شکار دختران جوان در فضای مجازی و تعرض به آن‌ها

شکار دختران جوان در فضای مجازی و تعرض به آن‌ها

من هم سوار ماشین شدم و حرکت کردیم تا اینکه مرا به یک ساختمان سه‌طبقه در همان محدوده برد. به محض ورود متوجه شدم ساختمان خالی از سکنه است و فهمیدم فرشادی در کار نیست.

کد خبر : ۷۲۳۸۸
بازدید : ۱۲۱۸۵
شکار دختران جوان در فضای مجازی و تعرض به آن‌ها
پلیس آگاهی تهران با انتشار تصویر مردی ۳۵ ساله که با اغفال دختران جوان در فضای مجازی با آن‌ها دوست می‌شد و آنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، از شاکیان خواست او را شناسایی کنند.
دختری جوان روز چهارم اردیبهشت سال گذشته با مراجعه به دادسرای ناحیه ۲۷ ویژه امور جنایی تهران گفت: توسط مردی حدودا ۳۵ ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

شاکی پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: چند ماه قبل با شخصی که خود را فرشاد (۲۰ ساله) معرفی می‌کرد در فضای مجازی آشنا و دوست شدم و در این مدت با او چت می‌کردم. او چند روز قبل به من پیشنهاد داد همدیگر را حضوری ملاقات کنیم.
از آنجایی که بین هردو ما صمیمیت ایجاد شده و او توانسته بود اعتماد مرا جلب کند، من پیشنهادش را پذیرفتم و روز حادثه با فرشاد در محدوده تهرانپارس قرار گذاشتم. ساعت پنج عصر بود که یک خودروی شاسی‌بلند مشکی «تویوتا راوفور» مقابل من توقف کرد، اما دیدم شخص پشت فرمان فرشاد نیست. راننده که متوجه تردید من شد، گفت: دایی فرشاد است. او خود را شاهین معرفی کرد.
من هم سوار ماشین شدم و حرکت کردیم تا اینکه مرا به یک ساختمان سه‌طبقه در همان محدوده برد. به محض ورود متوجه شدم ساختمان خالی از سکنه است و فهمیدم فرشادی در کار نیست. قبل از آنکه بتوانم اقدامی انجام بدهم، در یک لحظه شاهین به سمتم حمله‌ور شد.
هرچه التماسش کردم توجهی نکرد و بعد از اینکه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد رهایم کرد. بلافاصله به دادسرا مراجعه و از وی شکایت کردم. کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی محل وقوع جرم شدند و در تحقیقات اولیه هویت واقعی متجاوز به نام «محمدرضا. ک» شناسایی و با بررسی سوابق کیفری او مشخص شد این مرد دارای ۱۰ فقره سابقه در زمینه‌های قتل، شرارت، آزار و اذیت، کلاهبرداری و... است.
با تأیید تصویر وی توسط شاکی، کارآگاهان با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم موفق به شناسایی مخفیگاه متجاوز در محدوده تهرانپارس شدند و با هماهنگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران او را روز ۱۹ اردیبهشت امسال در عملیات پلیسی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
محمدرضا در تحقیقات به‌عمل‌آمده منکر هرگونه آزار و اذیت شد، ولی پس از مواجهه با شاکی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و لب به اعتراف گشود. او در توضیح شیوه و شگرد خود برای اغفال دختران در فضای مجازی گفت: من در تلگرام با عکس و هویت جعلی با شاکی آشنا شدم و او را فریب دادم و نقشه‌ام را اجرا کردم.
متهم ادامه داد: طعمه‌هایم را از بین نوجوانان کم‌سن‌وسال در فضای مجازی انتخاب می‌کردم و با آنان دوست می‌شدم و با جلب اعتماد، آنان را به ساختمانی می‌بردم و مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم. سرهنگ کارآگاه گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: با توجه به دستگیری مرد متجاوز و اعتراف صریح او به جرمش، وی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ است.
سرهنگ کارآگاه گودرزی توضیح داد: مجوز انتشار تصویر بدون پوشش متهم از سوی مقام قضائی صادر شده و شهروندان در صورت شناسایی این فرد می‌توانند برای تشکیل پرونده مقدماتی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید