خانم دکتر‌های قلابی در تهران

حدود چهارماه است که با مدارک جعلی که یکی از دوستانم به نام مرضیه سی‌وهشت‌ساله در اختیارم گذاشته است ‏مطبی افتتاح کردم و مشغول طبابت شدم.

کد خبر : ۷۶۵۶۷
بازدید : ۲۹۵۲
دو زن که بدون هیچ سابقه و مدرکی ١٠‏‎ ‎سال در تهران طبابت می‌کردند، دستگیر شدند. حدود دو ماه پیش شکایتی ‏از فعالیت غیرقانونی و اقدامات مجرمانه یک پزشک زن به پلیس آگاهی ارجاع شد و در پی آن ماموران رسیدگی به موضوع را ‏در دستور کار خود قرار دادند و به مطب این پزشک مراجعه کردند.

با آغاز تحقیقات مأموران که با مجوز قضائی انجام شد، این زن که خود را پزشکی حاذق معرفی کرده بود، شروع به تناقض‌‏گویی کرد و همین موضوع شک مأموران را بیشتر کرد و به همین دلیل از او درخواست مدارک نظام پزشکی و تحصیلی کرد، ‏اما این زن ادعا کرد که هیچ‌کدام از این مدارک را به همراه ندارد‎.

با دستور مقام قضائی مطب این زن بررسی شد و در جریان آن مجوز طبابت زنی سی‌ودو ساله به نام ناهید کشف شد که ‏مشخص شد این مدرک جعلی است. در همین راستا نیز این زن دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد که در جریان آن به جرم خود ‏اعتراف کرد و گفت: «حدود چهارماه است که با مدارک جعلی که یکی از دوستانم به نام مرضیه سی‌وهشت‌ساله در اختیارم گذاشته است ‏مطبی افتتاح کردم و مشغول طبابت شدم.» همچنین در تحقیقات بعدی مشخص شد که این زن تنها با اصول بوتاکس آشنا بوده و هیچ ‏تخصص پزشکی ندارد‎.

با کسب این اطلاعات و با دستور قضائی عملیات برای دستگیری زنی که مدرک جعلی را در اختیار متهم قرار داده بود، آغاز شد ‏که در جریان آن، مرضیه سی‌وهشت ساله نیز در مطبش واقع در محدوده میدان شهدا شناسایی و دستگیر شد؛ اما در جریان تحقیقات ‏مشخص شد که او نیز فاقد هرگونه تخصص پزشکی است و حدود ۱۰‌سال است که با عنوان پزشک فعالیت کرده است.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت با تأیید این خبر اعلام کرد که برای هر دو متهم پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد برای ‏ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرایم احتمالی و شاکیان در اختیار ماموران پایگاه ۵ پلیس آگاهی قرار دارند‎.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید