کارن مووی بزرگترین سایت دانلود فیلم و سریال

کارن مووی بزرگترین سایت دانلود فیلم و سریال

هیچ چیز به اندازه یک فیلم زیبا نمی‌تواند روز شما را زیبا کند و به همین جهت می‌باشد که سینما با زندگی بیشتر مردم اجین شده است.

کد خبر : ۷۳۰۴۶
بازدید : ۱۱۷۷۳

هیچ چیز به اندازه یک فیلم زیبا نمی تواند روز شما را زیبا کند و به همین جهت می باشد که سینما با زندگی بیشتر مردم اجین شده است. افزایش روز افزون آثار سینمایی و ژانر های مختلف سبب شده تا انتخاب یک فیلم جذاب برای آخر هفته و یا تماشای آن با خانواده کمی سردرگم کننده باشد.

کارن مووی بزرگترین سایت دانلود فیلم و سریال

دو فیلم پارادایس و زهر مار آثاری هستند که این سردرگمی را برای شما برطرف می کنند چرا که یکی از بهترین آثار سینمایی کشور در سال 98 هستند. اگر شما هم قصد دانلود فیلم را دارید می توانید تا انتهای این متن با ما همراه شوید چراکه قصد داریم نقد و بررسی این دو فیلم را به نقل از سایت کاران مووی برای شما عزیزان ذکر کنیم که می تواند در تصمیم گیری شما بسیار موثر باشد.

دانلود فیلم زهر مار + نقد و بررسی

فیلم زهر مار را می توان جزو فیلم هایی دانست که قصد دارد با یک نگاه کمدی به تشریح مشکلات جامعه بپردازد. این فیلم روایتگر زندگی مردی به نام رضا می باشد که یک دفتر دار میانسال بوده و به تازگی به تهران نقل مکان کرده است. این دفتر دار همکلاسی سال های دورش یعنی رهی را می بیند که یک کینه قدیمی از او به دل دارد. رضا می کوشد تا از او دلجویی کند اما در همین فاصله رهی دسیسه ای بزرگ برای او می چیند و رضا را در دردسری بزرگ قرار می دهد. داستان جذاب تنها مشخصه فیلم زهر مار نیست.

کارن مووی بزرگترین سایت دانلود فیلم و سریال

بلکه این فیلم مشخصه های بسیار بیشتریدارد که موجب شده تا در بین مخاطبان محبوب باشد. از جمله این مشخصه ها می توان به کارگردان حرفه ای این فیلم اشاره نمود. جواد رضویان هنرمند نام آشنای کشور کارگردانی این اثر را بر عهده گرفته و از این جهت می توان گفتکه این اثر از سبک کمدی مخصوص او بهره می گیرد. بازیگران حرفه ای از دیگر مشخصه هایی است که سبب شده تا این فیلم در بین مردم به محبویت برسد.

از جمله مطرح ترین بازیگران این فیلم می توان به سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، علیرضا استادی، رضا رویگری، برزو ارجمند، حسین محب اهری و سیامک صفری اشاره نمود که همگی از بازیگران نام آشنای سینمای کشور هستند. مجموع این فاکتور ها سبب شده تا فیلم زهر مار به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای تماشای فیلم در دورهمی های دوستانه و اوقات فراغت باشد. این عوامل سبب شده تا قشر زیادی از مردم به دنبال تماشا و دانلود این فیلم باشند. اگر شما نیز مانند هزاران کاربر دیگر به دنبال دانلود فیلم زهر مار هستید می توانید هم اکنون آن را با کیفیت های مختلف از وبسایت کاران مووی دانلود نمایید.

کارن مووی بزرگترین سایت دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم پاردایس + نقد و بررسی

فیلم پارادایس را می توان از جمله فیلم های مطرح این روز ها در سینمای کشور دانست. این فیلم روایتگر یک داستان جنجالی و البته کمدی - اجتماعی است که به نوبه خود توانسته نظر بسیاری از منتقدان و افراد جامعه را به خود جلب نمایند. این فیلم در حقیقت بر پایه داستان دو طلبه جوان است که قصد دارند برای شرکت در یک سمینار پیراموان مسایل ادیان به آلمان بروند.

اما در این بین رئیس حوزه علمیه آن ها یعنی آقای فراستی مانع این سفر می شود. طلبه ها برایاینکه بتوانند به این سفر بروند آقای فراستی را اغفال کرده و ویزایی هم برای او دریافت می کنند.

ماجرا هایی که در طول سفر برای این سه تن رخ می دهد و نیز تعامل و برخورد آن ها با فرهنگ غربی چیزی می باشد که سبب جذابیت این فیلم شده است . اما جذابیت این فیلم تنها محدود به داستان زیبای آن نیست بلکه کارگردانی عالی این فیلم هم از دیگر نقاط قوت آن به شمار می آید. فیلم پارادایس توسطعلی عطشانی کارگردانی شده و فرآیند ساخت آن از سال 1394 شروع شده است. بکار گیری و چینش دقیق بازیگران داخلی و خارجی در کنار هم و البته در نقش های ویژه، سبب شده تا این فیلم توجه منتقدان را به خود جلب کند. از جمله مطرح ترین بازیگران این فیلم می توان به جواد عزتی، مهران رجبی،ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت، کاترین فلوس,محمد علی نجفیان، سامان صفاری، الیویا بورکارت و… اشاره نمود.

کارن مووی بزرگترین سایت دانلود فیلم و سریال

مجموع این فاکتور ها سبب شده تا دانلود فیلم پارادایس یکی از خواسته های اصلی طرفداران فیلم ایرانی در فضای مجازی باشد. اگر شما نیز به دنبال دانلود فیلم با لینک مستقیم هستید می توانید وارد وبسایت کاران مووی شده و تمام فیلم های مورد نظر خود را با لینک مستیقم دانلود نمایید و از تماشای آن ها لذت ببرید.

وبسایت کاران مووی از جمله معدود رسانه هایی می باشد که تمام زمینه ها را برای یک تجربه وبگردی عالی فراهم کرده به گونه ای که از تبلیغات آزار دهنده پرهیز نموده و مطالب کاملی برای هر فیلم ذکر کرده و حتی تصاویر و پیش نمایش آن ها را نیز قرار داده است که این مورد باعث می شود تا در زمان و هزینه کاربران صرفه جویی شود و این خود نشان دهنده احترامی است که این رسانه برای زمان و هزینه کاربران خود قائل می باشد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید