دستگیری عاملان قتل مادر و دختر ساوجی

دستگیری عاملان قتل مادر و دختر ساوجی

روز حادثه هم پیرزن به همسرم گفت: تو خاک‌انداز مرا برداشته‌ای، اما همسرم اظهار بی‌خبری کرد، اما مادر و دختر دوباره با ما درگیری لفظی پیدا کردند و اصرار داشتند که باید خانه را تخلیه کنیم ما هم، چون مواد مخدر مصرف کرده بودیم در یک لحظه آنقدر عصبانی شدیم که آن‌ها را به قتل رساندیم.

کد خبر : ۷۱۱۱۸
بازدید : ۱۶۲۱۸
دستگیری عاملان قتل مادر و دختر ساوجی
زن و مرد معتاد که به‌دنبال مشاجره شدید با زن صاحبخانه و دخترش در اقدامی هولناک آن‌ها را کشته بودند یک ماه پس از این جنایت در شیراز دستگیر شدند. سیزدهم خرداد سال‌جاری پلیس ساوه از قتل مادری ۷۳ ساله و دختر ۴۶ ساله‌اش در یک خانه خبر داد.

سرهنگ پرویز اسدی فرمانده انتظامی ساوه در خصوص جزئیات این جنایت و دستگیری متهمان عنوان کرد: با اعلام خبر قتل مادر و دختری در یکی از محله‌های ساوه مأموران ما بلافاصله به محل اعزام شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که هر دو قربانی در اتاق مستأجرشان که در زیرزمین خانه بود به قتل رسیده‌اند.

از آنجا که زن و شوهر مستأجر نیز در خانه نبودند فرضیه ارتکاب قتل از سوی آن‌ها قوت گرفت و تحقیقات برای دستگیری این زن و مرد آغاز شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد مرد ۴۶ ساله معتاد بوده و ۲۳ سال از عمرش را به اتهام ارتکاب قتل، قتل شبه عمد و خرید و فروش مواد مخدر در زندان بوده است.

فرمانده انتظامی ساوه تصریح کرد: پس از چند روز تلاش کارآگاهان، بالاخره رد متهمان در استان فارس و شهر شیراز زده شد و یک تیم زبده با نیابت قضایی عازم این کلانشهر شدند. این دو متهم که به انواع و اقسام مواد مخدر سنتی و صنعتی اعتیاد دارند با این ترفند که ما گردشگر هستیم هرشب در یک پارک چادر می‌زدند.
ضمن اینکه متهم با استفاده از کلاه گیس تغییر چهره داده بود تا شناسایی نشود، اما در نهایت با بررسی‌های فنی - پلیسی مأموران موفق شدند این دو متهم را در یکی از بوستان‌های شیراز دستگیر کنند. سرهنگ اسدی در رابطه با انگیزه متهمان از قتل این مادر و دختر گفت: هر دو متهم به قتل اعتراف کردند و درباره انگیزه‌شان از قتل هم مدعی شدند در طول یک سالی که مستأجر این خانواده بودیم بار‌ها بر سر مسائل جزئی و کلی با هم درگیری و مشاجره داشتیم و روز حادثه هم پیرزن به همسرم گفت: تو خاک‌انداز مرا برداشته‌ای، اما همسرم اظهار بی‌خبری کرد، اما مادر و دختر دوباره با ما درگیری لفظی پیدا کردند و اصرار داشتند که باید خانه را تخلیه کنیم ما هم، چون مواد مخدر مصرف کرده بودیم در یک لحظه آنقدر عصبانی شدیم که آن‌ها را به قتل رساندیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با ضربات متعدد چاقو به طرز وحشیانه‌ای مادر و دختر را به قتل رسانده بود و قصد داشتند تا با استفاده از پتو جنازه آن‌ها را از زیرزمین خارج کنند، اما تردد افراد در کوچه باعث شده بود که آن‌ها بلافاصله پس از قتل متواری شوند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید