سقوط نوزاد ۵ ماهه از طبقه چهارم

پنجره را باز کردم تا کمی هوا بیاید. همان‌طور که بیرون را نشان او می‌دادم ناگهان تعادلم را از دست دادم و بچه از دستم افتاد.

کد خبر : ۶۹۳۷۰
بازدید : ۱۱۴۷۵
زن جوان که پسر ۵ ماهه‌اش را در آغوش داشت وقتی مقابل پنجره ایستاده بود ناگهان تعادلش را از دست داد و نوزاد به پایین پرت شد.
بعدازظهر شنبه ۳۱ فروردین مأموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن در جریان سقوط کودکی ۵ ماهه از طبقه چهارم ساختمانی ۵ طبقه قرار گرفتند. به دنبال اعلام این خبر، مأموران بلافاصله راهی محل شدند و نوزاد را به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل کردند.
در تحقیقات اولیه مشخص شد که مادر نوزاد اختلالات روانی دارد و قبل از این نیز دو بار در بیمارستان بستری شده است. این درحالی بود که زن جوان در تحقیقات گفت: من و همسرم داخل خانه بودیم که بچه‌ام شروع به گریه و بی‌تابی کرد. برای اینکه پسرم آرام شود او را در آغوش گرفتم و به مقابل پنجره آشپزخانه بردم.
پنجره را باز کردم تا کمی هوا بیاید. همان‌طور که بیرون را نشان او می‌دادم ناگهان تعادلم را از دست دادم و بچه از دستم افتاد.
سرهنگ محمدرضا ملکوتی، رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن بااعلام این خبر گفت: پدر نوزاد که هیچ شکایتی از همسرش ندارد، اظهارات او را تأیید کرد. وضعیت جسمی نوزاد وخیم است و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
منبع: ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید