بازار داغ خواننده‌های پاپ در میتینگ‌های انتخاباتی

بازار داغ خواننده‌های پاپ در میتینگ‌های انتخاباتی

حال سوال اینجاست که این خواننده‌ها در ازای دریافت چه دستمزدی حاضر می‌شوند در یک همایش انتخاباتی و به نفع یک کاندیدای خاص به اجرای برنامه بپردازند؟ بررسی‌ها نشان می‌دهد که دستمزدی که این خواننده‌ها دریافت می‌کنند دست کم سه تا چهار برابر رقمی است که برای اجرای برنامه‌های ارگانی دریافت می‌کنند. دستمزد متعارف خواننده‌های پاپ برای حضور و اجرای برنامه در برنامه‌های ارگانی بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان است بنابراین می‌شود حدس زد که برای حضور در این میتینگ‌های انتخاباتی هم بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان پول پرداخت می‌شود.

کد خبر : ۷۷۱۹۵
بازدید : ۳۱۴۸
بازار داغ خواننده‌های پاپ در میتینگ‌های انتخاباتی
فرادید | تبلیغات انتخابات مجلس به لحظات نهایی خود نزدیک می‌شود و در فرصت قانونی نامزد‌ها از روش‌های مختلفی برای برگزاری میتینگ‌های انتخاباتی استفاده کردند، اما آن‌ها که حاضر بودند پول بیشتری پرداخت کنند، جشن‌های بزرگ چند هزار نفری با حضور خواننده‌های پاپ برگزار کردند.

به گزارش فرادید، روز‌های گذشته تصاویری از بنر‌های تبلیغاتی برخی کاندید‌ها منتشر شد که در آن نشان می‌داد جشن‌های بزرگ انتخاباتی با حضور ایوان بند، پازل بند و رضا صادقی برگزار شده است. البته این درحالی ست که هیچکدام از این خواننده‌ها این موضوع را تایید یا تکذیب و چیزی از محل برگزاری اجرای انتخاباتی شان را در صفحه‌های شخصی خود منتشر کنند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که رضاصادقی و ایوان بند روی صحنه رفته اند و ماجرا کذب نبوده است. بررسی فرادید نشان می‌دهد که برگزاری میتینگ با حضور خواننده‌های پاپ، بیشتر در شهرستان بندر عباس و چند شهر دیگر برگزار شده است.
اما بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش‌های اغلب تندی نشان داده اند. برخی از کاربران به رضا صادقی تاخته اند و گفته اند که چرا به خاطر پول حاضر شده تا در میتینگ انتخاباتی اجرا کند و شان موسیقی را زیر سوال ببرد.
البته برخی هم از کاندید‌ها انتقاد کرده اند وگفته اند که آیا با حقوق مجلس می‌توان این هزینه‌ها را جبران کرد. برخی هم گفته اند که نماینده مجلس شدن به هر قیمتی، آفت بزرگی برای کشور است.
بازار داغ خواننده‌های پاپ در میتینگ‌های انتخاباتی

بنر همایش انتخاباتی با حضور رضا صادقی در بندرعباس

خواننده‌های پاپ برای میتینگ‌ها چقدر دستمزد می‌گیرند؟

حال سوال اینجاست که این خواننده‌ها در ازای دریافت چه دستمزدی حاضر می‌شوند در یک همایش انتخاباتی و به نفع یک کاندیدای خاص به اجرای برنامه بپردازند؟ بررسی‌ها نشان می‌دهد که دستمزدی که این خواننده‌ها دریافت می‌کنند دست کم سه تا چهار برابر رقمی است که برای اجرای برنامه‌های ارگانی دریافت می‌کنند.

دستمزد متعارف خواننده‌های پاپ برای حضور و اجرای برنامه در برنامه‌های ارگانی بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان است بنابراین می‌شود حدس زد که برای حضور در این میتینگ‌های انتخاباتی هم بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان پول پرداخت می‌شود.

این اولین بار نیست که خواننده‌های پاپ در میتینگ‌های انتخاباتی حضور پیدا می‌کنند، اما دفعات قبل این حضور‌ها بیشتر در انتخابات ریاست جمهوری عیان می‌شد تا در انتخابات مجلس؛ اما حالا برخی نامزد‌ها برای رسیدن به صندلی داغ مجلس حاضر شده اند هزینه ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیونی خواننده‌های پاپ مشهور را تامین کنند.

در زمان انتخابات ریاست جمهوری بار‌ها پیش آمده که خواننده‌ها از کاندیدایی حمایت می‌کردند مثل عکس انداختن گروه بروبکس با روحانی در انتخابات ۹۲ یا ماجرای دیدار جنجالی امیر تتلو با ابراهیم رئیسی در انتخابات ۹۶، قبل‌تر حتی شاهد این بودیم که محسن چاوشی با انتشار یک تک آهنگ شاد و پرانرژی از روحانی حمایت کرد یا حجت اشرف زاده و سالار عقیلی هم در همایش حامیان انتخاباتی روحانی در مشهد به اجرای برنامه پرداختند.

حضور خواننده‌های پاپ در میتینگ‌های انتخاباتی مجاز است؟

پرسش دیگری که وجود دارد این است آیا یک خواننده می‌تواند مستقل از تهیه کننده یا شرکت طرف قرارداد او برای اجرای چنین برنامه‌هایی اقدام کند؟

مسئولان شرکت آوازینو این موضوع را رد کرده اند و تاکید داشته اند که خواننده‌های طرف قراراداد با این شرکت در هیچ همایش انتخاباتی به اجرای برنامه نمی‌پردازند و خواننده‌ها هم نمی‌توانند مستقل با کسی برای اجرای برنامه قرارداد ببندند.

آن‌ها البته تاکید کرده ند که قرارداد گروه پازل بند با این شرکت مدتی پیش به اتمام رسیده. یکی دیگر از دست اندرکاران تولید و تهیه موسیقی هم تایید کرده که این پیشنهادات به خواننده‌ها و تهیه کننده‌های زیادی مطرح شده، اما هنرمندان معمولا به این پیشنهادات پاسخ منفی می‌دهند و مبلغ پیشنهادی نمی‌تواند در خواننده ایجاد انگیزه کند، مگر اینکه با علاقه شخصی خود بخواهند در این نوع برنامه‌ها به اجرای برنامه بپردازند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید