هوندا آکورد خودروی لوکس

هوندا آکورد خودروی لوکس

با فشردن دکمه اسپرت احتراق بهتر و پاسخ به شتاب گیری بیشتری به شما می‌دهد و در این حالت می‌توانید صدای کار کردن موتور را بادنده CVT بشنوید.

کد خبر : ۷۱۴۹۵
بازدید : ۱۱۲۰۱

هوندا آکورد خودروی لوکس

از مشهورترین و محبوب‎ترین خودروهای سدان خانوادگی نیمه لوکس کلاس D می‌توان هوندا آکوردرا نام برد که در هر سال فروش بسیار خوبی دارد. در کشور ما نسل چهارم در سال ۱۹۹۰ و نسل هشتم این خودرو در سال ۲۰۱۳ وارد بازار خودروی ایران شدند. نسخه فیس لیفت شده نسل هفتم هوندا آکورد هیبریدی در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد.

امکانات رفاهی

خودرو هوندا آکورد هیبریدی در دو مدل استاندارد و تورینگ عرضه شده است.

درمدل استاندارد صندلی‎های گرم شونده رافقط در جلو خواهید داشت و روکش صندلی‌ها چرمی نیست. سیستم اطلاعات سرگرمی۷ اینچی لمسی، دوربین دنده عقب، دوربین جانبی، آینه جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن، با فشردن یک دکمه در دسته راهنما دوربین روی آینه سمت شاگرد فعال می‌شود و راهنما فعال شده و تصویر روی صفحه نمایش بالایی نمایان می‌شود، سنسور نور، سنسور باران، شیشه‌های برقی اتوماتیک، آینه‎های برقی، آینه الکتروکرومیک عقب، تهویه دوگانه اتوماتیک، کروز کنترل وزیر آرنجی جلو و عقب از دیگر امکانات رفاهی این مدل هستند.

در مورد تورینگ صندلی‎های گرم کننده چرمی در جلو و عقب خواهید داشت. مدل تورینگ علاوه بر امکانات مدل استاندارد دارای امکاناتی مانند چراغ مطالعه جلو و عقب، خروج تهویه عقب، تودوزی چرم صندلی‎ها، سانروف برقی سه حالته، پرده برقی شیشه عقب، استارت دکمه‌ای، صندلی ۸ حالته برقی راننده با حافظه، تنظیم برقی گودی کمر برای صندلی راننده، صندلی چهار حالته برقی سرنشین جلو، سیستم ناوبری و راهیابی و شارژ بی سیم دارد.

آزمایش رانندگی

خودروموردبررسیبرایآزمایش رانندگی هوندا آکورد استاندارد است که به روش قدیمی با چرخاندن سوییچ روشن می‌کنیم، خودرو با صدای کم و بدون لرزش روشن شده و به نرمی شروع به حرکت می‌کند. با توجه به وزن نسبتاً زیاد خودرو و گیربکس CVT شتاب خودرو خیلی سریع وتند نیست اما این تند نبودن قابل احساس نمی‌باشد.

هوندا آکورد ۱ موتور بنزینی ۲ لیتری ۴ سیلندر درون‌سوز و۲ موتور محرک الکتریکی دارد و در نتیجه سه حالت رانندگی دارد: حالت اول، یک چراغ کوچک روی پنل پشت فرمان قرار دارد که روی آن EV نوشته شده است و روشن شدن آن یعنی در حالت تمام الکتریکی حرکت می‎کنید که بسته به اینکه چقدر باتری داشته باشید می‌توانید خیلی سریع حرکت کنید؛ اما در مورد مسافت پیموده شده، به خاطر اندازه باتری‎ها فقط می‎توانید تا حدود ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر رانندگی کنید.

حالت دوم، حالت دوگانه سوز است که در این حالت موتور بنزینی با اینکه محرک چرخ‌ها نیست روشن می‎شود (که تقریبا ًمتوجه روشن شدن آن نخواهید شد) به عنوان یک ژنراتور برای شارژ کردن باتری‎ها عمل می‎کند تا باتری محرک چرخ‎های جلو باشد.

حالت سوم، حالت محرک با موتور بنزینی است و فقط از سرعت متوسط تا سرعت بالا اگر واقعاً به نیروی بیشتری نیاز داشته باشید، کلاچ وارد عمل شده و جلوی نیرو محرکه موتور را گرفته و نیرو محرکه را به موتورهای الکتریکی می‎برد و آن‎ها را به کار می‎اندازد. اگر قدرت بیشتری نیاز داشته باشید، به همراه موتور بنزینی، موتور الکتریکی را هم به کار انداخته ولی در این حالت باتری‌ها شارژ نمی‌شود.

در واقع می‌توان گفت هنگام رانندگی با هوندا آکورد در بیشتر مواقع در حال راندن یک خودروی الکتریکی هستید. فقط دو دنده وجود دارد که می‌توان آن را روی دنده D یا روی دنده B (که روی یک حالت ترمز با قابلیت احیای بیشتر قرار گرفته و می‎توانید آن را روی پنل پشت فرمان مشاهده کنید) قرارداد؛ هنگامی که خودرو روی دنده B قرار دارد باتری‌ها را بیشتر شارژ می‌کند.

با فشردن دکمه اسپرت احتراق بهتر و پاسخ به شتاب گیری بیشتری به شما می‌دهد و در این حالت می‌توانید صدای کار کردن موتور را بادنده CVT بشنوید.

هوندا آکورد هیبریدی گشتاور عالی، قدرت بیشتر، امکانات رفاهی، کاهش مصرف بنزین و تجهیزات ایمنی عالی دارد که اصلاً قابل مقایسه با مدل بنزینی آن نیست.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‎ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شما می‌رود برای خرید و فروش خودرو هوندا آکورد هیبریدی ۲۰۱۷ به آگهی‎های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید