۱۰ دلیل جهانی برای خرید خودرو‌های ژاپنی

۱۰ دلیل جهانی برای خرید خودرو‌های ژاپنی

خودرو‌های ژاپنی علاوه بر محبوبیت بالای خود در سطح جهان؛ بسیار کارآمد هستند. ژاپنی‌ها در حال حاضر به مصرف سوخت توجه داشته و محصولات صنایع خودروسازی ژاپن سازگاری بیشتری با محیط زیست دارند.

کد خبر : ۷۱۴۳۷
بازدید : ۲۸۴۶۷
اخیرا تولید خودرو توسط خودروسازانِ اروپایی و آمریکایی افزایش یافته است؛ بنابراین امروزه گزینه‌های زیادی برای خرید خودرو در سراسر جهان وجود داشته و می‌توان در میان خودرو‌های مختلف گشت و بهترین انتخاب را کرد!
اما انتخاب خودروی جدید کارِ آسانی نیست و اگر اولویت‌های شما برای انتخاب خودرو جدید گزینه‌هایی مانند کارایی و ایمنی هستند؛ باید گفت که بهترین گزینه برای شما، خرید خودرویی ژاپنی است.

اما چرا شما باید خودروی ژاپنی بخرید و آن را به محصولات کشور‌های اروپایی و آمریکایی ترجیح بدهید؟ برای پاسخ به این سوال و به دست آوردن اطلاعات بیشتر با برترین‌ها همراه شوید تا برای شما از دلایل خرید خودروی ژاپنی بگوئیم.
۱۰ دلیل جهانی، برای خرید خودرو‌های ژاپنی
بهره‌وری
اکثر اتومبیل‌های موجود در بزرگراه‌ها و جاده‌های مختلف جهان؛ جزء محصولات خودروسازان ژاپنی بوده و آن‌ها تنها دو دهه قبل اقدام به توسعه و گسترش تولید خودرو‌های گازسوز کردند! در حال حاضر هم کمپانی‌هایی مانند هوندا و تویوتا خودرو‌هایی کارآمد و قابل اطمینان را با استفاده از پیشرانه‌های هیبریدی به تولید رسانده و حتی به کارگیری پیشرانه‌های الکتریکی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

به همین دلیل امروزه برخی از تولیدکنندگان خودرو مانند کمپانی‌های آئودی و جگوار به دنبال تکنولوژی‌های خودروسازان ژاپنی هستند. ولی با این وجود بسیاری از مردم متوجه پیشتازی ژاپن در صنعت خودروسازی جهان نبوده و نگاه ویژه ژاپنی‌ها به ساخت و تولید خودرو‌های هیبریدی را درک نمی‌کنند.
۱۰ دلیل جهانی، برای خرید خودرو‌های ژاپنی
کارآمدی
خودرو‌های ژاپنی علاوه بر محبوبیت بالای خود در سطح جهان؛ بسیار کارآمد هستند. ژاپنی‌ها در حال حاضر به مصرف سوخت توجه داشته و محصولات صنایع خودروسازی ژاپن سازگاری بیشتری با محیط زیست دارند. همچنین با توجه به تردد میلیون‌ها خودروی ژاپنی در سراسر جهان؛ تعمیر و تامین قطعات یدکی محصولات ژاپنی نسبت به خودرو‌های فولکس‌واگن و رنو آسان‌تر و کم هزینه‌تر است.

قطعات محصولات ژاپنی نسبت به رقبای اروپایی آن‌ها ارزان‌تر بوده و مکانیک‌ها هزینه کمتری بابت تعمیر و نگهداری خودرو‌های ژاپنی می‌گیرند.
۱۰ دلیل جهانی، برای خرید خودرو‌های ژاپنی
آینده‌نگری
اکثر خودرو‌های ژاپنی هوشمند و هیبریدی بوده و تکنولوژی‌های مورد استفاده در آن‌ها نیز همزمان با پیشرفت‌های روز صنعت خودروسازی جهان در حال ارتقاء و بروزرسانی است. باید توجه داشت که اگر چه برخی از تولیدکنندگان خودرو اقدام به ساخت و توسعه خودرو‌های هیبریدی کرده‌اند؛ اما به راحتی می‌توان ادعا کرد که تمام ایده‌های خود را از خودروسازان ژاپنی گرفته و به بازار ژاپن نگاه ویژه‌ای دارند.

در واقع عاملی که باعث جدایی بازار کشور‌هایی مانند آمریکا از ژاپن می‌شود؛ این است که بازار خودرو و صنایع خودروسازی آمریکا، تنها نمایشگاه دیترویت را برای بروزرسانی محصولات خود انتخاب می‌کنند. اما ژاپنی‌ها در هر لحظه به دنبال راهی برای جلب نظر مشتریان جدید و افزایش سود خود هستند.
۱۰ دلیل جهانی، برای خرید خودرو‌های ژاپنی
فن‌آوری
قاره آسیا بزرگترین تولیدکننده لوازم هوشمند و دیجیتال در جهان است. برخی از کشور‌های آسیایی موفق به ساخت بهترین تلفن‌های همراه و تبلت‌های جهان شده و از فن‌آوری‌های جدیدی برای ساخت و توسعه تولیدات خود استفاده می‌کنند.

خودروسازان ژاپنی کیفیت و فن‌آوری‌های مورد استفاده در تمام لوازم دیجیتال و هوشمند آسیا را به درون خودرو‌های خود منتقل کرده و همیشه جزء اولین خودروسازانی هستند که از بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌های روز جهان در محصولات خود برای فروش و موفقیت بیشتر بهره می‌گیرند.
۱۰ دلیل جهانی، برای خرید خودرو‌های ژاپنی
وانت‌های بهتر
تا اوایل دهه ۱۹۷۰ وانت‌های بزرگ در ایالات‌متحده آمریکا جولان داده و کسی رقیب آن‌ها نبود. اما از اواخر دهه ۷۰ همه چیز تغییر کرد و تولیدکنندگان ژاپنی با ساخت وانت‌های متنوع به جنگ خودروسازان آمریکایی رفتند. نتیجه مشخص بود! ژاپنی‌ها با تولید وانت‌های محکم، ایمن، راحت، کارآمد و هوشمند آمریکایی‌ها را شکست داده‌اند.

امروزه آمریکایی‌ها خرید وانت‌های ژاپنی را به انتخاب یک وانت غول‌پیکر و ساخته خود ترجیح می‌دهند. زیرا فضای ذخیره‌سازی بیشتری در وانت‌های ژاپنی وجود داشته و بسیار ارزان قیمت هستند.
۱۰ دلیل جهانی، برای خرید خودرو‌های ژاپنی
دسترسی دائمی
از آنجا که بسیاری از محصولات خودروسازان ژاپنی در اکثر کشور‌های جهان در حال تردد بوده و هر کدام از خودروسازان ژاپنی به تاسیس نمایندگی در شهر‌ها و کشور‌های مختلف جهان اقدام کرده‌اند؛ دسترسی به خودرو‌های ژاپنی و خرید آن‌ها به آسانی صورت می‌گیرد. همچنین بسیاری از کمپانی‌های واسطه به شکل آنلاین اقدام به فروش خودرو‌های ژاپنی کرده و خودروی مورد نظر شما را در کشور‌های مختلف جهان به شما تحویل خواهند داد!

دسترسی آسان به خودرو‌های ژاپنی باعث کاهش قیمت آن‌ها در سطح جهان شده و این یک برگ برنده مهم و حیاتی برای صنایع خودروسازی ژاپن است.
۱۰ دلیل جهانی، برای خرید خودرو‌های ژاپنی
آزمایش‌های خاص
همه خودرو‌های جهان قبل از عرضه به بازار باید مورد ارزیابی و کارشناسی قرار گرفته و در صورت وجود مشکل از عرضه آن‌ها در بازار‌های جهانی جلوگیری خواهد شد. اما جالب است که خودروسازان ژاپنی دقیق‌ترین آزمایش‌های جهان را برروی خودرو‌های خود انجام داده و قبل از فروش خودرو‌های ژاپنی؛ هر خودروی شخصی توسط یک کارشناس خبره مورد ارزیابی و کارشناسی قرار می‌گیرد. به همین دلیل خودرو‌های ژاپنی کیفیت و کارایی بالایی داشته و بی‌رقیب هستند.

علاوه‌براین با توجه به قوانین ایمنی خودرو‌ها در کشور ژاپن؛ هر ساله باید خودرو‌های بروز و جدید تولید شده و مورد استفاده قرار گیرند! این یعنی جریان تولید و فروش خودرو در بازار دسته دوم‌های ژاپن دائمی بوده و متوقف نمی‌شود!
۱۰ دلیل جهانی، برای خرید خودرو‌های ژاپنی
هزینه کم
هزینه تعمیر، نگهداری و میزان مصرف سوخت خودرو‌های ژاپنی بسیار پایین بوده و امروزه خودرو‌های ژاپنی از نظر قیمت و هزینه، بهترین و ارزان‌ترین انتخاب‌های موجود در کشور‌های در حال توسعه هستند.

محصولات ژاپنی با وجود ارزان بودن؛ بسیار قابل اعتماد و سرگرم‌کننده بوده و همین عامل به تولیدکنندگان ژاپنی فرصت حضور در تمام کشور‌های جهان را داده است. خودروسازان ژاپنی فقط به بازار ایالات‌متحده آمریکا و اروپا فکر نکرده و تمام جهان را حیاط خلوتی برای کسب سود بیشتر می‌بینند!
۱۰ دلیل جهانی، برای خرید خودرو‌های ژاپنی
کلاسیک‌های خوب
به نظر اکثر مردم خودرو‌های عضلانی را آمریکایی‌ها خلق کرده‌اند. اما باید گفت که خودروسازان ژاپنی برای اولین‌بار کانسپت‌های کلاسیک و عضلانی را تولید کرده بودند. آن‌ها در طول ۳ دهه گذشته برای بازسازی خودرو‌های معروف آمریکایی دست به کار شده و به خودروسازان ایالات‌متحده آمریکا کمک کردند؛ بنابراین اگر خودرو‌های مذکور را ژاپنی بدانیم؛ اشتباه نکرده و این سخن کاملا با واقعیت‌های موجود منطبق است.

نکته جالب اینجاست که حدود ۲۵ سال پیش برخی از خودرو‌های مشهور ژاپنی اجازه عرضه در بازار ایالات‌متحده آمریکا را کسب نکرده‌اند. اما امروزه آن‌ها به راحتی در تمام بازار‌های جهان حضور داشته و برای رقبای خود خط و نشان می‌کشند!
۱۰ دلیل جهانی، برای خرید خودرو‌های ژاپنی
عملکرد عالی
خودرو‌های ژاپنی به معنای واقعی کلمه فوق‌العاده بوده و با ظاهری شیک و کیفیتی بی‌نظیر در بین خودرو‌های مختلف جایگاه ممتازی دارند. هر کدام از محصولات خودروسازان ژاپنی در کلاس و سایز خود جزء برترین خودرو‌های جهان بوده و به طور کلی خودروسازان ژاپنی بهترین عملکرد را در بین تمام خودروسازان جهان دارند.

هر ساله محصولات کمپانی‌های سوبارو، میتسوبیشی، تویوتا و نیسان در مسابقات رالی افتخار آفرینی کرده و با عملکرد خیره‌کننده خود، تسلط امپراتوری صنایع خودروسازی ژاپن در بازار‌های مختلف جهان را به همگان گوش‌زد می‌کنند!

منبع: hotcars
امین نقی زاده
۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید