فروشگاه اینترنتی خرید پارچه

فروشگاه اینترنتی خرید پارچه

هدف اصلی سایت اِیس‌مارکت ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید اینترنتی برای مشتریان می‌باشد. در این راستا نهایت سعیمان را کردیم تا محتوایی کامل از مشخصات لازم از محصولاتمان را در قالبی زیبا و سریع به شما ارائه دهیم که استفاده از آن برای عامه مردم مفهوم و آسان باشد.

کد خبر : ۷۳۲۸۳
بازدید : ۶۳۰۱

فروشگاه اینترنتی خرید پارچه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از چندین بار مراجعه به بازار و مراکز اصلی فروش پارچه، نتوانستید پارچه موردنظرتان را پیدا کنید و خسته و ناامید راهی منزلتان شدید. متأسفانه عدم ثبات در قیمت ارز و پارچه، کیفیت پایین اجناس، حرف‌های ضد و نقیض فروشندگان و تنوع پایین رنگ‌بندی و اجناس موجود در بازار تنها نمونه‌ای از مشکلات مشتریان در وضعیت کنونی بازار ایران می‌باشند.

همه این موارد دست به دست هم داد تا تیم اِیس‌مارکت محیطی را فراهم بیاورد تا شما کاربران عزیز بتوانید خریدی آسان و ارزان را تجربه نمایید. سایت اِیس‌مارکتبا هدف خدمت به مردم عزیز متولد شده است. همواره تلاش ما عرضه کالاهای متنوع با مناسب‌ترین قیمت بوده است. اهداف اصلی ما ایجاد محیطی بانشاط برای خرید، آموزش و مقایسه بین انواع پارچه‌ها می‌باشد.

مزایای خرید اینترنتی پارچه

خرید اینترنتی نسبت به روش سنتی دارای مزیت‌های بسیاری می‌باشد که می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. حق انتخاب بیشتر
  2. مقایسه کالا
  3. اطمینان از اصالت کالا
  4. پشتیبانی 24 ساعته
  5. حذف هزینه‌های سربار مانند هزینه رفت­وآمد
  6. مطالب آموزشی و توضیحات کالا

فروشگاه اینترنتی خرید پارچه

چرا اِیس‌مارکت ؟

محیطی زیبا و کارآمد: هدف اصلی سایت اِیس‌مارکت ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید اینترنتی برای مشتریان می‌باشد. در این راستا نهایت سعیمان را کردیم تا محتوایی کامل از مشخصات لازم از محصولاتمان را در قالبی زیبا و سریع به شما ارائه دهیم که استفاده از آن برای عامه مردم مفهوم و آسان باشد.

یکی از مواردی که سایت اِیس‌مارکت را نسبت به سایر سایت‌ها متمایز می‌کند توضیحات کامل مربوط به هر محصول می‌باشد. معمولاً محصولات دارای رنگ‌بندی متنوع، عکس و ویدیو می‌باشند که انتخاب را برای مشتریان آسان‌تر می‌نماید.

تنوع بالای محصولات: با اینکه مدت زیادی از افتتاح سایت اِیس‌مارکت نمی‌گذرد اما هم‌اکنون امکان خرید بیش از 50 محصول با رنگ‌بندی کامل مهیا شده است که هر روز به تعداد آن افزوده خواهد شد. هدف ما افزایش تنوع به بیشترین تعداد ممکن در کوتاهترین زمان است.

کیفیت بالا و قیمت مناسب: اعتماد و رضایت مشتری تنها سرمایه ماست. بنابرین به هیچ عنوان جنس با کیفیت پایین در سایت قرار داده نمی‌شود و از فروش کالا با قیمت نامتعارف اجتناب می‌گردد.

وبلاگ آموزشی: در وبلاگ اِیس­مارکت انواع مقالات آموزشی درباره پارچه، پوشاک و مد موجود می‌باشد که دانستن آن خالی از لطف نیست.سایت اِیس‌مارکت با قرار دادن مقالات آموزشیمفید به صورت مداوم سعی در آگاه‌سازی مخاطبان دارد. انواع مدلهای لباسی سال، انواع پارچه، رنگ سال، دانستنی‌های مد و ... تنها مواردی از محتوای وبلاگ ماست که به صورت روزانه آپدیت می‌شود.

پشتیبانی 24 ساعته: اگر به مشکلی برخوردید یا سوالی در رابطه با محصولات یا خود سایت دارید می‌توانید به راحتی در هر ساعتی از شبانه‌روز از طریق سایت، ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.در سایت اِیس‌مارکت رضایت و آسایش کاربر سرلوحه کار قرار گرفته است و این مجموعه سعی دارد بهترین پشتیبانی وسریع‌ترین خدمات را برای محصولات ارائه دهد.

فروشگاه اینترنتی خرید پارچه

حراج پاییزه اِیس‌مارکت

اگر علاقه‌مند شدید هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به سایت از انواع محصولات و مقالات ما دیدن فرمایید اما این همه ماجرا نیست! مجموعه اِیس‌مارکت به مناسبت افتتاح این فروشگاه و فرا رسیدن فصل پاییز به مدت محدود تخفیف 10 الی 40 درصدی بر روی تمامی اجناس در نظر گرفته است. فرصت را از دست ندهید. همین الان در سایت عضو شوید تا از مقالات رایگان و پیشنهادات شگفت‌انگیز ما بهره‌مند شوید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید