ابولفضل، قربانی سرقت موبایلش شد

ابولفضل، قربانی سرقت موبایلش شد

به گفته مادر مقتول در تحقیقات معلوم شد این دو نفر زورگیر هستند و به قصد سرقت گوشی موبایل پسر ۱۷ ساله به او حمله کردند و احتمالا زمانی‌که با مقاومت او رو‌به‌رو شدند، وی را با چاقو زدند و گریختند.

کد خبر : ۷۴۱۲۷
بازدید : ۱۲۹۵۶
ابولفضل، قربانی سرقت موبایلش شد
پلیس در تعقیب دو زورگیر است که نوجوانی ۱۷ ساله را با انگیزه سرقت گوشی تلفن همراهش به قتل رساندند و گریختند. کارآگاهان جنایی ساعت ۲۳ شامگاه ۱۴ آبان در جریان مرگ پسری ۱۷ ساله بر اثر اصابت چاقو قرار گرفتند و با حضور در بیمارستان شهدای هفتم‌تیر تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند.
بررسی‌های اولیه مشخص کرد مقتول نوجوانی به نام ابوالفضل است که در کوچه محل سکونتش هدف ضربه چاقو قرار گرفته است. کارآگاهان پی بردند این نوجوان پسری آرام و خوش‌رفتار بود و احتمال شرکت او در نزاع تقریبا صفر است بنابراین او به‌دلیل و با انگیزه دیگری کشته شده است.
سپس معلوم شد موبایل این نوجوان سرقت شده است. در تحقیقات مقدماتی معلوم شد ابوالفضل تا کلاس هشتم درس خوانده و بعد از آن سر کار رفته و در یک تولیدی در بازار کفاشان مشغول به کار بود. به گفته مادر ابوالفضل او هر روز صبح به‌تنهایی به محل کارش می‌رفت، اما شب‌ها همراه پدرش که او نیز در بازار کفاشان مغازه داشت، به خانه برمی‌گشت.
ابوالفضل شب حادثه نیز همراه پدرش به خانه برگشت، اما قبل از داخل‌رفتن از پدرش جدا شد و به سر کوچه رفت. پدر مقتول نیز در تحقیقات گفت: پسرم می‌خواست از سوپرمارکت خرید کند. به او گفتم آیا می‌خواهد در خیابان منتظرش بمانم که او گفت: لازم نیست و خودش برمی‌گردد.
بعد من داخل خانه رفتم تا اینکه زنگ منزل‌مان را زدند و گفتند برای ابوالفضل اتفاقی رخ داده است. کارآگاهان با حضور در محل سکونت این نوجوان پی بردند خانه او در شهرک شریعتی در کوچه‌ای به طول حدود ۵۰۰ متر قرار دارد و ابوالفضل در میانه کوچه هدف چاقو قرار گرفته است.
مردی که در آن کوچه ساکن است، به مأموران گفت: در خانه بودم که دزدگیر تاکسی‌ام به‌صدا درآمد برای اینکه ببینم چه شده است، به کوچه آمدم و دیدم جوانی زخمی و غرق در خون روی زمین افتاده است. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و آمبولانس خیلی سریع رسید.
من این پسر را نمی‌شناختم، اما یکی از مغازه‌داران حین انتقال او به داخل آمبولانس وی را دید و شناخت. سپس خانواده‌اش را باخبر کرد. مأموران در ادامه فیلم دوربین مداربسته مغازه‌های آن اطراف را بررسی کردند و به نتایج مهمی رسیدند.
در این فیلم‌ها معلوم شد پسری جوان سر کوچه موردنظر ایستاده و پس از ورود مقتول به کوچه دنبال او رفته است. همچنین مشخص شد موتورسواری که در آن حوالی پرسه می‌زد، وارد کوچه شده و در حالی‌که یک ترک‌نشین داشته از آنجا بیرون آمده است. به گفته مادر مقتول در تحقیقات معلوم شد این دو نفر زورگیر هستند و به قصد سرقت گوشی موبایل پسر ۱۷ ساله به او حمله کردند و احتمالا زمانی‌که با مقاومت او رو‌به‌رو شدند، وی را با چاقو زدند و گریختند. بنا بر این گزارش، در حال حاضر تصویر دو متهم به‌دست آمده و پلیس در تعقیب این دو نفر است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید