فال روزانه 26 اسفند

کد خبر : ۶۸۸۵۶
بازدید : ۱۱۵۸۳
فروردین / Aries

در حال حاضر به جای اینکه با مغزتان فکر کنید، باید بگذارید که قلبتان فکر کند. این که به خودتان اجازه دهید تا در آزمون‌های زندگی احساساتی شوید، نشانی از ضعف نیست؛ این راه سالمی برای هضم برخی از احساسات پیچیده است. می‌تواند در خانوادۀ خویش آرامش و راحتی زیادی بیابید، بخصوص در میان والدین یا خویشان سالخوردۀتان. متولد فروردین، حتماً نباید فقط چیز‌های خوب زندگیتان را با آن‌ها در میان بگذارید. مهم است که رنجهایتان را نیز با آنان در میان بگذارید.

اردیبهشت/ Taurus

فایدۀ احساسات فوق‌العاده‌ای که درون خود دارید چیست، اگر آن‌ها را برای همیشه درون خود نگاه دارید؟ امروز، انتقال دادن احساساتتان باید اولویت اول شما باشد. ایمیل بفرستید، تماس بگیرید و به خانۀ دوستی سر بزنید، تا تحسین و سپاسگزاری خود را ابراز کنید. لازم نیست که یک شعر حماسی بنویسید یا ژانگولر در بیاورید. فقط لبخند بزنید و حرف دلتان را بزنید؛ خلاصه و شیرین.

خرداد/ Gemini

در فال امروز شما آمده است که، در حال حاضر مهم است که صرفه‌جو باشید. در مقابل وسوسۀ بیرون غذا خوردن مقاومت کن، اگر به پاساژ رسیدی راحت را کج کن، و از دوستانی که پرخرج هستند دوری کن. اتهام خسیس بودن شما را نمی‌کشد، و شما برای سالمتر بودن نیازی به چیز‌های مادی ندارید. به دنبال سرگرمی‌های کم خرج باشید! می‌توانید با فکر کردن به راه‌های سرگرمی بدون خطر ورشکستگی، خلاقیت خود را تقویت کنید.

تیر/ Cancer

بنابر طالع شما؛ روتین هرروزۀ شما امروز خیلی راکد به نظر می‌رسد، و شما شدیداً نیازمند انرژی قوی‌ای هستید تا قدری طراوت را به همان چیز‌های همیشگی تزریق کند. به دنبال الهام‌بخش‌ترین اطرافیان خود باشد، آن‌هایی که شما را می‌خندانند یا به فکر می‌اندازند؛ یا حتی آن‌هایی که شما را عصبانی می‌کنند! امروز پیرامون این است که خود را مجبور به دیدن چیز‌ها از نگاهی تازه کنید.

مرداد / Leo

امروز حداکثر سعی‌تان را بکنید تا وقتی که کسی چیزی شوکه‌کننده به شما گفت، ظاهر تحت کنترل و آرام خود را حفظ کنید. این فرد شدیداً تلاش دارد تا شما آرامش خود را از دست بدهید، و شما نباید بگذارید که او به خواسته‌اش برسد؛ بنابراین اگر خود را در نوعی مناقشه یافتید، فقط بدانید که این آدم دارد شما را آزمایش می‌کند یا حتی سرکار می‌گذارد. این سربه‌سر گذاشتن حتی ممکن است به نوعی لاس زدن باشد! اما این مدل لاس زدن مال دورۀ مهد کودک است.

شهریور/ Virgo

فال روزانۀ شما از این قرار است: کشمکش شاید آرامترین حس دنیا نباشد، اما همیشه بد نیست؛ در واقع، اغلب می‌تواند جنبۀ خوب شما را بیرون بکشد. یک وضعیت پراسترس می‌تواند به خلاقیت و ذکاوت شما یک هل اساسی بدهد؛ بنابراین بدنبال افرادی که در هماهنگی صددرصد با شما هستند نباشید. اگر دور خود را فقط با همفکران خود پر کنید، ذهن و روحتان دیگر دچار چالش نخواهند شد و بزرگتر نخواهند شد.

مهر/ Libra

ممکن است همه چیز را مرتب کرده باشید، اما معنایش لزوماً این نیست که همه چیز مرتب خواهد ماند. انعطاف‌پذیری مشهور خود را به کمک بخوانید، چرا که امروز به آن نیاز پیدا می‌کنید! روتین روزانۀ شما را یک مهمان ناخوانده تقاضا‌های تازه‌ای را از شما مطرح می‌کند، شدیداً برهم خواهد زد. همه چیز در نهایت خوب از آب درخواهد آمد، در نتیجه نگذارید این تغییر اولویت‌ها باعث تنگی خلقتان شود. اینجا مخالفت جایز نیست، شما باید نبردهایتان را عاقلانه انتخاب کنید و این نبردی نیست که اکنون خودتان را درگیرش کنید.

آبان/ Scorpio

شما در میانۀ گرفتن تصمیمی مهم هستید، امروز شاهد تغییر بزرگی در توازن میان لیست نقاط قوت و ضعفی که مدتی به آن پرداخته‌اید، خواهید بود. امروز با اطمینان زیاد از این که چه انتخابی خواهید کرد از خواب بیدار شدید، اما در طی امروز، چیز‌های جدیدی خواهید فهمید که ممکن است نظرتان را تغییر دهد. برای آنکه اطمینان حاصل کنید که آنچه می‌خواهید بدست خواهید آورد، باید به این تصمیم‌گیری فرصت بیشتری بدهید. هنوز واقعیات بیشتری هست که باید بدانید.

آذر/ Sagittarius

همچون یک جفت جوراب که با هم جور نیستند، شما و شخصی دیگر خیلی با هم جور درنمی‌آیید، اما در هر صورت می‌توانید کار را به سرانجام برسانید. ظاهر همیشه مهم نیست؛ امروز باید بیشتر به کاربرد اساسی شراکتتان توجه داشته باشید. روی چیزی که باید انجام شود تمرکز کنید و انجامش دهید. هیچ چیز تا ابد پایدار نمی‌ماند، و اگر بتوانید وضعیت را قدری دیگر تحمل کنید، پاداش خود را خیلی زود خواهید گرفت؛ شاید تا آخر همین امروز.

دی/ Capricorn

دی ماهی عزیز، زندگی مثل بازی ورق می‌ماند، و متاسفانه گاهی دست گندی به شما می‌رسد؛ و امروز مهم این است که بدانید چه زمانی دستتان را جا بزنید. شانس شما البته، کاملاً به چاک نزده. در نتیجه روی ورق‌های خوبی که گیرتان می‌آید تمرکز کنید، و ورق‌های بد را هر چه سریعتر رد کنید؛ و حتماً دستی برنده خواهید داشت. در اوایل روز فعال باشید. صبح وقت خوبی است برای حل یک سوتفاهم که به تازگی روی داده است.

بهمن/ Aquarius

اتفاقات امروز می‌تواند عدم قطعیت زیادی در آیندۀ نزدیک ایجاد کند، اما نگران نباشید؛ این نوعی از عدم قطعیت است که کنجکاوی شما را تحریک و خلاقیت شما را قلقلک می‌دهد. با این وجود، خواستان باشد که این عدم قطعیت می‌تواند یک دورۀ بسیار احساسی‌تر را در زندگی شما رقم بزند. در حال حاضر در فکر کردن خود زیاد محافظه‌کاری به خرج ندهید. به افرادی که انتخابهایشان بسیار با شما متفاوت است احترام بگذارید، و می‌توانید از احساساتتان برای ارتباط با افرادی که دلتان میخواسته با ایشان نزدیک شوید، استفاده کنید.

اسفند/ Pisces

در فال امروز آمده، مراقب بودن، مثبت بودن و خوش گذراندن کار‌های مهم شما برای امروز هستند؛ در واقع، خوشگذرانی چنانچه خواهان حفظ سطح انرژی خوبتان هستید، حیاتی است. امروز، اما لذت بردن به اندازۀ معمول بدون زحمت نخواهد بود. شما شاید تا میانۀ روز حال خندیدن نداشته باشید؛ اما روحیۀ خود را بالا نگاه دارید و تا وقتی که بتوانید شل کنید و لذت ببرید صبور باشید. این وقت ممکن است به آن زودی که شما می‌خواهید درنرسد، اما خواهد آمد. فقط صبور باشید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید