داور داربی ۸۹ مشخص شد

داور داربی ۸۹ مشخص شد

لازم به توضیح است دیدار پرسپولیس و استقلال روز شنبه ۱۰ فروردین ماه ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود

کد خبر : ۶۸۹۱۵
بازدید : ۱۱۲۳۸

داور داربی ۸۹ مشخص شد

رئیس دپارتمان داوران می‌گوید امیدوارم با حضور رئیس کمیته داوران فیفا در ورزشگاه صدهزار نفری آزادی شاهد بازی خوبی از هر دو تیم باشیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود رفعتی در این باره گفت: پس از جلسه کمیته داوران در تاریخ ۲۱ اسفند، با توجه به نمرات و قضاوت‌های بسیار خوب داوران در هفته‌های گذشته تمام اعضای کمیته داوران به این نتیجه رسیدند که اشکان خورشیدی به عنوان داور بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال را سوت بزند.

وی در ادامه بیان کرد: همانطور که هموطنان عزیز مستحضر هستند کشور ما بالاترین رتبه را در زمینه داوری در آسیا دارد و علیرضا فغانی یکی از بهترین داوران جهان است که افتخار قضاوت در مسابقه فینال جام ملت‌های آسیا، و فینال جام باشگاه‌های آسیا و جهان، فینال المپیک و همچنین رده بندی جام جهانی را قضاوت کرده است که نشان از این دارد که سطح داوری ما بسیار بالاتر از فوتبال ما است و وقتی که اروپا از ایران تقاضای داور می‌کند تصدیق این شایستگی است.

رئیس دپارتمان داوران خاطر نشان کرد: همه باشگاه‌های کشور نیز به این مهم اتفاق نظر دارند و با اشار به این پتانسیل مطرح کردند داور خارجی برای بازی داخلی زیبنده فوتبال ما نیست و بخصوص جهت قضاوت یک مسابقه مبلغی در حدود ۱۰۰ هزار دلار باید جهت حق الزحمه، هتل و بلیط رفت و برگشت داوران پرداخت کرد که در این وضعیت اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

رفعتی در پایان افزود: از هر دو تیم پرسپولیس و استقلال انتظار می‌رود که با بازی جوانمردانه ضمن به نمایش گذاشتن فرهنگ اصیل ایرانی و به دور از هر گونه حاشیه به داوران مسابقه در هر چه بهتر برگزاری این مسابقه کمک کنند. همانگونه که وینفرد شفر نیز در مصاحبه دیروز خود از توانایی داوران ایرانی تمجید کرد. ضمناً امیدوارم امیدوارم با حضور پیر لوئیجی کولینا رئیس کمیته داوران فیفا در ورزشگاه صدهزار نفری آزادی شاهد بازی خوبی از هر دو تیم باشیم.

لازم به توضیح است دیدار پرسپولیس و استقلال روز شنبه ۱۰ فروردین ماه ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و اسامی تیم داوری این دیدار به شرح زیر است:

داور: اشکان خورشیدی
کمک‌ها: رضا سخندان - علی میرزابیگی
کمک داوران اضافی: محمدرضا اکبریان - محمدحسین زاهدی فرد
کمک داوران ویدئویی: علیرضا فغانی - محمدرضا منصوری
داور چهارم: آرمان اسعدی
ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید