فال روزانه 28 اسفند

فال روزانه فقط جنبه سرگرمی دارد...

کد خبر : ۶۸۸۸۸
بازدید : ۱۴۳۳۱
فروردین / Aries

متولد فروردین، امروز کار روزانه کاملاً قابل تحمل و بعضاً خوشایند خواهد بود، و در جنبه‌های آشنای زندگی آرامش خواهید یافت. ماجراجویی در حاضر شما را خیلی ترغیب نمی‌کند. نگرانی‌های مالی با رسیدن شما به این موضوع که اگر در همین مسیری که درش هستید ادامه دهید، می‌توانید به آرامی، ولی قطعاً همۀ بدهی‌هایتان را صاف کنید، شروع به محو شدن می‌کنند. در حال حاضر باید این حقیقت را که در زندگیتان اینجا قرار دارید را بپذیرید. شما در مسیر درست هستید، به جلو می‌روید و تغییراتی که نیاز است را به وجود می‌آورید.

اردیبهشت/ Taurus

متولد ثور، امروز مرغ همسایه از همیشه غازتر است و چهارچشمی به شما زل زده است. اگر در رابطه باشید، ممکن است به ذهنتان خطور کند که چه زمانی می‌توانید استقلال بیشتری در زندگی داشته باشید؛ و اگر مجرد هستید، این فکر که با کس دیگری ارتباط احساسی داشته باشید، برایتان ظاهر زندگی ایده‌آل را پیدا خواهد کرد. واقعیت این است که فعلاً سر جایتان خواهید بود و تغییری بنا نیست اتفاق بیافتد. یادتان باشد، هر همسایگی‌ای دو سر دارد و مرغ شما هم برای کس دیگری غاز است.

خرداد/ Gemini

خردادی ها، اگر امروز به دنبال چیدن یک برنامۀ کارآمد هستید، نیاز است که همۀ طرف‌های درگیر نظرخواهی کنید. رسیدن به اجماع می‌تواند دشوار، زمان‌بر و ناامیدکننده باشد، اما در حال حاضر اگر به دنبال احتمال موفقیت بیشتر هستید، ضروری است. با کسانی که بیشترین نفوذ را دارند تماس بگیرید و بپرسید که چه فکر می‌کنند. نظر‌ها را جمع کنید، اما نگذارید که لهتان کنند. با جمع‌بندی نظر دیگران به نظر خود برسید.

تیر/ Cancer

در فال امروز شما آمده است؛ ایده‌های نوآورانۀ پیرامون شما هیجان‌انگیز هستند، اما از سوی ممکن است سبب ناراحتی شما شوند. اگر با وارد گود شدن احساس راحتی نمی‌کنید، در مورد نگران‌هایتان روراست باشید. ممکن است که ترسهایتان بی‌جا باشد، اما در هر صورت باید آن‌ها را بیان کنید. امروز خواهید دید که یک شروع تازه امکانپذیر است؛ احتمالاً در یک رابطۀ قدیمی. تغییر در سبک زندگی شخصی، باعث شده شما به فردی به چشم تازه‌ای نگاه کنید. اگر از این تغییر خوشتان آمده، تشویقشان کنید. آن‌ها از شنیدن این موضوع بسیار خوشحال خواهند شد.

مرداد / Leo

متولد اسد، داشتن بینش قوی برای همه مهم است؛ نه فقط هنرمندان، فیلم‌سازان یا شاعران. در دنیای واقعی زندگی روزمره، باید فلسفه‌ای داشته باشید که راه را به شما بنمایاند و کمکتان کند تا تصمیم‌های درست برای آیندۀ خود بگیرید. برای پرورش مهارتهایتان در این زمینه، به آیندۀ خود فکر کنید، و سعی کنید برخی از دست‌انداز‌های احتمالی را تشخیص دهید. قدری برنامه‌ریزی کنید تا از مشکلات احتمالی حذر کنید و قدری انرژی برای طراحی پلن ب. بگذارید. پشیمان نخواهید شد.

شهریور/ Virgo

طالع امروزتان را بخوانید: آیا احساس می‌کنید که احساس مسئولیتتان در قبال فردی جدید رو به رشد است؟ در حال حاضر در اقدام کردن بر اساس این احساسات احتیاط کنید، چرا که هنوز واقعاً نمی‌دانید که با چه کسی روبرو هستید. ممکن است بدون اینکه متوجه باشید مرزی را زیر پا بگذارید، و اینکه به مرز‌های شخصی‌ای که دیگر افراد کشیده‌اند احترام بگذاریم خیلی مهم است. هیچ کس را برای انجام کاری که به آن میلی ندارد تحت فشار نگذارید. کار‌ها را آرام پیش ببرید و برای اینکه فردی را از لاکش بیرون بکشید، از جذابیت و چرم‌زبانی خودتان استفاده کنید.

مهر/ Libra

متولد ماه مهر، امروز به محض اینکه برایتان مقدور شد، خود را در تماس با کله‌گنده‌ها و متنفذان دنیای خود قرار دهید؛ همان‌هایی که می‌توانند چیز‌ها را به حرکت درآورند و وقتی حرف می‌زنند دیگران سراپا گوش می‌شوند. در حال حاضر، اینگونه افراد می‌توانند روی پذیرفتگی شما تاثیر زیادی بگذارند و به شما کمک کنند تا از گزینه‌هایتان بیشترین استفاده را ببرید. نفوذ آن‌ها شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این ارتباط می‌تواند سبب نقطۀ عطفی در یکی از چالش‌انگیزترین روابط شما شود.

آبان/ Scorpio

متولد برج عقرب، اگر الان به پس‌انداز پولتان توجه بیشتری نشان دهید، بعداً پول بیشتری برای خرج کردن خواهید داشت؛ به همین سادگی؟ خوب باید این فلسفه را امروز وقتی که با چیزی که شما را به خرید وسوسه می‌کند به یاد داشته باشید. احساس خواهید کرد که کل جاذبۀ زمین در حال کشیدن دستتان به سمت جیبتان است. اما این کار را نکنید؛ به خودتان قدری زمان دهید تا حسابی جوانب مختلف را بسنجید و احتمالاً شاهد خواهید بود که وسوسه‌ها شروع به کمرنگ شدن خواهند کرد.

آذر/ Sagittarius

بنا بر طالع‌بینی ها، امروز ممکن است خود را در وسط یک موقعیت آبگوشتی بیابید. اگر چنین شد باید گوش و چشم خود را باز و دهانتان را بسته نگاه دارید! اگر چیزی را افشا کنید، واقعاً این خطر تهدیدتان می‌کند که آبرویتان خدشه‌دار شود. به این موقعیت به چشم منبع سرگرمی نگاه کنید، نه منبعی برای قدرت. چیزی شما می‌دانید (یا می‌فهمید) نه باید از این فراتر رود! فقط نگاه کنید و کیف کنید. به زودی می‌توانید راجعش صحبت کنید.

دی/ Capricorn

دی ماهی عزیز، در جادۀ زندگی همیشه زمانی هست که بزنید بغل، موتور را خاموش کنید، پیاده شوید و قدری قدم بزنید. در حال حاضر باید پیش بروید، اما یواش. الان وقت آن است که احساس کنید که خودتان بخش اعظم سفر هستید. اگر خیلی تند بروید، بی‌توجه از بغل جا‌ها و آدم‌های زیبا و آموزنده عبور خواهید کرد. به علاوه، آرام رفتن، شما را قادر می‌سازد تا نسبت به مقصدی که می‌روید، حس بهتری داشته باشید.

بهمن/ Aquarius

متولد دلو، برخی از افراد در زندگی شما در حال تغییر نقش هستند؛ این ممکن است خوشایند شما باشد یا نباشد. این موضوع مهم نیست. آنچه مهم است این است که باید آگاهانه در اینکه روابطتان چطور تغییر می‌کنند، نقش داشته باشد. با افراد زندگیتان ارتباط برقرار کنید و در روابط فعال باشید. شما از رویکرد بی‌تفاوت سودی نخواهید برد. فرمان را در دست داشته باشید و خط‌های ارتباطی را باز بگذارید.

اسفند/ Pisces

متولدین حوت، مذاکرات مستمری که سرتان بهشان گرم بوده، امروز به نقطۀ مهمی می‌رسند؛ بوی پیشرفت می‌آید و چیز‌ها بالاخره امیدوارکننده به نظر خواهند رسید. اگر تا اواسط بعد از ظهر هیچ اتفاقی نیافتند، تصمیمی مهم (و احتمالاً دشوار) بگیرید. احتمالاً وقتش است که جلوی ضرر را بگیرید و بی‌خیال شوید. جایی هست که ادامه دادن به تلاش، تنها منجر به هدر رفتن انرژی می‌شود و این نقطه به سرعت در حال فرارسیدن است. ادامه دادن در همان مسیر بعد از امروز توصیه نمی‎شود.
۰
نظرات بینندگان
  • زهرانازی ارسالی در

    خیلی خوب بود

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید