سرقت از دختران با شگرد قدیمی

سرقت از دختران با شگرد قدیمی

متهم در یکی از شهر‌های شمالی کشور ساکن بود و تحقیقات پلیسی نشان می‌داد تاکنون چند مرتبه با وعده واهی ازدواج از دختران مجرد سرقت کرده است.

کد خبر : ۷۱۶۷۸
بازدید : ۱۳۲۶۰
سرقت از دختران با وعده ازدواج
سارقی که از طریق تلگرام با دختران جوان ارتباط برقرار می‌کرد و بعد از اغفال آن‌ها با وعده ازدواج طلا‌های آنان را می‌دزدید، دستگیر شد. دختری جوان روز ۳۰ خردادماه با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از سرقت طلاهایش به دست پسری ۳۰ ساله به نام کامران خبر داد. مأموران کلانتری گاندی پرونده‌ای را در‌این‌باره تشکیل و به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع دادند.

شاکی بعد از حضور در پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: چند روز پیش از طریق تلگرام با مردی ۳۰ساله که خود را کامران و مهندس برق معرفی می‌کرد، آشنا شدم.
کامران مدعی بود در شرکت خصوصی مشغول به کار است تا اینکه بعد از گذشت چند روز صحبت‌کردن در پارک طالقانی قرار ملاقات حضوری گذاشتیم. عکس‌های او را در پروفایلش دیده بودم. او فردی خوش‌تیپ و موجه بود و آن روز هم او با تیپ بسیار موجهی به پارک آمد و ناخودآگاه به او اعتماد کردم.

شاکی ادامه داد: این مرد درباره تحصیلات و دلیل ازدواج‌نکردن و. سؤال و صحبت کرد و در آخر پیشنهاد ازدواج داد. من هم قبول کردم، اما ناگهان کامران چاقویی از جیبش درآورد و زیر گلویم گذاشت و به‌زور شش النگویی را که در دست داشتم، گرفت. من بهت‌زده مانده بودم چه‌کار کنم. واقعا غافلگیر شدم و کامران متواری شد.

کارآگاهان با شنیدن اظهارات شاکی، تحقیقات پلیسی را آغاز کردند و موفق شدند هویت واقعی و مخفیگاه متهم را شناسایی کنند.

متهم در یکی از شهر‌های شمالی کشور ساکن بود و تحقیقات پلیسی نشان می‌داد تاکنون چند مرتبه با وعده واهی ازدواج از دختران مجرد سرقت کرده است.

متهم چند روز قبل زمانی‌که به پارکی در محدوده خیابان جشنواره تهران رفته بود، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

کامران در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: از طریق تلگرام دختران مجرد حدودا ۳۵ساله را شناسایی می‌کردم و به بهانه آشنایی قرار ملاقات می‌گذاشتم. پس از مدتی گفتگو به روش‌های گوناگون طلاهایشان را سرقت می‌کردم و بلافاصله از محل متواری می‌شدم و به شهر خودمان در شمال کشور برمی‌گشتم.

متهم اعلام کرد: حدود دو ماه است که سرقت می‌کردم و طلا‌های سرقتی را به مال‌خری در مرکز شهر به پایین‌تر از قیمت واقعی می‌فروختم و پول آن را صرف خوش‌گذرانی می‌کردم.

متهم در ادامه به چهار فقره سرقت اعتراف کرد. سپس مال‌خر اموال مسروقه در خیابان صفا شناسایی و دستگیر شد. کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را ۵۰ میلیون تومان برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کامیار چهری، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با تأیید این خبر، گفت: با توجه به دستگیری سارق و مال‌خر طلا‌های سرقتی، هر دو متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شاکیان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید