فیلم «مجبوریم» به جشنواره می‌رسد؟!

فیلم «مجبوریم» به جشنواره می‌رسد؟!

تمام فیلم‌برداری «مجبوریم» در ۹۰ جلسه در صد لوکیشن در تهران انجام شده که از این میان بخش عمده‌ای از آن در جنوب شهر تهران فیلم‌برداری شده است، اما همچون فیلم‌های گذشته درمیشیان از شمال شهر تا جنوب شهر را دربر می‌گیرد.

کد خبر : ۷۴۴۱۶
بازدید : ۱۴۴۸
«مجبوریم» به جشنواره می‌رسد!؟
فیلم سینمایی «مجبوریم» تازه‌ترین فیلم رضا درمیشیان متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر شد. رضا درمیشیان با پُرکردن فرم جشنواره در آخرین روز مهلت ثبت‌نام آثار در جشنواره، متقاضی حضور «مجبوریم» شد تا نخستین نمایش این فیلم در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر باشد.
«مجبوریم» پنجمین فیلم درمیشیان پس از فیلم‌های «بغض»، «عصبانی نیستم!»، «لانتوری» و فیلم به نمایش در‌نیامده «یواشکی» است که کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. تمام فیلم‌برداری «مجبوریم» در ۹۰ جلسه در صد لوکیشن در تهران انجام شده که از این میان بخش عمده‌ای از آن در جنوب شهر تهران فیلم‌برداری شده است، اما همچون فیلم‌های گذشته درمیشیان از شمال شهر تا جنوب شهر را دربر می‌گیرد.
نکته جالب توجه این فیلم پربازیگر حضور نسل‌های مختلف بازیگران زن در «مجبوریم» است. ژاله علو، فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان و پردیس احمدیه نسل‌های مختلف بازیگران زن این فیلم را تشکیل می‌دهند. کیهان کلهر (موسیقی)، عبدالله اسکندری (طراح گریم)، هایده صفی‌یاری (تدوین)، محمدرضا دلپاک (طراحی و ترکیب صدا)، نظام‌الدین کیایی (صدابردار)، آیین ایرانی (فیلم‌بردار)، گلناز گلشن (طراح لباس)، امیرحسین حداد (طراح صحنه)، فواد بوربور (مدیر تولید)، مینا سنگ‌سفیدی (برنامه‌ریز) و نوشین جعفری (عکاس) از عواملی هستند که درمیشیان را در تولید فیلم همراهی کرده‌اند.
«مجبوریم» به سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان تولید شده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید