آینه وسط ماشین با سه تصویر

آینه وسط ماشین با سه تصویر

این خودروساز بریتانیایی قصد دارد در نمایشگاه CES یک آینه وسط ترکیبی را رونمایی کند که تصاویر سه دوربین را در خود جای داده است.

کد خبر : ۷۵۶۸۶
بازدید : ۱۸۰۶۶
آینه وسط ماشین با سه تصویر
شرکت خودروسازی آستون مارتین قصد دارد از جدیدترین طراحی آینه وسط خود در نمایشگاه ۲۰۲۰ CES رونمایی کند که قادر است همزمان سه تصویر را به راننده نشان دهد.
به گزارش انگجت، خودروسازان طی چند سال اخیر در حال ادغام و استفاده از دوربین‌ها در خودرو‌های خود هستند تا دید بیشتر و وسیع‌تری برای رانندگان فراهم کنند و رانندگان از آنچه در اطرافشان اتفاق می‌افتد، کاملا باخبر شوند.
به‌عنوان مثال شرکت‌های نیسان و کادیلاک از سال ۲۰۱۵ آینه‌های وسط مجهز به دوربین را ارائه داده‌اند. اکنون آستون مارتین فکر می‌کند هنوز جای کار روی این نوع آینه‌های جدید وجود دارد.

این خودروساز بریتانیایی قصد دارد در نمایشگاه CES یک آینه وسط ترکیبی را رونمایی کند که تصاویر سه دوربین را در خود جای داده است. این آینه با نام «FDM» یا «Mirror Full Display» با کمک شرکت «جنتکس» (Gentex) که تولیدکننده قطعات خودرو مستقر در میشیگان است، توسعه یافته است.
این آینه می‌تواند سه تصویر مختلف ویدئویی را همزمان در خود داشته باشد و به راننده امکان می‌دهد همزمان پشت سر و نقاط کور اطراف خودرو را ببیند. دو دوربین در آینه‌های بغل خودرو تعبیه شده‌اند و دوربینی که نمای عقب را نمایش می‌دهد نیز روی سقف نصب شده است.
اگر این آینه دچار نقص عملکرد شود یا راننده در حال رانندگی در شرایط نامناسب آب و هوایی باشد، می‌تواند از نمایشگر خودرو به‌عنوان یک آینه استفاده کند. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این آینه این است که جای نمایش تصاویر دوربین‌ها نیز قابل‌تنظیم است و می‌توان هر سه تصویر را در هر جای دلخواه از آینه قرار داد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید