قیمت خانه در کدام کشور‌ها ارزان است؟

قیمت خانه در کدام کشور‌ها ارزان است؟

در کدام کشور‌ها خانه‌ها با پایین‌ترین قیمت به فروش می‌رسند؛ در این گزارش می‌خواهیم به ترتیب ۱۰ کشوری که در آن‌ها قیمت خانه بسیار پایین است را بررسی کنیم.

کد خبر : ۷۲۰۵۸
بازدید : ۸۱۱۶
قیمت خانه در کدام کشور‌ها ارزان است؟
هزینه زندگی در کشور‌هایی مثل آمریکا، انگلیس، فرانسه و استرالیا در سال‌های اخیر سرسام آور شده است، ولی در این بین کشور‌هایی هستند که هزینه زندگی در آن‌ها بسیار پایین است به خصوص هزینه‌ای که برای خرید خانه باید کنار بگذاریم.

خرید خانه یکی از اهداف مهم زندگی اکثر مردم جهان است چراکه داشتن سرپناهی به انسان دلگرمی می‌دهد حال باید دید خرید خانه در کدام کشور‌ها مقرون به صرفه است؛ در ادامه ده تا از کشور‌هایی را که در آن‌ها قیمت خانه بسیار پایین است را بررسی خواهیم کرد.

۱. کامبوج
کامبوج شاید اولین کشوری نباشد که نامش در ذهن افراد بیاید، ولی مزیتی که دارد این است که زندگی در این کشور برخلاف برخی دیگر کشور‌ها بسیار ارزان است.

یک خانه لاکچری در این کشور به همراه ۴ اتاق ماهانه تنها ۶۰۰ دلار هزینه بر می‌دارد و هزینه اجاره سالیانه یک خانه سه خوابه تنها ۲۰.۰۰۰ دلار تمام می‌شود و برای یک نفر خانه‌های لاکچری ۲۰۰۰ دلاری نیز پیدا می‌شود؛ اگر می‌خواهید از هدر رفتن پول خود جلوگیری کنید می‌توانید خانه‌ای را در این کشور رهن کنید.

۲. اکوادور
از خیلی جهات اکوادور مثل امریکا است و در نتیجه به یکی از مقصد‌های زندگی آمریکایی‌ها تبدیل شده است و مردم این کشور‌ها حتی در معاملات روزانه نیز از دلار امریکا استفاده می‌کنند.

اگر وعده‌های غذایی خود را هر روز در رستوران صرف کنید هزینه کم تری پرداخت خواهید کرد تا اینکه بخواهید هر روز آشپزی کنید و هزینه خرید یک خانه در این کشور تنها ۵۰.۰۰۰ دلار است.

۳. مکزیک
این کشور به نام خیابان‌های فقیر نشین اش معروف است، ولی با این حال مناطق زیادی در این کشور وجود دارد که محل زندگی ثروتمندان است و تمام امکانات رفاهی را در دسترس آن‌ها قرار داده است.

شما می‌توانید با پرداخت ماهانه ۷۰۰ دلار به راحتی در این کشور زندگی کنید و این هزینه شامل پرداخت اجاره یک مکان زیبا، امکانات رفاهی، غذا و هرگونه گشت و گذار است.

۴. آرژانتین
سال‌ها است که آرژانتین به عنوان یکی از مقاصد توریستی در جهان شناخته شده است. پشت این کشور تاریخچه غنی، رستوران‌های زیبا و هزاران مکان برای گشت و گذار نهفته است.

خرید یک خانه زیبا به همراه تمام امکانات در این کشور تنها ۱۳۹.۰۰۰ دلار هزینه می‌برد که نسبت به خرید خانه در سایر کشور‌های توریستی جهان بسیار ارزان‌تر است.

۵. ویتنام
ویتنام نیز در چند سال اخیر به یکی از پر رفت و آمدترین مکان‌های توریستی تبدیل شده است؛ اگرچه قانون این کشور خارجی‌ها را از خرید خانه در این کشور منع می‌کرده است، اما این قانون در چند سال اخیر لغو شده است.

چندصد خانه زیبا در کنار ساحل‌های این کشور ساخته شده است که قیمت آن‌ها میلیونی است، اما باز هم شما می‌توانید خانه‌های زیبایی در این کشور پیدا کنید که قیمت آن‌ها تنها ۲۵.۰۰۰ دلار تا ۵۰.۰۰۰ دلار است.

۶. تایلند
در رتبه ۶ یکی دیگر از مکان‌های گردشگری جهان در چند سال اخیر قرار گرفته است و شما می‌توانید یک خانه معمولی را تنها با ۳۰.۰۰۰ دلار در این کشور خریداری کنید و برای اینکه بخواهید در یک خانه زیبا و مجلل زندگی کنید تنها لازم است ۶۰.۰۰۰ دلار پرداخت کنید.

همچنین هزینه غذا و گشت و گذار در این کشور نسبت به سایر کشور‌ها بسیار ارزان است.

۷. بلغارستان
ساخت و ساز‌هایی که در بلغارستان تا کنون صورت گرفته است بسیار مهندسی شده و زیبا است و اگر در آمد شما ماهیانه تنها ۱.۵۰۰ دلار است این کشور یکی از بهترین گزینه‌ها برای زندگی است و هزینه خرید خانه در این کشور حتی به کم‌تر از ۲۰.۰۰۰ دلار نیز می‌رسد.

۸. مجارستان
مجارستان نیز یکی از معروف‌ترین مقصد‌های گردشگری در جهان است و مردمی که برای گردش و تفریح در این کشور خانه می‌خرند مشتاق اند تا به طور دائم در آن جا زندگی کنند.

یک خانه بزرگ و مجلل در این کشور ۹۰.۰۰۰ دلار فروش می‌رود که شامل تمام امکانات رفاهی و تفریحی خواهد بود.

۹. آلبانی
در تمام طول سال آلبانی گرم و آفتابی است و هزینه خرید یک خانه دربست با تمام امکانات در بهترین نقطه این کشور تنها ۱۵۰.۰۰۰ دلار می‌شود؛ که در مقایسه با قیمت‌ها در سایر نقاط کشور بسیار ارزان است.

۱۰. کلمبیا
در این کشور خرید یک وعده غذایی کامل تنها ۵ دلار هزینه بر می‌دارد و هزینه اجاره خانه تنها ۴۰۰ تا ۴۵۰ دلار تمام می‌شود.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که کشور تمایل دارد که محله‌های خود را بر اساس کلاس منطقه بندی کند؛ بنابراین اگر در یک منطقه بالاتر طبقه بندی شده باشید، ممکن است هزینه‌های بیشتری را پرداخت کنید.

به هر حال اگر دنبال مکانی برای مسافرت و گذراندن تعطیلات به یادماندنی می‌گردید کلمبیا گزینه خوبی محسوب می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید