چرا جوانان زود می‌میرند؟

چرا جوانان زود می‌میرند؟

سیستم عصبی بهم ریخته است، زیرا ما در دوره استرس دائمی بسر می‌بریم. نسل قبلی تا این حد در مقابل پرتو‌هایی که ما امروزه قرار داریم قرار نداشت. این پرتو‌ها از طریق گوشی‌ها و آی‌پد و دیگر وسایل از این نوع پخش می‌شوند.

کد خبر : ۷۴۱۰۹
بازدید : ۱۵۴۹۷
علل مرگ زودرس جوانان امروزی
جوانان هزاره کنونی از عمر کوتاه‌تری در مقایسه با جوانان نسل قبلی برخوردار خواهند بود. لاریسا آلسییوا پزشک روسیه در باره بیماری‌هایی که جوانان امروزی اغلب به آن مبتلا می‌شوند تعریف کرد و در اینباره اظهارنظر نمود که تا چه اندازه پیش‌بینی متخصصان آمریکایی در باره سطح بالای مرگ و میر در بین جوانان هزاره کنونی به واقعیت نزدیک است.

برطبق گزارش فدراسیون آمریکایی Blue Cross Blue Shield Association، مرگ و میر در بین هزاره‌ای‌ها (نسل ۱۹۹۶-۱۹۸۱) از نسل گذشته (۱۹۸۰-۱۹۶۱) یک و نیم بار بیشتر است.
به عقیده متخصص روسیه، نسل کنونی جوانان در مقایسه با نسل قبلی از وضعیت سلامتی ضعیف‌تری برخوردار است که با وضع اکولوژی و کیفیت مواد غذایی و آهنگ زندگی مرتبط است. جوانان امروزی اغلب با مشکلات سیستم عصبی و گوارشی مواجه هستند. علت اصلی، «فست‌فود»‌ها و رژیم غذایی است که مانع از رسیدن مقدار لازم ویتامین و دیگر مواد مفید به بدن می‌شود.

وی در ادامه افزود: «سیستم عصبی بهم ریخته است، زیرا ما در دوره استرس دائمی بسر می‌بریم. نسل قبلی تا این حد در مقابل پرتو‌هایی که ما امروزه قرار داریم قرار نداشت. این پرتو‌ها از طریق گوشی‌ها و آی‌پد و دیگر وسایل از این نوع پخش می‌شوند. استفاده زیاد از آن‌ها راه بسوی اختلال عصبی و افسردگی و اختلالات روانی را هموار می‌سازد.

برای تحکیم سلامتی و افزایش زندگی باید سیستم صحیح تغذیه مطابق با ویژگی ارگانیزم برای هر فرد تنظیم شود. باید به مقدار کافی و ضروری ویتامین و بخصوص ویتامین‌های A, C, D. و E. بدن تأمین شود. باید ۲ لیتر آب در روز نوشیده شود و خواب کافی باشد.

استراحت شبانه یک مرحله بسیار مهم برای انسان است. نباید دیرتر از ساعت ۱۱ شب به خواب رفت. خواب باید ۸ ساعت ادامه یابد».
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید