از کمترین تا بیشترین هزینه‌های هتل در وان

از کمترین تا بیشترین هزینه‌های هتل در وان

این هتل دارای اتاق‌های کنفرانس، خدمات تور و بلیط است. البته بلیط در ساعات خاصی ارائه می‌شود. این هتل در فاصله‌ی ۵ کیلومتری از قلعه وان واقع شده است. این هتل ۳ ستاره قیمت بسیار مناسبی دارد که در ۵ طبقه و ۶۰ اتاق ساخته شده است. برای رزرو هتل در وان می‌توانید از سایت علی بابا استفاده کنید.

کد خبر : ۷۵۱۲۶
بازدید : ۶۵۳۸

زمانی که قصد مسافرت به شهر وان ترکیه را دارید قطعا چگونگی رزرو هتل های وان می‌تواند یکی از مهم‌ترین موضوعات در طول سفر و اقامت شما باشد.

خوشبختانه رزرو هتل در وان متناسب با بودجه‌های مختلف امکان پذیر است. هتل ‌های وان از ۲ تا ۵ ستاره هستند که شما متناسب با بودجه‌ی خود می‌توانید یک هتل مناسب با امکانات خوب رزرو کنید.

هتل‌های وان دارای قیمت‌های بسیار مختلفی هستند. این مزیت باعث شده تا بیشتر افراد با حداقل هزینه امکان سفر به این شهر را داشته باشند. این قیمت‌ها متناسب با فاصله‌ی هتل از دریا، امکانات رفاهی هتل و خدمات مشتریان هتل متغیر است.

از کمترین تا بیشترین هزینه‌های هتل در وان

البته هنگام رزرو هتل در وان می‌توانید به کمک تعداد ستاره‌های هتل میانگین قیمت حدودی آن هتل را حدس بزنید. معمولا هتل‌های ۳ ستاره مناسب برای افرادی است که می‌خواهند هزینه‌ کمتری بابت هتل و اقامت سفر خود داشته باشند.

هتل‌های ۴ ستاره مخصوص افرادی است که هزینه‌ی به نسبت خوب و معقولی را برای اقامت‌شان در نظر گرفته‌اند. و در آخر هتل‌های ۵ ستاره مخصوص افرادی است که می‌خواهند نهایت خدمات و امکانات را دریافت کنند. هتل‌های ۵ ستاره شهر وان ترکیه بسیار لوکس و جذاب هستند که البته هزینه‌ی بیشتری هم نسبت به دیگر هتل‌ها دارند. اگر قرار است سفر‌ی گروهی داشته باشید هتل‌های ۴ ستاره قیمت‌های معقول‌تری دارند و برای مسافرت‌های گروهی مناسب هستند.

راهنمای رزرو اینترنتی هتل خارجی

در ادامه‌ی این مطلب از کمترین تا بیشترین هزینه رزرو هتل در وان ترکیه را بررسی می‌کنیم که به کمک آن می‌توانید هتل مورد نظر خود را برای اقامت در شهر وان پیدا کنید. هتل‌های یاکوت، بویوک اورارتو و دابل تری بای هیلتون هتل‌هایی هستند که به ترتیب ۳، ۴ و ۵ ستاره دارند و در ادامه‌ی این مطلب بررسی شده‌اند.

دقت داشته باشید که اگر هدف شما از اقامت در وان ترکیه بیشتر گردش و خرید است بهتر است یک هتل با قیمت مناسب پیدا کنید و بیشتر هزینه‌های خود را صرف گردش و خرید کنید. این کار به کمتر شدن هزینه‌های سفر شما کمک می‌کند.

از کمترین تا بیشترین هزینه‌های هتل در وان

هتل یاکوت وان

این هتل ۳ ستاره یکی از هتل های وان است که قیمتی بسیار مناسب دارد. هتل یاکوت مناسب افرادی است که‌ می‌خواهد اقامت ارزان در وان ترکیه را تجربه کنند. این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار خوب و مناسبی است که می‌توانید با صرف کمترین هزینه از آن استفاده کنید. این هتل به بعضی مراکز دیدنی شهر وان بسیار نزدیک است. در واقع با ۱۰ دقیقه پیاده روی می‌توانید به موزه، مسجد بزرگ و تئاتر شهر وان برسید.

این هتل دارای اتاق‌های کنفرانس، خدمات تور و بلیط است. البته بلیط در ساعات خاصی ارائه می‌شود. این هتل در فاصله‌ی ۵ کیلومتری از قلعه وان واقع شده است. این هتل ۳ ستاره قیمت بسیار مناسبی دارد که در ۵ طبقه و ۶۰ اتاق ساخته شده است. برای رزرو هتل در وان می‌توانید از سایت علی بابا استفاده کنید.

این هتل دارای امکانات زیر است:

اینترنت بی‌سیم، رستوران،‌ نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، سشوار، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق و..

از کمترین تا بیشترین هزینه‌های هتل در وان

هتل بویوک اورارتو

این هتل ۴ ستاره یکی از هتل های وان است که محبوبیت زیادی را بین هتل‌های این شهر داراست. این هتل رنج قیمتی متعادلی دارد و برای کسانی که دنبال یک هتل با قیمت مناسب و امکانات خوب هستند انتخاب بسیار معقولی است.

این هتل در مرکز شهر وان است و حدود ۳۰۰ سال از تأسیس آن می‌گذرد. در ابتدا این هتل ۳ ستاره بوده است که در سال ۱۹۹۸ میلادی با نوسازی و افزایش خدمات به یک هتل ۴ ستاره‌ی تمام عیار تبدیل شده است.

این هتل همه‌ی امکانات لازم برای مسافران و گردش‌گران شهر وان را فراهم می‌کند. اتاق‌های این هتل دارای دکوراسیونی شیک و خاص هستند که با رنگ‌های خاکی و قهوه‌ای تزیین شده‌اند. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم رایگان است. صبحانه‌های این هتل از بهترین صبحانه‌هایی است که می‌توانید در شهر وان تجربه کنید. این هتل دارای اتاق جلسات نیز می‌باشد که در برای مسافرت‌های کاری می‌تواند بسیار مفید باشد.

امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، بار، رستوران، کلاب شبانه،‌ نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، شاتل‌های فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه

هتل دابل تری بای هیلتون

یکی دیگر از هتل های وان است که در واقع اولین هتل ۵ ستاره‌ی شهر وان است. این هتل فاصله‌ی بسیار کمی تا دریاچه‌ی وان دارد. این هتل اتاق‌های بسیار زیبایی دارد که مشرف به دریاچه‌ی وان هستند و منظره‌ی دریاچه‌ی وان از این هتل‌ به خوبی مشخص است. دکوراسیون و دیزاین داخلی هتل بسیار لوکس و مجلل است. هتل دابل تری، دارای سیستم تهویه هوا، مرکز اسپا، اینترنت رایگان و تلویزیون است.

چه نکته‌هایی را برای رزرو هتل در استانبول باید رعایت کرد

اتاق‌های این هتل ۵ ستاره بزرگ و مناسب خانواده هستند. رستوران این هتل دارای منوی بسیار متنوعی است که از بین آن می‌توان به سرو غذاهای محلی، غذاهای دریایی، غذاهای مخصوص ترکی و دیگر غذاهای خوشمزه با کیفیت بین‌المللی اشاره کرد. این هتل دارای چهار بار است که در آن اسنک و نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی و کوکتل‌های مخصوص سرو می‌شود همچنین این هتل دارای امکانات رفاهی و ورزشی مانند سالن بدن‌سازی، سونا و استخر سرپوشیده اشاره کرد.

برای رزرو هتل در وان می‌توانید از سایت علی بابا استفاده کنید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید