"تایکان" نخستین خودروی تمام برقی پورشه

"تایکان" نخستین خودروی تمام برقی پورشه

این برند لوکس آلمانی قرار است از همین ماه ارسال محموله‌های تایکان به نمایندگی‌های آمریکا و در ادامه به دیگر نقاط جهان را صادر کند، انتظار دارد تا در سال ۲۰۲۰، حدود ۲۰ هزار دستگاه از نخستین مدل تمام‌برقی خود را به دست مشتریان برساند.

کد خبر : ۷۴۹۲۶
بازدید : ۲۶۹۰۰
شرکت پورشه آلمان اعلام کرد که تاکنون بیش از ۳۰ هزار مشتری پیش‌پرداخت خرید مدل تایکان، نخستین خودروی تمام‌برقی این برند را ثبت کرده‌اند. بنابر اعلام اولیور بلام، مدیرعامل پورشه، مبلغ پیش پرداخت‌ها برابر با ۲۵۰۰ یورو بوده است و از این تعداد، ۱۰ هزار نفر تصمیم خود را برای خرید تایکان نهایی کردند.
به گفته وی، این میزان ثبت سفارش بسیار بیشتر از انتظارات پورشه بوده است. این برند لوکس آلمانی قرار است از همین ماه ارسال محموله‌های تایکان به نمایندگی‌های آمریکا و در ادامه به دیگر نقاط جهان را صادر کند، انتظار دارد تا در سال ۲۰۲۰، حدود ۲۰ هزار دستگاه از نخستین مدل تمام‌برقی خود را به دست مشتریان برساند.
از سوی دیگر، این خودروساز توسط شرکت تسلا که قرار است در آلمان کارخانه‌ای برای تولید محصولات برقی خود احداث کند، تحت فشار است. تسلا که تنها محصولات برقی را تولید می‌کند در نظر دارد تا آلمان را به قطب صادراتی خود در اروپا بدل کند این می‌تواند چالشی برای شرکت‌های آلمانی هم باشد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید