فوت کورت، ورزش، پاساژگردی در پالادیوم

فوت کورت، ورزش، پاساژگردی در پالادیوم

برای کسانی که اهل خرید هستند و برند دوست، گشت‌و‌گذار در  پاساژ پالادیوم تهران می تواند یکی از بهترین پیشنهادات برای خرید و در عین حال سپری کردن اوقات فراقت باشد.

کد خبر : ۷۲۶۵۹
بازدید : ۱۱۷۲۸

فوت کورت، ورزش، پاساژگردی در پالادیوم

برای کسانی که اهل خرید هستند و برند دوست، گشت‌و‌گذار در پاساژ پالادیوم تهران می تواند یکی از بهترین پیشنهادات برای خرید و در عین حال سپری کردن اوقات فراقت باشد.

آنچه که بیشتر از هرچیزی در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، تبلیغات برندهای معروف روی دیوار بیرونی بلند پالادیوم است.

نابرو ، وب‌سایت راهنمای گردشگری در ایران، با معرفی پاساژ پالادیوک تهران، اطلاعات مفصلی را در مورد بخش‌های مختلف این پاساز منتشر کرده‌است. برای اینکه شما بتوانید یک روز خوب را در پالادیوم تجربه کنید، بخش وسیعی از این مرکز را با بیش از 25 رستوران مختلف به ایجاد یک فودکورت بزرگ اختصاص داده‌اند. همچنین یکی از کامل‌ترین مراکز ورزشی منطقه زعفرانیه را می‌توان سالن ورزشی مرکز خرید پالادیوم دانست.

در پالادیوم یک بخش کاملاً مجهز به کلیه تجهیزات بدن‌سازی، استخر، سونا و جکوزی به وسعت 2000 مترمربع وجود دارد. در طبقه 3M هم یک شهربازی مجهز برای کودکان وجود دارد .اما در دل همین مرکز شلوغ و پر زرق و برق پالادیوم، بخشی به نام بوکلند وجود دارد که در نهایت آرامش و سکوت به دوستداران کتاب خوش آمد می‌گوید.

پاساژهای بزرگ تهران کم نیستند، مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر تهران و ایران است که در شمال غرب تهران و در زمینی به وسعت ۹۵۰۰ متر مربع در خیابان پیامبر مرکزی واقع شده‌است. همچنین پردیس کوروش ، بزرگترین پردیس سینمایی و مرکز بازی سالنی ایران، نیز در این مجموعه قرار دارد.

اگر اهل هنر و فیلم دیدن هستید، بهتر است بدانید که سینما پردیس کوروش، دوازده سالن نمایش فیلم و دو سالن ویژه تئاتر دارد که هر یک از آن‌ها به نام سینماهای قدیمی لاله‌زار نامگذاری شده‌اند. سالن‌های این پردیس سینمایی با رعایت استاندارد‌های روز دنیا تجهیز شده‌اند. همچنین در کنار فیلم‌های فارسی، فیلم‌های زبان اصلی با زیرنویس فارسی نیز در این مجموعه به نمایش درمی‌آیند. شما می‌توانید با جستجوی در سایت نابرو اطلاعات بیشتری در مورد پردیس سینمایی کوروش به دست آورید.

فوت کورت، ورزش، پاساژگردی در پالادیوم

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید