حیف از کنسرت همایون شجریان در لندن

حیف از کنسرت همایون شجریان در لندن

همایون شجریان در لندن سنگ‌تمام گذاشت، اما برنامه‌گذار‌های ایرانی کی می‌خواهند سیستم درست برپایی مراسم رو یاد بگیرند خدا می‌دونه.

کد خبر : ۷۳۱۸۵
بازدید : ۸۳۰۱
این رسمش بود آقای شجریان؟!
برگزاری بدون برنامه کنسرت همایون شجریان در شهر لندن باعث واکنش بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی شد و نام این خواننده محبوب ایرانی را برای ساعتی به یکی از ترند‌های توییتر تبدیل کرد.
ظاهرا این اجرا با تأخیر یک‌ساعته برگزار شد و بسیاری از مردم در سرما و زیر باران منتظر بودند تا در‌های سالن به روی آن‌ها باز شود؛ موضوعی که باعث راه‌افتادن سیل انتقادات نسبت به این خواننده و برنامه‌گذار او در شبکه‌های اجتماعی شد. این‌ها چند نمونه برگزیده از پیام‌هایی است که در شبکه‌های اجتماعی در نقد این کنسرت نوشته و ثبت شده است:

همایون شجریان در لندن سنگ‌تمام گذاشت، اما برنامه‌گذار‌های ایرانی کی می‌خواهند سیستم درست برپایی مراسم رو یاد بگیرند خدا می‌دونه. من دیشب یک‌ساعت زیر بارون و باد و سرما موندم و امروز سرماخوردم. مطمئنم با رنج سنی بالایی که دیشب آمده بودند، تعداد زیادی حالشون امروز خوب نیست.

کنسرت همایون شجریان در لندن، بعد از ناهماهنگی عجیب و غریب و معطل‌شدن چند صدنفر که بیشتر از یک‌ساعت زیر باران بودند، برگزار شد. دلیل؟ شجریان گفت: «سالن رو دیر تحویل گرفتیم و ساندچک طول کشید! خیلی‌ها ناچار شدند سر پا بایستند.
بعضی صندلی‌های صد پوندی خریده بودند، اما جاشون رو به سلبریتی‌های تلویزیون داده بودند. از طرفی کیفیت صدای سالن هم خوب نبود و خلاصه همایون شجریان باید در برنامه‌گذاریش تجدیدنظر کنه.»

بعد هم که کنسرت شروع میشه، همه موبایل‌ها رو روشن میکنن و مشغول فیلمبرداری میشن، نه خودشون از کنسرت لذت میبرن و نه اجازه میدن کسی دیگه لذت ببره. افتخارشون هم اینه که همه کنسرت رو فیلم گرفتم!

کنسرت همایون شجریان در لندن. خیلی منتظر بودم، اما با این وضع بسیار آشفته برگزاری کنسرتی که این‌همه هواخواه دارد، بی‌شک اگر همایون نبود، نمی‌ماندم؛ ماندم، ولی لذتی را که باید داشته باشد، ندارد برایم… حیف…

کنسرت همایون شجریان در لندن یک افتضاح به تمام معنا بود و این ماییم که اجازه میدیم هرکسی به شأن و شخصیت‌مون در برگزاری یک کنسرت ساده توهین کنه.

کنسرت‌های ایرانی همیشه همینه. ناهماهنگ! بدون احترام به ملتی که میان هنر یک هنرمند از ایران اومده رو ببینن. نیم‌ساعت مونده به شروع، ملتی بیرون در خیابون تو سرما و باد و بارون منتظرند تا در باز بشه؟!
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید