دردسر آمریکا به روایت "جف بزوس"

دردسر آمریکا به روایت "جف بزوس"

جف بزوس در مجمع دفاع ملی ریگان به حاضران گفت: اگر شرکت‌های بزرگ فناوری به وزارت دفاع پشت کنند، ایالات‌متحده دچار دردسر بزرگی می‌شود.

کد خبر : ۷۴۷۸۴
بازدید : ۱۳۱۱۱
دردسر آمریکا به روایت
جف بزوس رئیس شرکت آمازون و ثروتمندترین مرد جهان در حال حاضر در تازه‌ترین اظهارنظر خود گفته است اگر غول‌های فناوری آمریکایی قرارداد‌های نظامی را قبول نکنند، آمریکا به دردسر بزرگی خواهد افتاد و خواستار همکاری بیشتر آمازون با پنتاگون شده است.
به گزارش انگجت، نباید انتظار داشت که آمازون از شرکت‌هایی مانند گوگل در تغییر نظر خود درباره قرارداد‌های نظامی پیروی کند. جف بزوس در مجمع دفاع ملی ریگان به حاضران گفت: اگر شرکت‌های بزرگ فناوری به وزارت دفاع پشت کنند، ایالات‌متحده دچار دردسر بزرگی می‌شود.
وی همچنین تصریح کرد که ضروری است ایالات‌متحده در حوزه‌هایی مانند پرواز‌های فضایی، جایی که به‌نظر می‌رسد چین در حال پیشرفت چشمگیر و رسیدن به آمریکا است، برتری خود را نسبت به رقبا حفظ کند.
بزوس به همین ترتیب اظهار کرد که آمازون حتی پس از آنکه پنتاگون قرارداد «JEDI» را به مایکروسافت داد، به مبارزه برای تصاحب قرارداد‌های نظامی بیشتر ادامه خواهد داد و گفت: ما قصد داریم از وزارت دفاع پشتیبانی کنیم، این کشور از اهمیت برخوردار است.
قرارداد «JEDI» یک قرارداد بلند مدت ۱۰ ساله برای کمک به وزارت دفاع آمریکا برای انتقال اطلاعات حساس خود به فضای ابری است که مایکروسافت به تازگی موفق به تصاحب آن شده و از سوی رقبا به روند انتخاب این شرکت انتقاد شده است.
این شرکت پیشگام در فناوری به‌طور یکنواخت از دولت پشتیبانی نمی‌کند و آمازون به تازگی وزارت دفاع و ترامپ را در پی عقد قرارداد «JEDI» با مایکروسافت به تعصب ضد آمازون متهم کرده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید