درخواست ترانه علیدوستی از مردم

در پی میزان بالای دانلود‌های غیرقانونی سریال «شهرزاد»، ترانه علیدوستی از مردم خواست دیگر این کار را ادامه ندهند.

کد خبر : ۶۸۹۸
بازدید : ۲۷۰۴۱
در پی میزان بالای دانلود‌های غیرقانونی سریال «شهرزاد»، ترانه علیدوستی از مردم خواست دیگر این کار را ادامه ندهند.

ترانه علیدوستی، بازیگر نقش اصلی سریال «شهرزاد» که امروز هشتمین قسمت آن روانه بازار شد، در صفحه شخصی اینستاگرم خود جملاتی را خطاب به مردم نوشت.

متن یادداشت ترانه علیدوستی، بازیگر نقش «شهرزاد» به شرح زیر است:

«دوستان خوبم

اگر هزینه‌ی ساخت سریال به خاطر دانلودهای رایگان برنگردد، بخش خصوصی نخواهد توانست باز هم کارهایی مانند «شهرزاد» را برای شما تولید کند. هم به خاطر ما و هم به خاطر خودتان سریال را یا خریده، یا با هزینه‌ی کم به شکل قانونی دانلود کنید.»

این بازیگر در بخش دیگری از مطلب خود به طرح این پرسش پرداخته است:

«کسانی که می‌گویند، پول نداریم پس دانلود می‌کنیم، آیا اجناس دیگر را هم از فروشگاه‌ها با همین استدلال مجانی به خانه می‌برند؟»

بر اساس این گزارش،‌ همچنین صفحه رسمی «شهرزاد» در اینستاگرم به دنبال توزیع هشتمین قسمت این سریال برای چندمین بار از مخاطبان خواست تا این سریال را دانلود نکنند و نوشت:

«لطفا حلال سریال «شهرزاد» را ببینید. این سریال به عشق شما و برای مردم ساخته شده. ما را حمایت کنید»
۰
نظرات بینندگان
  • مهدی ارسالی در

    من اوایل دانلود می کردم اما از قسمت 8 به بعد خریداری کردم. ضمناً یه قسمت " حلال کن " هم دارن که اگر بخواید اون قسمتهایی که غیر قانونی دانلود کردید رو هم می تونید برید اونجا پرداخت کنید. چیزی نمیشه بابا، قسمتی 1999 تومن

  • حسين ارسالی در

    يعني واقعا كساني هم پيدا ميشن كه حجم اينترنت خودشون رو حروم اين سريالهاي آبكي ايراني ميكنند؟بابا چهار تا فيلم و سريال آمريكايي ببينيد حتي سريالها و فيلمهاي احساسي و ارزشي و معناگراشون هم از ما بهتره.اكشن و غيره كه جاي خود داره.حيف اينترنت كه صرف دانلود سريال ايراني بشه.

  • سميه ارسالی در

    خدايي حرف حق زده......كاش يه كم فرهنگ مدار باشيم.......

  • ناشناس ارسالی در

    3500 بدی . به زور نیم ساعت هم تبلیغ ببینی ... هالیوود با اون خرج های عظیم واسه فیلماش اینجوری هم از توبره و هم از آخور نمیخوره که سینمای ما میخوره

  • زهرا ارسالی در

    با سلام و خسته نباشید به همه ی عوامل سریال زیبا و عالی شهرزاد. واقعا دست مریزاد اما چه بگویم از بی اخلاقی های بعضی از افراد. من و همسرم بی صبرانه هر هفته به سوپر مارکتها مراجعه می کنیم و اصل سی دی را می خریم و از تماشای آن لذت می بریم.

  • ناشناس ارسالی در

    لابل توجه بخش عظیم مردم فهیم ایران
    ترانه ، عزیز ملت و سرزمین ایران را تنها نگذارید

  • سیاوش ارسالی در

    درخواست بجایی است

  • ناشناس ارسالی در

    خود سر کار خانم علیدوستی و هم بازیگرانی نامی ایشان در سریال می توانند از دستمزد های چند صدمیلیونی و گاها میلیاردی که برای این سریال گرفته اند بگذرند تا هزینه های ساخت به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

  • ناشناس ارسالی در

    تو جون بخواه

  • ناشناس ارسالی در

    من با نظر ايشون كاملا موافقم . به هر حال براي ساخت اين فيلم هزينه شده و استفاده اينگونه از آن ، حرام است و حق الناس به گردن فرد مي اندازد.

  • علی ارسالی در

    من 27 قسمت قهوه تلخ رو خریدم یعنی خیلی ها خریدن و کپی نکردن ولی اینقدر واسه ما ارزش قائل نشدند که سریال را به اتمام برسانند.
    من کپی میکنم از اون سریال به بعد فقط دانلودی ها رو نگاه میکنم

  • ناشناس ارسالی در

    آقای مهران مدیری هم برای سریال قهوه تلخ همین خواسته را داشت ولی مردم استقبال کردند نه سرانجام داستان مشخص شد و نه از جوایزی که در قرعه کشی باید می دادند اگر غیر از این است ما را لطفاً اگاه فرمایید. بی اعتمادی و سوء استفاده متاسفانه همه گیر شده است.

  • ناشناس ارسالی در

    فرهنگ فرهنگ فرهنگ

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید