برلیانس C3 را بشناسید

برلیانس C3  را بشناسید

صندلی‎های این خودرو قابلیت تنظیم در ۸ جهت و روکش چرمی دارند که از راحتی بسیاری هم برخوردار هستند. حجم صندوق عقب این خودرو ۳۱۴ لیتر است.

کد خبر : ۷۱۲۴۹
بازدید : ۹۰۷۵

برلیانس ۳c را بشناسید

برلیانس اتو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی چینی است که در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد. اولین محصول این شرکت که به بازار ایران توسط سایپا راه پیدا کرد، برلیانس 5V نام داشت و محبوبیت خوبی در ایران پیدا کرد. در ادامه به بررسی یکی دیگر از محصولات این شرکت یعنی برلیانس C3 می پردازیم.

طراحی داخلی
فضای داخل کابین برلیانس C3 شباهت بسیار زیادی به ۳۲۰ H. دارد و جنس مواد به کار رفته در ساخت کابین پلاستیک خشک است. کابین این خودرو و تودری‎ها دو رنگ طراحی شده است که باعث شیک‌تر به نظر رسیدن آن می‌شود. داشبورد میانی این خودرو دارای یک صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی است که به سیستم رهیاب ماهواره‌ای متصل است.

در پنل پشت فرمان سرعت‌سنج و دور موتور طرح سیلندری و کلاسیک دارند که نور آن‌ها را می‌توان تغییر داد و در بخش مرکزی آن مانیتور کوچکی اطلاعات مربوط به مصرف سوخت ورانندگی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. فضای داخلی این خودرو مناسب است به طوری که ۴ سرنشین جلو و عقب فضای راحتی برای سر و زانو خواهند داشت البته در ردیف عقب به دلیل سقف شیبدار فضای سر برای افراد قد بلند مناسب نیست.

صندلی‎های این خودرو قابلیت تنظیم در ۸ جهت و روکش چرمی دارند که از راحتی بسیاری هم برخوردار هستند. حجم صندوق عقب این خودرو ۳۱۴ لیتر است.

موتور خودرو
برلیانس C3 کراس یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ (VVT) دارد که در دور موتور ۵۸۰۰ دور بر دقیقه حداکثر ۱۰۳ اسب بخار قدرت و در دور موتور ۴۰۰۰ دور بر دقیقه حداکثر ۱۳۸ نیوتن‎متر گشتاور تولید می‎کند. این خودرو را می‌توان با جعبه دنده دستی و یا خودکار خرید که در مدل جعبه دنده ۵ سرعته دستی، شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن‎در ۱۲.۵ ثانیه و در مدل اتوماتیک، شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن در ۱۳ ثانیه به دست می‎آید در حالیکه حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۶.۵ لیتر گزارش شده است.

امکانات رفاهی
امکانات رفاهی در هر دو مدل برلیانس کراس C3 جعبه دنده دستی و اتوماتیک یکسان هستند. امکانات رفاهی در نمای بیرونی شامل: رینگ‎های ۱۶ اینچی، سقف تمام مشکی، سپر‌های حجیم، باربند و اسپویلر عقب می‎شود.

از امکانات رفاهی در داخل می‎توان به: سانروف، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‎ای، صندلی راننده قابل تنظیم در ۸ جهت به همراه تنظیم گودی کمر، تنظیم ارتفاع نور چراغ‎های جلو، ۴ شیشه بالابر برقی، بسته شدن پنجره‎ها با استفاده از ریموت کنترل، میله فرمان جمع شونده، غربیلک فرمان چرمی مجهز به دکمه تنظیم صدا، سیستم الکتریکی باز شدن در صندوق عقب، نمایشگر ۷ اینچی لمسی و سیستم صوتی دارای چهار بلندگو و دو توییتر که از درگاه USB و سیستم پخش صوتی MP3 پشتیبانی می‎کند.

برلیانس C3 در واقع از خودرو‌های کلاس هاچ بک کراس می‎باشد که تنها تفاوت این خودرو‌ها با هاچ بک‎ها بیشتر کردن ارتفاع و کمی تغییر در سیستم تعلیق است؛ اما به دلیل هندلینگ خوب و سواری راحت خودروی C3 از سایر رقبای خود برتری دارد.

باتوجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‎ترین بسته درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‎رود برای خرید و فروش خودرو برلیانس C3 به آگهی‎های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید