راز جسد سوخته پیش نرگسی که فرار کرد!

معلوم شد نرگس با پسری افغان که ساکن سوئد است، دوست است و این دو به یکدیگر علاقه‌مند شده بودند. ظاهرا نرگس به او گفته بود صمد اصرار به ادامه رابطه‌شان دارد و در نهایت این دو نفر تصمیم گرفتند پسر جوان را به قتل برسانند.

کد خبر : ۷۵۵۵۹
بازدید : ۱۰۳۸۹
تحقیقات برای دستگیری دختری که مظنون به ارتکاب جنایت است، در حالی ادامه دارد که این دختر از زمان وقوع قتل به‌صورت غیرقانونی از کشور خارج شده و به ترکیه رفته است.
مردی کوه‌نورد روز هشتم آبان‌ماه با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفت و خبر داد جسدی سوخته را در دره‌ای در منطقه امامزاده داوود پیدا کرده است. وقتی مأموران به محل رفتند، این مرد گفت: من همیشه برای کوه‌نوردی به این منطقه می‌آیم. این بار شیء مشکوکی نظرم را جلب کرد و وقتی جلو رفتم، متوجه جسد سوخته شدم، اما فرد دیگری را این اطراف ندیدم.

مأموران با کمی جست‌وجو گالن بنزین را در نزدیکی جنازه یافتند. سپس جسد برای تعیین هویت و تحقیقات تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل شد. در این اثنا، مأموران متوجه یک خودروی پژو ۲۰۶ شدند که در نزدیکی محل رها‌شدن جنازه پارک شده بود و کسی سراغ آن نمی‌رفت.
خودرو به پارکینگ منتقل شد و با این احتمال که مالک آن با این قتل در ارتباط است، تجسس‌ها در این زمینه آغاز شد. مأموران هنوز در مراحل ابتدایی تحقیقات بودند که خانواده جوانی به نام صمد با مراجعه به پلیس اعلام کردند او مفقود شده است.
صمد هنگام ترک خانه کتانی گران‌قیمتی به پا داشت. از آنجا که جسد سوخته نیز کتانی گرانی داشت، خانواده صمد به پزشکی قانونی منتقل شدند و در نهایت جنازه را شناسایی کردند.

کارآگاهان جنایی در گام بعدی مالک خودروی پژو ۲۰۶ را که ساکن همدان است، شناسایی کردند. این فرد گفت: زمان حادثه خودرو دست برادرش امانت بود. برادر این مرد وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، از ماجرای قتل ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: من معلم هستم و در تهران کاری اداری داشتم به‌همین‌دلیل خودروی برادرم را امانت گرفتم.
در تهران بعد از اینکه کارهایم را انجام دادم، تصمیم گرفتم به کوه بروم، اما وقتی از کوه‌نوردی برگشتم دیدم ماشین برادرم نیست.

کارآگاهان در حالی‌که تنها سرنخ پرونده به بن‌بست رسیده بود، به تحقیق درباره روابط و زندگی شخصی صمد پرداختند و فهمیدند او از مدت‌ها قبل با دختری به نام نرگس در ارتباط بود. صمد به نرگس بسیار علاقه داشت، اما این دختر او را رها کرده و همین مسئله باعث ایجاد کشمکش‌هایی میان آن‌ها شده بود.

به‌این‌ترتیب، رازگشایی از قتل به دستگیری نرگس گره خورد، اما مأموران فهمیدند او از زمان قتل خانه خود را ترک کرده است. تجسس‌های بعدی فاش کرد این دختر همان روز قتل به صورت غیرقانونی از ایران خارج شده و به ترکیه گریخته است.

بررسی‌های تکمیلی اطلاعات تازه‌ای در اختیار کارآگاهان قرار داد و معلوم شد نرگس با پسری افغان که ساکن سوئد است، دوست است و این دو به یکدیگر علاقه‌مند شده بودند. ظاهرا نرگس به او گفته بود صمد اصرار به ادامه رابطه‌شان دارد و در نهایت این دو نفر تصمیم گرفتند پسر جوان را به قتل برسانند.
به‌همین‌دلیل مرد افغان از سوئد به ایران آمد و در ارتکاب جنایت با نرگس همدست شد و سپس کشور را ترک کرد. نرگس نیز طبق نقشه قبلی از ایران گریخت.

بنا بر این گزارش، در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری نرگس با کمک پلیس بین‌الملل ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید