مصاحبه با کودکان؛ باید و نبایدهای سوال‌های جنسی

مصاحبه با کودکان؛ باید و نبایدهای سوال‌های جنسی

مصاحبه با کودکان نیازمند تخصص و تبحری است. تخصصی که باعث جنجال کلیپ مصاحبه جنسی با کودکان پیش بیاید و خانواده‌های بسیاری آزرده‌خاطر شوند.

کد خبر : ۷۳۳۱۱
بازدید : ۱۴۳۷۶۹
مصاحبه جنسی با کودکان ، تهیه کلیپ و نشر مصاحبه در آپارات، به مذاق خیلی از خانواده‌ها خوش نیامد. با اینکه کلیپ مصاحبه کودکان از روی آپارات حذف شد، ولی درخواست‌های زیاد به سامانه دادسرای ارشاد تهران فرستاده شد که از کلیپ مصاحبه جنسی با کودکان شکایت کرده بودند.
کلیپ مصاحبه کودکان: می دونین چطوری دنیا اومدین؟
مصاحبه‌کننده با کودکان بعدتر در ویدئویی از مردم عذرخواهی کرد

بازداشت عوامل مصاحبه با کودکان دستوری بود در نهایت دادسرای ارشاد تهران صادر کرد و عوامل تهیه‌کننده کلیپ و مصاحبه‌کنندگان با کودکان توسط پلیس اطلاعات و امنیت دستگیر شدند. چند روز بعد کلیپی جدید منتشر شد که در آن مجری و تهیه کننده مصاحبه جنسی با کودکان اظهار ندامت و عذرخواهی می‌کنند.

ماجرای مصاحبه با کودکان

در این مصاحبه که پرسش‌شوندگان آن کودکان بودند، خانم گزارشگر به خیابان رفته تا از کودکان بپرسد آیا می‌دانند بچه‌ها چطوری متولد می‌شوند.

آن‌طور که خانم مصاحبه‌گر بعدتر اعلام کرد خودش می‌دانسته این سوال، سوال زشتی است و نباید پرسیده شود فقط نمی‌دانسته غیرقانونی است.

کلیپ مصاحبه کودکان ابتدا توسط تولیدکنندگانش در آپارات بارگذاری شد. آن طور تهیه کننده می‌گوید در سه هفته بازدید چندانی نداشته، ولی با تغییر جای انتشار، ویدئوی مصاحبه با کودکان تنها طی چند ساعت جزو ویدئو‌های پربازدید شده است.
مصاحبه جنسی با کودکان

واکنش مؤسس سایت آپارات به کلیپ مصاحبه با کودکان

وقتی که انتقاد‌ها از آپارات شدت یافت، محمدجواد شکوری مقدم، موسس آپارات نوشت: «علاوه بر حذف کلیپ نامناسب کانال ژلوفن، فعالیت این کانال نیز تا تعین تکلیف نهایی معلق شد.

روزانه بیش از ۲۰ هزار ویدئو در آپارات بارگذاری می‌شود،‌ای کاش کاربران عزیز از سرویس گزارش تخلفات آپارات پیش از پیش استفاده کنند تا با همراهی هم فضای مناسب‌تری برای مردم کشورمان بسازیم.»
پاسخ آپارات به کلیپ مصاحبه با کودکان
توضیح محمدجواد شکوری درباره ویدئوی مصاحبه با کودکان

واکنش مردم به کلیپ مصاحبه ژلوفن

در واکنش به مصاحبه جنسی با کودکان که کانال ژلوفن منتشر کرد، کاربری نوشته است: خانمی رو با چنین ظاهری راه انداختن کوچه و بازار از بچه‌ها بپرسه که چطوری به دنیا می‌آیید؟

حمیدرضا بیانی هم کلیپ مصاحبه با کودکان از کانال ژلوفن را برنامه کثیف اینترنتی خوانده است.

پزشکی هم به مصاحبه با کودکان واکنش نشان داده و نوشته: "پرسیدن سوال‌های جنسی از کودکان خردسال اسمش آگاهی نیست"

در مقابل کاربرانی هم معتقد بودند بالاخره آگاهی در مورد مسائل جنسی برای کودکان هم لازم است. هر چند که به قول معروف کار را باید دست کاردان سپرد و مصاحبه با کودکان را به افرادی واگذار کرد که علم و شناخت بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید:

سلامت جنسی، ارمغان تربیت جنسی

چگونه با کودکان مصاحبه کنیم؟

مصاحبه با کودکان خردسال نیازمند دانش و مهارت کافی است.

هنگام مصاحبه با کودکان باید موانع کلامی را به خوبی شناخت. مهارت‌های لازم را دارا بود و درباره موضوع مصاحبه دانش و مطالعه کافی داشت. تا آنچه در مصاحبه جنسی با کودکان اتفاق افتاد رخ ندهد. چرا که ممکن است مصاحبه‌گر هر چند نیت بدی نسبت به کودکان نداشته باشد، ولی همیشه نتیجه مصاحبه‌اش با کودکان برعکس شود.
در مصاحبه با کودک باید نیاز‌های خاص کودک را شناخت و مصاحبه را با نیاز‌های کودک همخوان کرد.
مصاحبه گر در ابتدا باید خود را معرفی کند، نقش ووظیفه اش را عنوان کند و دلیل انجام مصاحبه را توضیح دهد. وی باید به کودک بگوید قصد انجام چه کاری را دارد واین کار چقدر طول می‌کشد.
مصاحبه ژلوفن
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید