حذف رسمی رامبد جوان از کنداکتور شبکه نسیم

حذف رسمی رامبد جوان از کنداکتور شبکه نسیم

این بار نوبت به رامبد جوان رسید که حاشیه‌های سفرش به کانادا همچنان ادامه دارد و همین حاشیه‌ها مدیران رسانه ملی را مجاب کرده که در کنداکتور برنامه‌هایشان، جایی برای بازپخش برنامه‌های رامبد جوان، یعنی «خندوانه» و «قاچ» نباشد.

کد خبر : ۷۱۰۱۴
بازدید : ۶۱۳۶
حذف رسمی رامبد جوان از کنداکتور شبکه نسیم
محسن بوالحسنی | شبکه نسیم به‌تازگی با انتشار کنداکتور پخش برنامه‌های تابستانی خود از پخش یا بازپخش برنامه‌هایی، چون «دورهمی»، «کودک شو»، «وقتشه»، «خانه ما»، «ویتامین خ»، «کاف گاف»، «نسیم آوا» و «نسیم دانش» خبر داده است.
پیش‌تر خبر حذف تمام برنامه‌های رامبد جوان، در شبکه‌های مجازی سوژه خبر شده بود و حالا در بین برنامه‌هایی که شبکه نسیم اعلام کرده به‌نظر می‌رسد این شایعه جامه واقعیت به تن می‌کند و مقدر شده بعد از حذف عادل فردوسی‌پور و رضا رشیدپور این بار نوبت به رامبد جوان برسد که حاشیه‌های سفرش به کانادا همچنان ادامه دارد و همین حاشیه‌ها مدیران رسانه ملی را مجاب کرده که در کنداکتور برنامه‌هایشان، جایی برای بازپخش برنامه‌های رامبد جوان، یعنی «خندوانه» و «قاچ» نباشد.
البته رفتارشناسی مدیران رسانه ملی، نشان از اقتدارگرایی و انتقادناپذیری آنان داشته و دارد و در دوره‌های مختلف هر سه مجری سرشناس تلویزیون و برنامه‌هایشان، چه به‌صورت مقطعی و چه به‌صورت دائمی از آنتن کنار گذاشته شده یا مورد غضب واقع شده‌اند و رسانه ملی قید درآمد‌های هنگفتی را که پخش این برنامه‌ها به سویش سرازیر می‌کرد براحتی زده‌است.
محمد رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این پرسش روزنامه ایران، که «آیا رسانه ملی آن‌طور که گفته و شنیده می‌شود دربرنامه‌ای از پیش تعیین شده و مشخص قصد حذف ستاره‌های پر مخاطب خود را دارد یا نه»؛ ترجیح داد تا به گفته خودش با رسانه‌هایی که با تلویزیون «مهربان‌تر» هستند سخن بگوید و پیگیری‌ها برای گفتگو با مدیران شبکه نسیم برای تحقیق در مورد حذف چهره‌های مخاطب‌پسند به جایی نرسید.

حذف فردوسی‌پور
اختلافات عجیب و غریب فروغی مدیر جوان شبکه سوم سیما، با عادل فردوسی‌پور را هم اول به شایعه برگزار کردند و کم‌کم این اختلاف وارد فازی جدی و البته عملی شد که نتیجه آن حذف همیشگی فردوسی‌پور و برنامه نود بود. فردای روزی که عادل برنده جایزه محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه رسانه ملی شد دو نظریه وجود داشت: یکی عدم حذف عادل، به خاطر محبوبیتی که این جایزه بیش از پیش روی آن صحه گذاشته بود و دیگری بخشیدن عطای او به لقایش در تلویزیون و چشم‌پوشی از درآمد‌های حاصل از پخش نود و آمار بینندگانش.
نظریه دوم عملی شد و عادل فردوسی‌پور و برنامه‌نود حدف شدند تا مدیران رسانه ملی، نه احترام به خواست مردم که اقتدار خود را به رخ بکشند.

حذف رضا رشیدپور
انتشار تصاویری از جمع‌آوری دکور برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» حکایت از این داشت که کار این برنامه هم مثل برنامه «نود» تمام شده است. رشیدپور در آخرین روز‌های سال ۱۳۹۷ گفته بود: «کار من رسانه است و ممکن است با برنامه دیگری در خدمت مردم باشم؛ اما تمام شدن برنامه حالا خورشید قطعی است.
برنامه حالا خورشید به اعتبار مردم به اینجا رسیده است و حسن نظر مردم نسبت به من و برنامه حالا خورشید به اندازه‌ای است که حتماً ناامیدشان نخواهیم کرد، اما نباید حتماً در تلویزیون در خدمت آن‌ها باشم، اما تلاش می‌کنم هر جا بودم خدمتگزار خوبی باشم.»؛ تعابیری که حالا بیش از پیش معنا دارد.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    آقای رامبد جوان با این کاراش غیر از اینکه حرف توی دهن دشمنان نظام بذاره کار دیگه ای نمی کنه.خواهشا کسی از حرفم اگه میخواد انتقاد کنه.فقط ماجرای سیل اخیر رو بیاد بیارین که مردم سیل زده ما چقدر به کمک ما نیاز دارن. بهتر بود به جای هزینه های اضافی که برای خودمون درست میکنیم.یک خلا در جامعه رو پر کنیم.چه خاصه که اگر با وجود همین مردم به جایی رسیده باشیم.

  • ناشناس ارسالی در

    چرا نوشته ايد: حدف شدند تا مدیران رسانه ملی، نه احترام به خواست مردم که اقتدار خود را به رخ بکشند.در مورد رامبد جوان، كه بعد از اين اتفاقات نظر مردم حذف اين شخص است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید