آزارگر ۲۰ کودک و زن، قاتل هم بود!

آزارگر ۲۰ کودک و زن، قاتل هم بود!

او بعد از آزادی نتوانست به زندگی عادی بازگردد. وضعیت نامناسب خانوادگی و مشکلات مالی، امیر را به سمت ارتکاب جرم کشاند و از سویی او به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرد. بعد از آن امیر چند بار به اتهام ارتکاب جرائم مختلف به زندان افتاد.

کد خبر : ۷۳۴۲۷
بازدید : ۱۲۰۱۲
عامل آزار ۲۰ کودک و زن، به قتل متهم شد
تحقیقات از مردی که متهم به آزار و اذیت ۲۰ کودک و زن جوان است، این بار به اتهام ارتکاب قتل در دادسرای جنایی تهران آغاز شد. این متهم ۳۲ ساله مردی به نام امیر است که اولین بار در نوجوانی به‌دلیل شکستن شیشه یک خانه روانه کانون اصلاح و تربیت شد.
او بعد از آزادی نتوانست به زندگی عادی بازگردد. وضعیت نامناسب خانوادگی و مشکلات مالی، امیر را به سمت ارتکاب جرم کشاند و از سویی او به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرد. بعد از آن امیر چند بار به اتهام ارتکاب جرائم مختلف به زندان افتاد.
در این میان اعتیاد او به شیشه باعث شد مرتکب جرائم خشن‌تری شود. او آخرین بار در مدت سه‌ماهی که از زندان آزاد شده بود، ۱۸ کودک و ۲ زن را مورد آزار قرار داد و از خانه این افراد سرقت کرد. اکنون امیر متهم شده در جریان یکی از دزدی‌های خود زنی ۷۵ ساله را نیز به قتل رسانده است. پرونده آزار‌های امیر زمانی به جریان افتاد که مردی به کلانتری نازی‌آباد رفت و گفت: سارقی دختر هشت‌ساله او را مورد آزار قرار داده است.
این مرد توضیح داد: وقتی من و همسرم در خانه نبودیم مرد ناشناسی زنگ خانه را زد و به دخترم گفت: پولی را که از من قرض گرفته بود، پس آورده است. او با این بهانه دخترم را مجاب کرد که در را باز کند. مرد ناشناس بعد از ورود به خانه دخترم را مورد آزار و اذیت قرار داد و مبلغی پول نیز از خانه به سرقت برد.

وقتی کارآگاهان تحقیقات را در این‌باره آغاز کردند، پی بردند چند شکایت مشابه دیگر نیز در همین زمینه مطرح شده است. بعد از آن بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته مکان‌هایی که جرم در آنجا واقع شده بود، سرنخ مهمی به پلیس داد و مأموران بعد از رؤیت چهره سارق کودک‌آزار فهمیدند او مجرمی سابقه‌دار است.
این‌گونه بود که امیر دستگیر شد و گفت: در این مدت ۱۸ پسربچه و دختربچه را مورد آزار قرار داده و علاوه بر آن، دو زن را نیز قربانی جرائم خود کرده است. این مرد ۳۲ ساله در بازجویی‌ها گفت: من به شیشه اعتیاد داشتم و صدایی در سرم به من می‌گفت: برای سرقت بروم.
از امیر در دادسرای جنایی بازپرسی شد و در نهایت کیفرخواستی علیه او تنظیم شد که اتهامات آن مبنی بر افساد فی‌الارض، آدم‌ربایی، سرقت و ضرب‌وجرح بود. پرونده در بخش افساد فی‌الارض به دادگاه انقلاب و برای رسیدگی به جرائم دیگر به دادگاه کیفری فرستاده شد. در‌حالی‌که این پرونده‌ها در جریان است، اتهام دیگری نیز علیه امیر مطرح شد. حدود شش ماه قبل زنی ۷۵ ساله که در خانه‌اش در یکی از خیابان‌های مرکزی تهران تنها بود، با سارقی در منزل مواجه شد.

سارق پول و طلا‌های زن مسن را برداشت و هنگام فرار وقتی با مقاومت این زن مواجه شد، او را هل داد. سر زن به ستون برخورد کرد و او از آن زمان در کما بود. همان موقع بررسی‌هایی برای شناسایی سارق آغاز شد و با بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته معلوم شد امیر در این ماجرا دست دارد.
امیر بعد از دستگیری به اتهام آزار کودکان به سرقت از خانه پیرزن نیز اقرار کرد. آن زمان زن مسن در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری بود و این امید وجود داشت که وی به زندگی بازگردد، اما حدود دو هفته پیش او فوت شد و به‌این‌ترتیب اتهام قتل نیز به پرونده امیر افزود شد.
امیر روز چهارشنبه بار دیگر از زندان به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت و تحت بازجویی قرار گرفت. او که قبلا به سرقت از خانه این زن اقرار کرده بود، این بار گفت: اصلا چنین کاری انجام نداده است و این ماجرا ربطی به او ندارد.

این انکار‌ها در شرایطی است که دوربین‌های مداربسته لحظات ورود و خروج امیر به آن خانه را ضبط کرده‌اند. بنا بر این گزارش، در حال حاضر تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید