قابلیت جدید اینستاگرام

قابلیت جدید اینستاگرام

این قابلیت که با عنوان Layout شناخته می‌شود، برای تمامی‌کاربران این شبکه اجتماعی محبوب عرضه شده و افراد می‌توانند تا شش عکس را در کنار هم و تنها در یک استوری، منتشر کنند.

کد خبر : ۷۵۱۶۰
بازدید : ۱۲۶۳۲
قابلیت جدید اینستاگرام
اینستاگرام به تازگی قابلیتی جدید را به اپلیکیشن خود اضافه و اعلام کرد که از این پس، کاربران می‌توانند چند عکس را در قالب یک استوری به اشتراک بگذارند. این قابلیت که با عنوان Layout شناخته می‌شود، برای تمامی‌کاربران این شبکه اجتماعی محبوب عرضه شده و افراد می‌توانند تا شش عکس را در کنار هم و تنها در یک استوری، منتشر کنند.
استفاده از این ویژگی بسیار ساده بوده و پیش‌بینی می‌شود که مورد استقبال کاربران این اپلیکیشن قرار خواهد گرفت، چراکه تاکنون برای استوری‌های با چند تصویر، کاربران باید از اپلیکیشن‌های جانبی و ساخت دیگر شرکت‌ها استفاده می‌کردند. به لطف قابلیت Layout، تنها کاری که باید انجام داد، کپی کردن تصاویر از گالری و چسباندن (Paste) آن‌ها در باکس متن موجود در صفحه استوری است.
اینستاگرام با ارائه قابلیت‌هایی این چنینی قصد دارد حتی‌الامکان، حدود یک میلیارد کاربر خود را به استفاده بیشتر از این اپلیکیشن ترغیب کند و در عین حال، استفاده از دیگر اپلیکیشن‌های جانبی را به حداقل برساند.

کاربران اینستاگرام حتما با قابلیت «بومرنگ» آشنا هستند؛ قابلیتی که تقریبا با همین هدف ارائه شد و کاربران می‌توانستند بدون نیاز به دیگر برنامه‌های موجود در بازار، فایل‌های گیف را ایجاد و در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام به اشتراک بگذارند.
محبوبیت استوری‌ها و معطوف شدن تمرکز کاربران به استفاده از این قابلیت، سبب شده تا مدیران اینستاگرام بیش از پیش به این ویژگی توجه و طی ماه‌های اخیر ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کنند. قطعا، Layout آخرین قابلیت برای استوری‌های اینستاگرام نخواهد بود و در آینده خبر‌های بیشتری از این ویژگی پرطرفدار خواهیم شنید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید