ریحانه را طلاق نمی‌داد، او را کشتم

ریحانه را طلاق نمی‌داد، او را کشتم

من و ریحانه با هم نقشه کشیدیم و من شماره تماس شوهر ریحانه را گرفتم و با او قرار گذاشتم. او هم آمد و من در کترینگ محل کارم او را با ضربات چاقو به قتل رساندم و بعد جسد را داخل کیسه‌ای گذاشتم و بعد هم از کترینگ خارج کردم.

کد خبر : ۷۴۹۷۸
بازدید : ۱۰۷۱۱
ریحانه را طلاق نمی‌داد، او را کشتم
مردی که در پی رابطه پنهانی با زنی متأهل شوهر او را کشته بود با رضایت اولیای دم از قصاص نجات پیدا کرد. به این مرد با همدستی همسر مقتول او را به یک رستوران کشاند و به قتل رساند. براساس محتویات پرونده آبان سال گذشته جسد بسته‌بندی‌شده مردی حدودا ۴۵ ساله در منطقه لواسانات کشف شد.
مأموران پلیس با انجام تحقیقات هویت جسد به نام سعید را شناسایی کردند و مشخص شد خانواده سعید یک هفته قبل خبر مفقودشدن او را به پلیس اعلام کرده بودند. بررسی‌های مأموران نشان داد سعید در پی یک تماس تلفنی از خانه خارج شده است.
خانواده مقتول مدعی شدند قرار بود او یک سوله را برای کار اجاره کند و برای بازدید به آنجا رفته بود. وقتی تلفن همراه مقتول مورد بررسی قرار گرفت، پلیس آخرین فردی را که به او تلفن کرده بود، شناسایی کرد.
زمانی که مأموران برای بازداشت این مرد به نام مهران اقدام کردند مشخص شد این فرد درست در روز مرگ سعید محل کارش را ترک کرده است. پلیس در ادامه بررسی‌ها متوجه شد مهران با همسر مقتول به نام ریحانه نیز در ارتباط بود. وقتی ریحانه بازداشت شد، به داشتن رابطه با مهران اعتراف کرد و مشخص شد طراح اصلی نقشه قتل ریحانه است. او شماره تلفن شوهرش را به مهران داده بود تا مهران با سعید قرار بگذارد و او را به قتلگاه بکشاند.
در نهایت مهران شناسایی و بازداشت شد. او در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: من عاشق ریحانه شده بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم. برای اینکه بتوانم ریحانه را به دست بیاورم، چاره‌ای جز قتل همسرش نداشتم، چون سعید حاضر نبود ریحانه را طلاق بدهد.
من و ریحانه با هم نقشه کشیدیم و من شماره تماس شوهر ریحانه را گرفتم و با او قرار گذاشتم. او هم آمد و من در کترینگ محل کارم او را با ضربات چاقو به قتل رساندم و بعد جسد را داخل کیسه‌ای گذاشتم و بعد هم از کترینگ خارج کردم.
بعد از اعتراف این مرد ریحانه نیز بازداشت شد. متهمان پای میز محاکمه رفتند و دو فرزند مقتول درخواست قصاص کردند. بعد از محاکمه متهمان و صدور حکم قصاص اولیای دم اعلام کردند خواستار قصاص نیستند و گذشت می‌کنند.
اولیای دم گفتند: یکی از متهمان مادر ماست و ما اطمینان داریم که مادرمان نقشی در حادثه نداشته و فریب خورده است. مادرمان برای پدرمان احترام زیادی قائل بود. به این ترتیب متهمان یک بار دیگر پای میز محاکمه رفتند. آن‌ها با ابراز پشیمانی از کاری که کرده بودند از دادگاه درخواست بخشش کردند.
قضات مهران را به سه سال حبس به‌لحاظ جنبه عمومی جرم محکوم کردند همچنین با توجه به رضایت اولیای دم نسبت به ریحانه او نیز به یک سال حبس محکوم شد. متهمان بعد از ابلاغ حکم از سوی شعبه ۱۲ دادگاه کیفری استان تهران اعلام کردند هیچ اعتراضی به رأی ندارند.
عدم اعتراض به رأی باعث شد تا طبق قانون متهمان مشمول تخفیف شوند و بخشی از مجازات آن‌ها نیز بخشیده شد. در نهایت متهمان برای گذراندن دوران حبس به زندان بازگردانده شدند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید