شدن طبیعی است و هر کسی هر از گاهی پس زده می‌شود. اما شما باید بفهمید که این حس دو طرفه است؛ بنابراین دریابید!
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید