خودکشی مرد عصبانی بعد از حمله به باجناق

این مرد پس از اقدام جنون‌آمیز خود به بیمارستان منتقل شد، اما اقدامات درمانی مؤثر نبود و او جان خود را از دست داد.

کد خبر : ۷۷۱۳۳
بازدید : ۵۳۸۶
مردی که به‌خاطر همسرش گروگان‌گیری کرده بود، پس از حضور همسایه‌ها و فرار ناموفق اقدام به خودکشی کرد و جانش را از دست داد. ماجرای این مرگ را مأموران کلانتری ۱۲۷ گلبرگ بعدازظهر یکشنبه به بازپرس کشیک قتل تهران اطلاع دادند و بازپرس غلامی، رئیس شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران دستور تحقیقات دقیق‌تر در مورد نحوه خودکشی و انگیزه متوفی را صادر کرد. همچنین دستور داد مأموران اداره تشخیص هویت و کارشناسان پزشکی قانونی نیز در محل حضور یابند.

در تحقیقات مأموران مشخص شد متوفی ساعتی قبل در خانه باجناقش اقدام به گروگان‌گیری کرده و بعد از آنکه باجناقش را مجروح کرده، با فریاد‌های ساکنان خانه و حضور همسایه‌ها مجبور به فرار شده است. همچنین تحقیقات محلی از شاهدان ماجرا مشخص کرد این مرد ۳۰ ساله پس از بیرون‌آمدن از خانه باجناق خود قصد فرار داشت، اما اهالی او را دوره کردند و می‌خواستند وی را دستگیر کنند که او اقدام به خودزنی کرد.
این مرد پس از اقدام جنون‌آمیز خود به بیمارستان منتقل شد، اما اقدامات درمانی مؤثر نبود و او جان خود را از دست داد. در شاخه دیگری از تحقیقات باجناق متوفی مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: باجناقم که خودش را کشته است، به خانه من آمده بود، چون همسرش قصد داشت از او جدا شود.
او آمده بود تا از من بخواهد به همسرش بگویم طلا‌ها و هدایایی را که برایش خریده بود پس بدهد، اما بین ما مشاجره شد و او ناگهان با چاقو ما را تهدید کرد و دست و پای دو نفر را بست و من و یک نفر دیگر را که در خانه ما بود مجروح کرد.
بعد از آن ما دادوبیداد کردیم که همسایه‌ها آمدند و او مجبور به فرار شد. بعد هم شنیدم خودش را با چاقو زده است. درحال‌حاضر جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید