ترامپ بنز و بی‌ام‌و را مسخره کرد

ترامپ در ادامه و البته این‌بار به‌صورت جدی تصریح کرد که اگر مذاکرات متوقف‌شده با اتحادیه اروپا برای رفع تنش‌های تجاری به نتایج دلخواهش نرسد، گزینه اعمال تعرفه‌های تجاری بر خودرو‌های وارداتی از اروپا روی میز است.

کد خبر : ۷۲۰۰۱
بازدید : ۷۸۸۹
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در مراسمی که برای امضای توافق افزایش صادرات گوشت گوساله به اروپا حضور یافته بود، به‌طور ناگهانی اعلام کرد که «دولت من در حال تدوین طرحی برای اعمال تعرفه‌های ۲۵ درصدی بر تمامی خودرو‌های مرسدس‌بنز و بی‌ام‌و است.»
او چند لحظه بعد با لحنی تمسخرآمیز گفت که شوخی کرده است. ترامپ در ادامه و البته این‌بار به‌صورت جدی تصریح کرد که اگر مذاکرات متوقف‌شده با اتحادیه اروپا برای رفع تنش‌های تجاری به نتایج دلخواهش نرسد، گزینه اعمال تعرفه‌های تجاری بر خودرو‌های وارداتی از اروپا روی میز است.
او از بروکسل شکایت و تاکید کرد که اروپایی‌ها موانع تجاری متعددی را پیش‌روی آمریکا قرار داده‌اند. رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین گفت: «واهمه از تعرفه‌های خودرو، اروپا را وادار به قبول توافق گوشت گوساله کرده است، با این حال این گزینه همچنان روی میز خواهد بود. البته عملکرد آن‌ها تاکنون مناسب بوده است و اگر به خواسته‌های خود دست یابم، این گزینه را حذف می‌کنم.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید