آپشن جدید اینستاگرام

آپشن جدید اینستاگرام

گزینه دیگر هم کاربرانی را نشان‌تان می‌دهد که از همه کمتر با آن‌ها در ارتباط هستید. این فهرست ممکن است شامل ده‌ها حسابی باشد که اگر عکس‌ها و استوری‌های‌شان خسته کننده و بیش از حد است دیگر نخواهید آن‌ها را دنبال کنید.

کد خبر : ۷۶۸۳۱
بازدید : ۱۰۳۳۷
آپشن جدید اینستاگرام
اینستاگرام ویژگی جدیدی اضافه کرده که به شما اجازه می‌دهد بفهمید از چه کسی خوشتان نمی‌آید. این ویژگی برای آن طراحی شده تا به کاربران اجازه دهد صفحه اینستاگرام خود را تمیز کرده و اکانت‌هایی که دنبال نمی‌کنند یا نمی‌خواهند خیلی ببینند را آنفالو نمایند.

این ویژگی در کنار ابزار دیگری معرفی شده که به کاربران اجازه می‌دهد ببینند از چه کسی بیشتر از همه پست می‌بینند که آن هم برای کمک به مردم برای شخصی‌سازی بهتر پست‌هایی که مشاهده می‌کنند طراحی شده است.

این ابزار را از طریق مراجعه به حساب خود و کلیک کردن روی دکمه «فالوینگ» می‌توانید بیابید. در آنجا علاوه بر به روزرسانی جدید، فهرستی از تمام افرادی که دنبال می‌کنید را خواهد دید.

گزینه‌ای در اینجا وجود دارد تا حساب‌هایی را ببینید که بیش از سایرین در صفحه شما ظاهر می‌شوند. با توجه به اموری که اینستاگرام برای نشان دادن پست‌های افراد به کاربران در نظر می‌گیرد، این حساب‌ها احتمالا حساب‌هایی هستند که از همه بیشتر با آن‌ها سر و کار دارید، ولی همچنین می‌توانند حساب‌های آزاردهنده‌ای باشند که بیش از حد پست می‌کنند.

گزینه دیگر هم کاربرانی را نشان‌تان می‌دهد که از همه کمتر با آن‌ها در ارتباط هستید. این فهرست ممکن است شامل ده‌ها حسابی باشد که اگر عکس‌ها و استوری‌های‌شان خسته کننده و بیش از حد است دیگر نخواهید آن‌ها را دنبال کنید.

ویژگی جدید در آزمایش‌های سال گذشته این برنامه کشف شد، ولی بالاخره همراه با اعلامیه اینستاگرام با به روز رسانی جدید برای تمام کاربران در دسترس قرار گرفت.

این ویژگی‌ها بعد از آن ارائه شد که اینستاگرام به کاربران اجازه داد کسانی که دنبال می‌کنند را بر اساس ترتیب زمانی دنبال کردن ایشان مشاهده کنند. این ویژگی هم به طوری مشابه برای آن طراحی شده بود تا افراد درک بهتری از حساب خود داشته باشند و از دست حساب‌هایی که خیلی وقت پیش دنبال کرده‌اند و دیگر تمایلی به دیدن پست‌های آن‌ها ندارند خلاص شوند.

تمام این ویژگی‌ها برای آن طراحی شده تا به کاربران اجازه دهد کنترل بیشتری روی حساب‌های خود داشته باشند و بتوانند با شخصی‌سازی بهتر آن فقط چیز‌هایی را ببینند که خود می‌خواهند.

سخنگوی این شرکت گفت: «اینستاگرام واقعا درباره این است که شما را به افراد و چیز‌هایی که دوست دارید نزدیک‌تر کند و ما می‌دانیم که طی زمان، علایق و ارتباطات شما ممکن است تغییر و تکامل یابد. این تغییر ممکن است به خاطر فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه، مهاجرت به شهری جدید یا علاقه‌ای وافر به امری جدید و اجتماعی تازه باشد.
ما می‌خواهیم مدیریت حساب‌های شما در اینستاگرام را برای‌تان راحت‌تر کنیم تا بتوانید به آسانی به علایق و ارتباطات فعلی خود دست یابید.»
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید