راهنمای سفر‌های ساده با تور‌های ماجراجویانه‌ی ایرانی

راهنمای سفر‌های ساده با تور‌های ماجراجویانه‌ی ایرانی

اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های ساحلی و استفاده از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین ورزش‌های آبی در آب‌های خلیج‌فارس و لذت دوچرخه‌سواری در جاده‌ی ساحلی فقط بخشی از این خوشی‌هاست.

کد خبر : ۷۱۱۴۵
بازدید : ۸۷۲۶

حالا که کنکور هم به پایان رسیده و همه‌ی نگرانی‌های خانواده‌ها تمام شده است، واقعا می‌توانید تعطیلات تابستانی خود و فرزندانتان را شروع کنید و برای این شروع یک برنامه‌ریزی خوب داشته باشید. برنامه‌ریزی که می‌تواند شما را به یکی از سه مقصد پرطرفدار گردشگری در ایران برساند و حال و هوایتان عوض شود. نگاهی به پیشنهادهای کارشناسان آژانس مقتدر سیر بیاندازید و بهترین آنها را همین امروز برای تعطیلات آینده انتخاب کنید.

تور کیش؛ سفر به لوکس‌ترین جزیره‌ی ایران

راهنمای سفر‌های ساده با تور‌های ماجراجویانه‌ی ایرانی

تور کیش در واقع بهترین انتخاب شما برای شروع تعطیلات است. الماس گردشگری ایران در همه‌ی فصل‌ها دیدنی است و برای همین همیشه مشتاقان سفر به این جزیره در راه تورهای کیش هستند. این فقط مخصوص ایرانی‌ها نیست، بلکه بسیاری از گردشگران خارجی هم به دنبال ماجراجویی در کیش هستند.

نه فقط ماجراجویی بلکه امکانات و استانداردهای گردشگری بسیار بالا در کیش در حقیقت بهترین و مناسب‌ترین مقصد ساحلی گردشگری ایران را در برابرتان می‌گذارد.

اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های ساحلی و استفاده از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین ورزش‌های آبی در آب‌های خلیج‌فارس و لذت دوچرخه‌سواری در جاده‌ی ساحلی فقط بخشی از این خوشی‌هاست.

جزیره‌ی مرجانی کیش با صدها هتل و اقامتگاه با هر هزینه‌ای از شما پذیرایی می‌کند. می‌توانید در سوییت‌های ویژه هتل لوکس ترنج بر روی دریا اقامت کنید و از صدای دریا و طلوع بی‌نظیر خورشید لذت ببرید و یا در هتل‌های سه ستاره با قیمتی ارزان‌تر بمانید و در نزدیک مراکز خرید و مراکز شهر بمانید و از تفریح‌های دیگر شهر استفاده کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای انتخاب این هتل‌ها حتما از کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر کمک بگیرید تا بهترین انتخاب را با مناسب‌ترین قیمت داشته باشید.

هیجان تم‌پارک اوشن یکی از بهترین خاطرات سفرتان را می‌سازید، ایمنی بالا و خدمات رفاهی مناسب در این پارک چشمگیر است و در آن حتماً به شما خوش می‌گذرد. کارتینگ، سافاری هم از تفریح‌های شناخته شده‌ی جزیره است که بد نیست هر یک از آنها را هم تجربه کنید.

همین امروز نگاهی به وب‌سایت مقتدر سیر بزنید و برنامه‌های تور کیش را بررسی و بهترین آن را رزرو کنید.

تور قشم؛ ماجراجویی در میان جزیره‌ی مرجانی

راهنمای سفر‌های ساده با تور‌های ماجراجویانه‌ی ایرانی

مسافر تور قشم که شوید یعنی به دنیایی پر از هیجان و ماجراجویی قدم گذاشته‌اید. جاذبه‌ای چشم‌گیر که حالا به یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگران خارجی تبدیل شده است و از آنها بدون ویزا و برای مدت ۱۴ روز پذیرایی می‌کنند. در این منطقه‌ی آزاد تجاری و گردشگری میهمانان خارجی می‌توانند. در این مدت محدود به‌خوبی خوش بگذرانند و با مردم ایران معاشرت کنند.

مردمان مهربان جزیره همیشه با خوش‌رویی از میهمان‌ها پذیرای می‌کنند و آنها را برای تماشای همه‌ی دیدنی‌ها و تماشایی‌های قشم همراهی می‌کنند. البته استانداردها و امکانات گردشگری کمی با کیش متفاوت است. برای همین معمولا به مسافران پیشنهاد می‌‌کنیم که هتل‌های چهار ستاره و یا پنج ستاره را انتخاب کنند تا اقامت آسوده‌ای داشته باشند. بهتر است بدانید که در این جزیره پر است از خانه‌های بوم‌گردی که شما می‌توانید میهمان آنها شوید و از دستپخت‌های بی‌نظیر زنان قشم لذت ببرید و خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی جنوب ایران را مزه کنید.

در این جزیره هم‌زمان در کویر و سافاری آن ماجراجویی و برای لحظه لحظه‌ی سه تا چهار روز اقامتتان حسابی تفریح و خوشگذرانی پیش‌بینی کنید.

حتما با قایق‌ها به دریا بروید و جزیره هنگام را از نزدیک ببینید. جزیره‌ای که مامن دلفین‌های زیبای خلیج‌فارس است و می‌توانید سر صبح برای تماشای دلفین‌ها راهی آب‌های اطرافش شوید. در جزیره‌ی زیبای هنگام غزال‌های بسیار زیبا و معروف ایرانی هم ساکنان هستند که گردشگران زیادی به امید تماشای آن‌ها پا به جزیره می‌گذارند.

درست است که در این فصل کمی هوا گرم است، اما راه‌های ماجراجویی شما و طبیعت بکر و دیدنی قشم آنقدر چشم‌گیر است که گرما را فراموش کنید. پس هم‌اکنون با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و اولین تور قشم را بخرید.

تور مشهد؛ راز و نیاز با امام رضا(ع) و دیدار با فردوسی

راهنمای سفر‌های ساده با تور‌های ماجراجویانه‌ی ایرانی

این‌بار برای آرامش دلتان برنامه‌ریزی کنید و به دیدار شهر امام رضا (ع) بروید. مشهد مقدس پرطرفدارترین مقصد گردشگری ایران هیچ‌فصلی خلوت نیست و همیشه پر است از مسافرانی که هم برای زیارت آمده‌اد و هم سیاحت.

این را بدانید که برای اقامتی مناسب در این شهر با امکانات و مدرن گردشگری بهتر است پیش از ورود به مشهد هتل مورد نظرتان را رزرو کرده باشید. توصیه‌ی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر این است که میهمان هتل‌های پنج ستاره و چهار ستاره‌ی شهر شوید تا هم اقامت خوبی داشته باشید و هم از مزایا و امکانات آنها بهره‌مند شوید.

بعد از آنکه با ترنسفر رایگان آژانس از فرودگاه به هتل‌تان رسیدید، در اولین قدم به زیارت آستان مقدس امام هشتم (ع) بروید و راز و نیاز با فرستاده‌ی پروردگار شروع کنید. قطعا ساعت‌های راز و نیازتان از دستتان در می‌رود، اما آنقدر به شما آرامش می‌دهد که حال دلتان دگرگون می‌شود.

حالا با روحیه‌ای متفاوت و دلی سبک از هم‌دلی با امام رضا(ع) راهی این شهر زیبا شوید و ابتدا سری به بازار رضا بزنید و برای عزیزانتان سوغاتی‌های خوشمزه و یا مقدس شهر را بخرید تا با خیال راحت برای چند روز بعدتان برنامه‌ریزی کنید.

به تماشای مقبره‌ی فرودوسی بروید و آرامگاه نادرشاه را هم از دست ندهید. اگر فرزندانتان به حیوانات علاقمند هستند باغ‌وحش مشهد را از دست ندهید یکی از تمیزترین و مرتب‌ترین باغ‌وحش‌های ایران است که شاید فرزندتان از رویارویی با حیوانات شگفت‌زده شود.

حتما در جریان سفرتان به ییلاق مشهدی‌ها هم بروید و در طرقبه خوشمزه‌ترین کباب‌های شاندیز ایران را بخورید و خوشی سفرتان را تکمیل کنید. فرصت را از دست ندهید و برای اینکه بهترین زمان و مناسب‌ترین هتل را در پکیج مسافرتی‌تان داشته باشید هم‌اکنون در وب‌سایت مقتدر سیر تور مشهد را بخرید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید