ویژگی‌های گوشی تاشوی جدید سامسونگ

ویژگی‌های گوشی تاشوی جدید سامسونگ

سامسونگ یکی از پیشگامان ساخت گوشی‌های هوشمند تاشو بوده، و اولین بار اواخر ۲۰۱۸، گلکسی فولد را معرفی کرد. اما این گوشی با برخی مشکلات همراه بود و همین باعث شد که عرضه آن چند ماه به تأخیر بیفتد.

کد خبر : ۷۶۶۸۵
بازدید : ۱۰۷۸۳
ویژگی‌های گوشی تاشوی جدید سامسونگ
سامسونگ یکی از پیشگامان ساخت گوشی‌های هوشمند تاشو بوده، و اولین بار اواخر ۲۰۱۸، گلکسی فولد را معرفی کرد
جزئیات جدیدی درباره گوشی تاشوی آینده سامسونگ (که انتظار می‌رود نام آن «گلکسی زد فلیپ» باشد) در جریان نشت گسترده اطلاعات فاش شده است.

سایت آلمانی «وین‌فیوچر» اطلاعات تازه‌ای درباره گوشی هوشمندی که بازار مشتاقانه منتظر عرضه آن است، منتشر کرده و مشخصات، قابلیت‌ها و تصاویری جدیدی را فاش کرده است. در این گوشی، شیوه تا کردن افقی گلکسی فولد، که مانند کتاب باز و بسته می‌شد، کنار گذاشته شده و مدل جدید، مانند موتورولا ریزر به صورت عمودی تا می‌شود.

این گوشی جدید صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و شیشه خیلی نازک دارد، تا از استهلاک آن در نتیجه باز و بسته شدن مکرر روزانه جلوگیری شود. به نظر می‌رسد که مدل جدید همانند گلکسی فولد و موتورولا ریزر دارای یک صفحه نمایش ثانویه است که از آن می‌توان برای دیدن اعلان‌ها استفاده کرد.

در درون این دستگاه، سامسونگ پردازنده برتر Qualcomm Snapdragon ۸۵۵ +، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶گیگابایت حافظه داخلی تعبیه کرده است. باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری آن کوچک‌تر از باتری ۴۳۸۰ میلی‌آمپری گلکسی فولد است، اما کوچک‌تر بودن اندازه گلکسی زد فلیپ، به این معنی است که به احتمال زیاد کارکرد باتری آن مشابه یا بهتر از مدل قبلی است.

تصاویر درز کرده همچنین نشان می‌دهد که این گوشی دارای دو دوربین عقب است، که انتظار می‌رود شامل لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز سوپرواید ۱۲ مگاپیکسلی باشد.

قیمت و تاریخ عرضه، تنها اطلاعاتی هستند که «وین‌فیوچر» در مورد این گوشی فاش نکرده است، اگرچه طبق شایعات قبلی قرار است سامسونگ در ۱۱ فوریه، در مراسم «بازگشایی» این گوشی را معرفی کند.

در تیزر تبلیغاتی این مراسم، اشکال چهارگوشه‌ای مشابه خصوصیات گلکسی زد فلیپ دیده می‌شود و در پایان پیام «شکل آینده را تغییر دهید» نشان داده می‌شود. سامسونگ در مورد دستگاه‌های عرضه‌نشده اظهارنظر نمی‌کند، اما قبلا اشاره کرده است که گوشی هوشمند تاشوی جدید این شرکت تفاوت چشمگیری با آنچه که تابه حال تولیدشده خواهد داشت.

هایسون جئونگ، رئیس بخش تحقیق و توسعه چارچوب سامسونگ موبایل، در کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت در سال ۲۰۱۹ گفت: «این طراحی جدید - که در حال کار بر روی آن هستیم، نه تنها به آسانی در جیب جا می‌شود، بلکه شیوه استفاده از گوشی را نیز تغییر می‌دهد.»

سامسونگ یکی از پیشگامان ساخت گوشی‌های هوشمند تاشو بوده، و اولین بار اواخر ۲۰۱۸، گلکسی فولد را معرفی کرد. اما این گوشی با برخی مشکلات همراه بود و همین باعث شد که عرضه آن چند ماه به تأخیر بیفتد.

گوشی‌های هوشمند دیگری که انتظار می‌رود در مراسم «بازگشایی» سامسونگ معرفی شوند، عبارتند از: پرچم‌دار‌های این شرکت، یعنی گکلسی اس۲۰، اس۲۰+ و اس۲۰ اولترا.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید