آگهی استخدام برای مدیر اینستاگرام ملکه

آگهی استخدام برای مدیر اینستاگرام ملکه

کسی که موفق به کسب این سمت شود، بسته به میزان تجربه‌اش بین ۴۵ تا ۵۰ هزار پوند در سال دستمزد می‌گیرد و کارش این است که بر حساب‌های کاربری خانواده سلطنتی نظارت کند، راهبرد‌های دیجیتالی ارائه دهد و مدیر گروه کوچکی از متخصصان رسانه‌های دیجیتالی باشد.

کد خبر : ۷۵۰۷۴
بازدید : ۶۶۸۰
ملکه الیزابت برای حساب توئیتر و اینستاگرامش مدیر استخدام می‌کند
ملکه بریتانیا برای مدیریت حساب‌های کاربری‌اش در توییتر و اینستاگرام، متخصص رسانه‌های اجتماعی استخدام می‌کند. دربار سلطنتی بریتانیا شخصی را به عنوان «رئیس ارتباطات دیجیتالی» استخدام می‌کند تا به «حفظ وجهه عمومی و بین‌المللی ملکه» کمک کند.

در متنی که در لینکدین گذاشته شده و تا کنون بیش از ۲۰۰ نفر برای آن درخواست داده‌اند، آمده است: «با علم به اینکه میلیون‌ها نفر محتوایی را که منتشر می‌کنیم می‌بینند، به دنبال استخدام رئیس ارتباطات دیجیتالی هستیم که در کاخ باکینگهام اقامت کند. درخواست خود را همین جا بدهید.»

کسی که موفق به کسب این سمت شود، بسته به میزان تجربه‌اش بین ۴۵ تا ۵۰ هزار پوند در سال دستمزد می‌گیرد و کارش این است که بر حساب‌های کاربری خانواده سلطنتی نظارت کند، راهبرد‌های دیجیتالی ارائه دهد و مدیر گروه کوچکی از متخصصان رسانه‌های دیجیتالی باشد.

روز‌های کاری هر هفته دوشنبه تا جمعه است و باید همه مراسم را اعم از بازدید‌های کشوری، مراسم اهدای جایزه و فعالیت‌های خانواده سلطنتی پوشش دهد. از مزایای این شغل این است که هر روز ناهار رایگان و ۳۳ روز تعطیلات در سال دارد.

در این آگهی استخدام آمده: «وظیفه شما این است که با نگاه به آینده و با علم به فناوری‌های نوین و استفاده از خلاقیت خود به ارتباطات دیجیتالی ما سامان دهید و آن را بهبود بخشید. ما در فضای مجازی بسیار پرمخاطبیم. به همین دلیل حفظ وجهه ما و اثرگذاری بر مخاطب باید در صدر اولویت‌های کاری‌تان باشد. بهترین پاداش هم برای شما این خواهد بود که کارتان در سراسر دنیا پخش خواهد شد.»

۶ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر حساب اینستاگرام خانواده سلطنتی را دنبال می‌کنند. مطالب‌شان در فیسبوک حدود ۵ میلیون بار پسند می‌شود. ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر نیز حساب توییتر آن‌ها را دنبال می‌کنند. مهلت ارسال درخواست برای این شغل تا ۲۴ دسامبر است.

سایر ردیف‌های شغلی خالی در کاخ باکینگهام در حال حاضر، عبارتند از: دستیار اطلاعات و فروش بلیت، حسابرس ارشد فناوری اطلاعات و مدیر سفر‌های دربار.

امروز به مناسبت جشن صدسالگی دهکده صنایع هنگ سلطنتی بریتانیا (RBLI) ملکه از این خیریه دیدار کرد. این مؤسسه خیریه از کارکنان و پیشکسوتان نیرو‌های مسلح و خانواده‌های آنان و نیز افرادی که مدت‌ها بیکار بوده‌اند، حمایت می‌کند.

در جریان این دیدار - که در بخش کنت برگزار شد، ملکه الیزابت مرکز مراقبت‌های اپلتون لاج را افتتاح کرد و از طرح مسکن در این دهکده صدساله بازدید به عمل آورد.

در این مرکز به ساکنان آن، و همین‌طور مردم محلی منطقه خدمات مراقبتی ارائه می‌کنند. علیا حضرت هم‌چنین به دیدار جان ریگز، پیرترین ساکن این دهکده و خانواده او رفت. او ۹۹ سال دارد و سرباز جنگ جهانی دوم بوده است.

در پایان، ملکه از دهکده صدساله صنایع هنگ سلطنتی بریتانیا و مرحله اول توسعه این دهکده - که کامل شده، دیدار کرد. خانه‌هایی که دراین مرحله ساخته‌اند امکاناتی مخصوص جانبازان ارتشی دارند.

وی هم‌چنین یک استوانه زمان را در زیر زمین دفن کرد. این استوانه حاوی پیام تبریک شخص ملکه به این مؤسسه خیریه به مناسبت صد سالگی‌اش بود. گفتنی است، ملکه اولین پیام توییتری‌اش را در سال ۲۰۰۴ و در جریان بازدید از موزه علوم لندن منتشر کرد.

ملکه خود را الیزابت آر معرفی کرد و در جریان افتتاح نمایشگاه عصر ارتباطات نوشت: «خوشحالم که امروز نمایشگاه عصر ارتباطات را در موزه علوم افتتاح می‌کنم و امیدوارم مردم از دیدن آن لذت ببرند.» این توییت بیش از ۴۲ هزار بار پسند خورد و ۳۶ هزار بار بازنشر شد.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید