مواردی که در محیط کار می تواند خستگی را از تن شما بیرون کند!

مواردی که در محیط کار می تواند خستگی را از تن شما بیرون کند!

صاحبان مشاغل و کارمندان می توانند با راهکارهایی بسیار ساده و پیش پا افتاده کاری کنند که میزان خستگی از کار و محیط کاریشان به حداقل ترین میزان خود برسد.

کد خبر : ۷۶۱۲۵
بازدید : ۲۳۷۶

همه افراد می دانند که کار کردن و سپری کردن زمان زیاد و طول روز در محیط کار می تواند تا چه میزان خسته کننده باشد. کار کردن و مشغله های زیاد کاری انسان را خسته می کند.

صاحبان مشاغل و کارمندان می توانند با راهکارهایی بسیار ساده و پیش پا افتاده کاری کنند که میزان خستگی از کار و محیط کاریشان به حداقل ترین میزان خود برسد.

با ما همراه باشید تا با این راهکارها آشنا شوید:

فضای اداری مثبت و راحت در محیط کار

داشتن یک تیم خوب برای موفقیت هر کسب و کاری مهم است؛ اما برای اینکه بتوانید یک تیم عالی داشته باشید، باید بتوانید کاری کنید که همه اعضای تیم از کار کردن با شما راضی باشند و حس خوبی به محل کارشان داشته باشند. شما می‌توانید این حس خوب را با کارهایی مثل فراهم کردن مبلمان اداری راحت یا ایجاد فضای دوستانه در محل کار به کارمندان خودتان بدهید.


با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چطور می‌توان با انجام چند کار ساده مثل فراهم کردن مبلمان اداری راحت و ایجاد فضای دوستانه یک محیط کاری خوب برای تیم خودتان ایجاد کنید.

استفاده از مبلمان اداری راحت

اولین چیزی که باید به آن اهمیت دهید، استفاده از مبلمان اداری راحت و میز کار مناسب است. امروزه افراد بیشتر وقتشان را پشت میز کار می‌گذرانند و به اندازه گذشته فعال نیستند؛ تحقیقات نشان داده است که فقط 20 درصد از مردم کارهایی دارند که به فعالیت بدنی نیاز دارند و خیلی از مردم بیش از نیمی از روز را به صورت نشسته سپری می‌کنند. آسیب ها و عوارض استفاده از صندلی اداری غیر استاندارد مشکلات بسیار زیاد و غیر قابل بازگشتی را ایجاد می کند که می توان با انتخاب صحیح از آنها جلوگیری نمود.


با اینکه می‌توان خیلی از اثرات نشستن طولانی مدت را با ورزش کردن کاهش داد، می‌توانید با استفاده از مبلمان اداری راحت از به وجود آمدن مشکلاتی مثل گردن درد و کمر درد جلوگیری کرد. با هم ویژگی‌های یک میز و صندلی مناسب را بررسی خواهیم کرد:

ویژگی‌های یک صندلی خوب

مهم‌ترین بخش داشتن یک مبلمان اداری راحت صندلی است. یک صندلی خوب می‌تواند اثرات نشستن طولانی مدت را تا حدود زیادی از بین ببرد و کمک کند شما کمتر احساس خستگی کنید.


تکیه‌گاه پائین کمر: یک صندلی خوب باید تکیه‌گاهی برای قسمت پائین کمر یا به اصطلاح گودی کمر داشته باشد. برخی از صندلی‌ها حتی امکان جابجا کردن این تکیه‌گاه را هم دارند و می‌توانید بسته به نیاز خودتان آن را تنظیم کنید.


قابلیت تنظیم: تقریبا تمام صندلی‌های اداری امکان تنظیم ارتفاع و دسته را دارند. این موضوع خیلی مهم است و کسی که روی صندلی می‌نشیند، باید توانایی این را داشته باشد که صندلی را بسته به قد خودش تنظیم کند.


قابلیت چرخش: تمام میزهای اداری باید قابلیت چرخش را داشته باشند تا فردی که از آن استفاده می‌کند بتواند به راحتی به تمامی قسمت‌های میز کار دسترسی داشته باشد.


پارچه خوب: پارچه‌ای که برای ساخت صندلی اداری استفاده می‌شود، باید قابلیت تنفس داشته باشد تا از عرق کردن کارمندی که قصد دارد چندین ساعت روی آن بنشیند، جلوگیری کند.

ویژگی‌های یک میز خوب

انتخاب میز کار یکی از سخت‌ترین قسمت‌های خرید مبلمان اداری راحت است. یک میز کار خوب می‌تواند باعث شود، روز خیلی خوبی داشته باشید و یک میز بد می‌تواند باعث شود شما از کارتان متنفر شوید!


برای اینکه مطمئن شوید میزی که انتخاب می‌کنید، برای شما یا هرکسی که از آن استفاده می‌کند، مناسب است، اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که مطمئن شوید فضای کافی برای قرارگیری پایتان وجود دارد و ارتفاع میز هم مناسب است. برای این که ببینید ارتفاع میز مناسب است، دست‌های خود را با زاویه 90 درجه خم کنید و ببینید که می‌توانید آن‌ها را به راحتی روی میز قرار دهید یا خیر!


همچنین، باید مطمئن شوید که می‌توانید صندلی خودتان را زیر میز قرار دهید. در صورتی که نتوانید این کار را انجام دهید، به سختی می‎‌توانید از کیبورد استفاده کنید. راحتی بیشتر با انتخاب مبلمان اداری مدرن را همین حالا تجربه نمایید.

ایجاد فضای دوستانه برای دفتر کار

فضای دوستانه برای دفتر کار یکی از نیازهای هر تیم موفق است و شما برای موفقیت علاوه بر داشتن مبلمان اداری راحت به یک فضای دوستانه نیز نیاز خواهید داشت. شما در صورتی که نتوانید یک فضای دوستانه در دفتر کار خودتان ایجاد کنید، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که پیشرفت کنید.


با ما همراه باشید تا نکاتی که کمک می‌کنند یک فضای کار دوستانه برای دفتر کار داشته باشید را با هم بررسی کنیم.

داشتن نگرش مثبت: هنگامی که یک کسب و کار را اداره می‌کنید، کارمندان و همکاران شما سعی می‌کنند رفتارشان در محیط کار را با شما تطبیق دهند. داشتن نگرش مثبت، کلید ایجاد فضای دوستانه برای دفتر کار است. داشتن نگرش مثبت یا منفی روی تصورات مشتری از کسب و کار شما هم تاثیرگذار خواهد بود.

با همه محترمانه برخورد کنید: هر کسی که با شما کار می‌کند، حتی در صورتی که اختلاف عقیده داشته باشید، لایق احترام است. به تک تک اعضای تیم به عنوان یک عضو کلیدی نگاه کنید. توجه داشته باشید که همه می‌توانند دیدگاه مختلفی نسبت به شما داشته باشند. این احترام نقش بسیار زیادی در ایجاد اعتماد متقابل خواهد داشت.

گوش دادن را یاد بگیرید: مهارت گوش دادن یکی از مهم‌ترین اصول ایجاد یک فضای دوستانه در دفتر کار است. ارتباط موثر با خوب گوش دادن آغاز خواهد شد. کارکنان خودتان را ترغیب کنید تا نظرات خودشان را به صورت کامل بیان کنند و از قطع کردن سخنانشان پرهیز کنید. به منظور ایجاد یک فضای دوستانه برای محیط کار سعی کنید به جای اینکه بگویید «نه امکان این کار وجود ندارد» بگویید «بله، این هم ممکن است»

ارتباط شخصی برقرار کنید: سعی کنید یک ارتباط نزدیک با کارکنان یا همکاران خودتان برقرار کنید. ایده‌ها و نظرات شخصی خودتان را با آن‌ها به اشتراک بگذارید و سعی کنید نگرانی‌های خودتان درمورد موضوعاتی مثل سلامتی آن‌ها را به نمایش بگذارید. کمی وقت بگذارید و سعی کنید بیشتر درمورد خانواده و اهداف آن‌ها بدانید. در صورتی که بتوانید علاقه خودتان را به دیگران نشان دهید، یک قدم مهم در مسیر ایجاد فضای دوستانه در دفتر کار برداشته‌اید.

ایجاد ارتباط غیر کاری: یکی دیگر از روش‌هایی که به ایجاد فضای دوستانه برای دفتر کار کمک می‌کند، این است که خارج از فضای کار نیز با همکاران خودتان ارتباط داشته باشید. این کار باعث می‌شود علایق مشترک یکدیگر را سریع‌تر پیدا کنید و به تبع آن بتوانید رابطه صمیمانه‎‌تری با همکاران خودتان داشته باشید البته دقت کنید که این کار را بیش از حد انجام ندهید تا دچار حواشی شوید!

از همکاران و کارمندان خودتان تشکر کنید: روش‌های زیادی برای تشویق کردن وجود دارد. برای مثال می‌توانید از هدایای نقدی، غیرنقدی، تشکر لفظی، کارت هدیه و... استفاده کنید. همیشه در مواقعی که کارمندانتان فراتر از وظیفه خودشان عمل می‌کنند، قدردانی خودتان را نشان دهید و سعی کنید از آن‌ها تشکر کنید.

همه دوست دارند تاثیرگزار باشند و برای کارهایی که انجام می‌دهند از آن‌ها تشکر شود. به همین خاطر تشکر کردن می‌تواند تاثیر به سزایی در ایجاد فضای دوستانه در محل کار داشته باشد.


شما می‌توانید با استفاده از مبلمان اداری راحت و ایجاد فضای دوستانه در محل کار، کمک زیادی به موفقیت‌های تیم خودتان کنید. در صورتی که از یک مبلمان اداری راحت استفاده کنید، اعضای تیم شما کمتر احساس خستگی می‌کنند و با ایجاد فضای دوستانه نیز باعث خواهید شد که همه هم تیمی‌ها احساس خوبی از کار کردن با شما داشته باشند. تاثیرات انتخاب مبلمان اداری مدرن در محیط کاری آنقدر گسترده است که نمی توان همه آنها را در یک مطلب جای داد، منتظر باقی مطلب ما باشید!

مواردی که در محیط کار می تواند خستگی را از تن شما بیرون کند!

طراحی منحصربه فرد اتاق های محل کار

اتاق انتظار یکی از مهمترین بخش های محیط های کاری محسوب می شود که می تواند در برخورد اول تاثیرات مثبت و منفی در ذهن مراجعه کنندگان بگذارد، به این صورت که این قسمت باید ویژگی بهترین طراحی محل کار را دارا باشد. باید در نظر داشته باشید که طراحی اتاق انتظار به نحوی باشد تا علاوه بر زیبایی، راحتی ارباب رجوع را فراهم آورد. طراحی و چیدمان سالن و اتاق انتظار به موارد بسیار زیادی بستگی دارد.

شاید پیش خود تصور کنید که در فضاهای کوچک نمی توان طراحی های خاص انجام داد و چیدمان را به ساده ترین روش انجام می دهید، ولیکن این طرز تفکر اشتباه است! چرا که می توان فضاهای کوچک و بزرگ را به صورتی شگفت انگیز و باور نکردنی طراحی کرد و با استفاده از وسایل ساده و پیش پا افتاده که حتی ممکن است به آنها فکر هم نکنید، شرایط را به طرز عجیبی به نفع خودتان تغییر دهید.


آیا به دنبال چیدمان و طراحی اتاق انتظار خود هستید؟! قبل از اقدام برای هر خرید و یا کاری، ما 5 مورد برتر و برجسته را که برای ایجاد فضاهای مدرن و ویژه به آنها نیاز دارید را معرفی کرده ایم، مطالعه کرده و از آن در طراحی محیط انتظار کار خود استفاده کنید.


با ما در معرفی 5 مورد مهم و تاثیرگذار در طراحی اتاق انتظار شیک همراه باشید.

  • انتخاب طرح و رنگ مناسب

هنگام طراحی، پس از اندازه گیری دقیق، یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید، انتخاب رنگ است. باید توجه داشته باشید که رنگ انتخای شده شما برای دیوارها باید با باقی وسایل همانند پارچه صندلی، وسایل تزئینی و موارد موجود در اتاق انتظارتان همخوانی داشته باشد و هارمونی رنگ را به خوبی رعایت کنید. همچنین با توجه به ابعاد اتاق باید در انتخاب رنگ بسیار دقت نمایید.

به عنوان مثال رنگ های روشن فضا را بزرگتر نشان می دهد، بنابراین چنانچه فضای کوچکی در اختیار دارید می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید. طرح در وسایل و یا کاغذ دیواری می تواند کمک بسزایی در چیدمان اتاق انتظار شما داشته باشد. نکات کاربردی در طراحی اتاق استراحت را رعایت نمایید تا معجزه آن را مشاهده کنید. همچنین باید توجه داشته باشید در هر صنف و هر زمینه کاری که هستید، مراجعه کنندگان شما که در این قسمت، انتظار می کشند نیاز به آرامش دارند.

بنابراین باید سعی داشته باشید که از رنگ های آرام و سبک همانند آبی های کم رنگ، سبز، خاکستری و یا صورتی ملایم استفاده کنید. در مقابل می توانید از رنگ های روشن و گرم و جسورانه همانند زرد، سیاه و قرمز نیز استفاده نمایید. توجه داشته باشید این رنگ ها با وجود تیرگی و رنگ های جیغ، تاثیرات مثبت روانی در افراد ایجاد می کند. این رنگ ها در اینفوگرافیک اخیر توسط محققان در چند وقت گذشته به دست آمده است.

  • صندلی های اتاق انتظار

صندلی از دیگر بخش های اصلی و حائز اهمیت در اتاق انتظار به شمار می رود. صندلی می بایست آنقدر راحت باشد که حتی اگر مدت زمان انتظار ارباب رجوع زیاد شد، احساس ناراحتی نداشته باشد و در عین راحتی باید بسیار شیک و استوار باشد تا به سرعت فرسوده نشود. صندلی اداری که برای انتظار از آنها استفاده می شود، مدل ها و طرح های مختلفی دارد که با توجه به سلیقه و همچنین حوزه کاری خود می توانید بهترین نوع آن را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که ادغام کردن چند مدل و رنگ به تازگی مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است. بنابراین می توانید با مخلوط کردن چند مدل صندلی در رنگ های متفاوت به اتاق انتظار خود روح تازه ای ببخشید و مراجعه کنندگان خود را تحت تاثیرات مثبت قرار دهید. راهنمای انتخاب یک صندلی اداری مناسب را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • روشنایی مناسب در اتاق انتظار

اولین چیزی که با وارد شدن به اتاق انتظار توجه همه را به خود جلب می کند، نورپردازی است. بنابراین می توانیم بگوییم مهمترین موضوع در طراحی اتاق انتظار نورپردازی است. باید به نوع نور و میزان نور و همچنین رنگ نور در اتاق های انتظار توجه ویژه ای داشته باشیم. تحقیقات نشان داده است که اتاق های انتظار بسیار روشن ناراحت کننده هستند و نه تنها آرامشی را منتقل نمی کنند، بلکه آرامش و حس امنیت را از ارباب رجوع می گیرد.

آباژورها و دیگر گزینه های روشنایی با قابلیت کنترل میزان روشنایی باعث زیبایی فضای اتاق شده و همچنین با کنترل شدن میزان نور مهمانان می توانند آرامش را تجربه نمایند. آباژورها و گزینه های تزئینی که نور دارند از وسایلی هستند که در طراحی مبلمان اداری اتاق انتظار بسیار مهم محسوب می شوند چرا که علاوه بر نورپردازی مناسب و آرامش بخش، می توانند به زیبایی هرچه بیشتر فضا کمک کنند.

  • آثار هنری قابل استفاده در محیط

یکی از اجزای جدا نشدنی در طراحی و چیدمان، استفاده از آثار هنری است! تاثیرات انتخاب مبلمان اداری مدرن بسیار زیاد است، در طراحی مدرن و امروزی برای زیبایی و آرامش بخشیدن به فضا سعی می شود از آثار هنری استفاده شود. ایجاد محیط هنری منظور اصلی ما نیست، به عبارتی نمی خواهین فضا را با هنرهای تجسمی و هنری پر کنیم، تنها با یک تصویر هنری و یا مجسمه ای الهام بخش سعی می شود تا ذهن ارباب رجوع را به آرامش نزدیک کرد. نقاشی های انتزاعی و یا قطعه ای برگرفته از طبیعت، هر کدام را که استفاده کنید می تواند تاثیر بسیار زیادی روی ذهنیت افراد در فضا داشته باشد.

  • مجله هایی برای خواندن یا موسیقی ملایم در فضا

داشتن مجله و یا گزینه هایی برای مطالعه و همچنین پخش موسیقی ملایم در اتاق انتظار می تواند تجربه بهتری را برای مهمانان شما به همراه داشته باشد. روزنامه و یا مجلات جذاب باعث می شوند که میهمانان شما در حالی که منتظر هستند، توجه خود را به آنها معطوف کرده و گذر زمان را کمتر حس کنند.

در واقع داشتن مجله برای سرگرم کننده ارباب رجوع بسیار زیاد کاربردی می باشد. همچنین موسیقی های ملایم باعث آرامش ذهنی و فکری افراد می شود و همین امر، تحمل انتظار کشیدن را در آنها بیشتر خواهد کرد. هنگام انتخاب موسیقی باید به نکاتی توجه داشته باشید، ار جمله که برای چه محیطی است و اینکه باید سعی داشته باشید که از موسیقی های بی کلام و ریتم های بسیار آرام و آرامش بخش استفاده کنید تا بتوانید تاثیرات لازم را بر مردم بگذارید.


چنانچه قصد دارید مبلمان و وسایل مورد نیاز برای اتاق انتظار خود تهیه نمایید، می توانید لیست قیمت مبلمان اداری مرتبط با محیط انتظار را در سایت ما مشاهده نمایید. مشاوره گرفتن در طراحی و چیدمان می تواند به انتخاب وسایل به شما کمک کند تا خرید مطمئنی داشته باشید.

مواردی که در محیط کار می تواند خستگی را از تن شما بیرون کند!

استفاده از میز کاری مناسب در دفتر کار

شاید در نگاه اول از خود بپرسید که چه فرقی بین میز کارشناسی و عادی وجود دارد، مهم کار است و حالا می‌خواهد میز اداری باشد یا هر نوع از انواع میز کار موجود در بازار؛ اما بین آن‌هاواقعاً تفاوت وجود دارد. این تفاوت‌ها از جنس مواد به کار رفته در ساخت گرفته تا ظاهر آن‌ها و همچنین، محیط موردنظر را شامل می¬شود. به هرحال، این سوال وجود دارد که چه تفاوتی بین میز کارشناسی شخصی با انواع میز کار دیگر مانند میز اداری و عادی وجود دارد؟

میز کار شخصی چیست؟

حتماً ادارات دولتی یا شرکت‌های خصوصی زیادی تا به حال رفته‌اید. در آنجا انواع میز اداری متفاوتی برای کارشناسان مختلف دیده‌اید. به این نوع میزها، میز کارشناسی می‌گویند. هرکدام از این میزها برای یکی از کارمندان است؛ شاید اختصاصی ساخته نشده باشد؛ اما سعی شده اصولی در طراحی و تولید آن‌ها به کار گرفته شود که کارشناسان احساس خستگی نکنند.


البته نمونه کاربرد دیگر آن‌ها در فضاهای کار اشتراکی است که در آنجا از پارتیشن های اداری که دور میزهای شخصی استفاده می کنند، بهره گرفته می‌شود. به هرحال، این تقسیم بندی در ایران خیلی معمول نبوده و ممکن است که خیلی از افراد از نزدیک تجربه نکرده باشند. برای همین ما ادارات دولتی را مثال زدیم.


میز کار شخصی یا میز کارشناسی از انواع میز کار است که برای هر فرد از سازمان با توجه به وظایف و مسئولیت‌هایش طراحی شده است. طراحی آن‌ها اختصاصی بوده و سطح بالاتری نسبت به میزهای عادی دارند. همچنین، امکانات موجود در آن‌ها بیشتر است؛ مانند کشوهای اختصاصی، داشتن ست میز مدیریتی روی آن‌ها و غیره. این دسته، میز کارشناسی می‌گویند. تاثیر میز کارشناسی بر دکوراسیون و چیدمان بسیار زیاد است، به این صورت که می توان گفت چنانچه بخواهید آن را تعویض کنید می بایست به فکر دکوراسیون جدید باشید.

ویژگی‌های به کار رفته در ساخت آن‌ها شامل:

  • دارای فضای کاری نسبتاً بزرگ روی آن برای تمامی کارمندان؛
  • دارای فضای مناسب برای قرار دادن انواع وسایل مانند پرینتر، زونکن و غیره؛
  • دارای قسمت‌هایی مانند سوراخ روی سطح برای عبور سیم‌ها؛
  • دارای فضایی مناسب برای چرخش راحت صندلی و رفتن به داخل آن‌ها؛

در واقع در ساخت چنین میزهایی سعی می‌شود تا همه چیز در بهترین حالت خود باشد. طراحی آن‌هابیشتر به شکل مستطیل یا ال (L) مانند بوده که بر اساس فضای اتاق موجود استفاده می‌شوند. علاوه بر این، از پارتیشن اداری که دور میزهای شخصی استفاده می کنند نیز بهره می‌گیرند. این مسئله بیشتر در فضاهای کار اشتراکی یا ادارات غیردولتی به چشم می‌خورد. برای خرید یا سفارش این نوع میزها باید به مراکزی با عاملیت فروش مبلمان اداری مدرن رفت. در این چنین فروشگاه‌هاییمی‌توان به انواع میز کار مانند میز کارشناسی یا میز اداری را مشاهده کرد.

میز کار عادی چیست؟

اگر بخواهیم مثال بارزی از این نوع میز بزنیم، می‌توان به همان میزهای موجود در فروشگاه‌های ساده بازار اشاره کرد.نمونه‌هایی که با یک کشوی ساده و با چوب‌های معمولی ساخته می‌شوند. در واقع امکانات ویژه‌ای ندارند. حتی فضای زیادی هم برای آن‌ها تعبیه نشده است. از نظر ظاهر هم تقریباًشبیه مستطیل کوچک هستند. در واقع باید گفت که از نظر اهداف با میز کارشناسی جدید و حرفه‌ای فاصله دارند و همان میز اداری قدیم هستند.


یکی از تفاوت‌های میز کار عادی با نوع شخصی، در طراحی و ساخت است. میز کار شخصی از اول برای این هدف تولید می‌شود. تمامی المان‌های قرار گرفته روی آن‌ها به صورتی است که کارشناس یا کاربر پشت آن در هنگام استفاده خسته نشود. چنین ویژگی در تمامی انواع میز کار عادی کمتر دیده می‌شود. اگر هم باشد، از نظر امکاناتی است که در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود؛ مانند داشتن کشو یا طراحی حرفه‌ای‌تر. افرادی که به دلیل کوتاهی قد نمی توانند زمان زیادی را پشت میز کارشان بایستند، می توانند از میز اداری ایستاده استفاده کنند تا زمان کار راحت تر باشند و آسیبی به سلامتی آنها وارد نشود.

فاکتورهایی که باعث تفاوت میز کار شخصی با عادی می‌شود، شامل:

اندازه میز شخصی در بسیاری از موارد بسیار از بزرگ‌تر از میز عادی است؛

نوع شخصی، کاربری خاصی نسبت به معمولی دارد. در واقع، میز اداری عادی را می‌توان در همه مکان‌ها استفاده کرد.

از نوع شخصی می‌توان برای جایگزینی میز اداری یا میز کارشناسی استفاده کرد. در واقع، بیشتر مناسب چنین فضاهایی است.

به مدل شخصی نیز میز کارشناسی ارگونومیک می‌گویند. میزی که در ساخت آن، اصول طراحی هم رعایت شده است.

به دلیل ساختار منحصر به فرد، از پارتیشن اداری که دور میزهای شخصی استفاده می کنند. این پارتیشن حتی برای میز کارشناسی یا میز اداری نیز پرستیژ خاصی ایجاد می‌کند. از طرفی باعث افزایش استقلال و هویت کارمند نیز می¬شود.

در طراحی و ساخت مدل‌های شخصی از ست میز مدیریتی نیز استفاده می‌شود. ست‌های مدیریتی برای هر میز متفاوت بوده و البته ست‌های معمولی نیز وجود دارد که برای مدل‌های عادی به کار گرفته می‌شود.

تفاوت مهم دیگر میز کار شخصی با میز اداری معمولی در قیمت است. به هر حال، به دلیل ساختار میزهای شخصی، قیمت بالاتری در عرضه دارند.

کدام مدل را خریداری کنیم؟

حال نوبت سفارش و خرید میز کارشناسی یا هر نوع دیگر رسیده است و از این رو وارد یک فروشگاه می‌شوید. تنوع بسیار بالای میزها شما را تا حدی سردرگم می‌کند. اینکه نمی‌دانید بین این همه میز با ظاهر و جنس‌های متفاوت کدام مدل را انتخاب کنید. اصلاً کدام مورد میز کارشناسی یا میز اداری است؟ در نگاه اول انتخاب سخت است؛ اما با در نظر گرفتن چند راهکار ساده می‌توان در کمترین زمان ممکن، مورد مناسب را انتخاب و خریداری کرد.توصیه های مهم به خریداران مبلمان اداری را جدی بگیرید چرا که زمان زیادی را قرار است در محیط کار سپری نمایید.

فضایی که در آن کار می‌کنید. در مکان‌های رسمی مانند ادارات باید از میز اداری استفاده کرد. البته شما این نوع میزها را خریداری نمی‌کنید؛ اما اگر شرکتتان سبک رسمی دارد، باید به دنبال میز کارشناسی باشید.

بودجه در نظر گرفته شده چقدر است. مسلماً میزهایی شخصی به میز کارشناسی جدید موجود در بازار گران تر هستند؛ البته امکانات ویژه‌ای هم دارند.

هدف شما در استفاده از آن‌ها چیست؟ آیا به دنبال پرستیژ خاصی هستید یا اینکه امکانات آن برای شما اهمیت دارد؟ ویژگی‌های هر میز مانند کشو، اندازه، امکانات روی سطح، ظاهر و چگونگی داخل شدن صندلی را در نظر بگیرید تا حداقل با مکان شما تطابق داشته باشد.

خرید میز اداری یا هر انواع میز کار مسئله خیلی مهمی است. شما قرار است که ساعت‌ها پشت آن‌ها کار کنید؛ پس حتی میز اداری از نظر ظاهر باید به صورتی باشد که کمترین آسیب و بیشترین لذت کاری را به شما بدهد. اینکه قیمت انواع میز اداری چگونه تعیین می شود مبحثی است که شاید برای بسیاری از افراد مهم باشد ولیکن هرچقدر هزینه هم دربر داشته باشد بهتر است دریغ نکرده و بهترین نوع آن را سفارش دهید چرا که زمان زیادی که پشت میز سپری می کنید روی سلامتی شما تاثیر می گذارد.

جهت مشاهده محصولات و اطلاع از بهترین قیمت های مبلمان اداری، می توانید به وبسایت آفن به آدرس:

www.afn-furniture.com مراجعه نمایید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید