ابتلای دوباره به کرونا در چینی‌های درمان شده

ابتلای دوباره به کرونا در چینی‌های درمان شده

پیشتر سفیر چین در روسیه گفته بود که موارد ابتلای دوباره ممکن نیست. وی افزود که ویروس به طور مصنوعی در آزمایشگاه تولید نشده است و بیان داشت که این بیماری از حیوانات به انسان منتقل شده است.

کد خبر : ۷۷۳۸۴
بازدید : ۵۷۹۶
ابتلای دوباره به کرونا در چینی‌هایی که درمان شده اند
در شهر ووهان چین موارد ابتلای دوباره به ویروس کرونا که قبلا درمان شده اند، یافت شده است. در سایت کمیته دولتی مربوط به مسائل بهداشتی چین این خبر منتشر شده است.

در این گزارش آمده است که بر اساس اطلاعات روز دوشنبه ۲۴ فوریه، ۱۹۵ بیمار مرخص شده برای بار دوم علائم این بیماری را پیدا کرده اند. در این سند دلیل آن مشخص نشده است.

روزنامه South China Morning Post خاطر نشان می‌کند که به خاطر اپیدمی مقامات شهری ۱۴ روز قرنطینه را برای ساکنینی که درمان شده اند وضع کردند برای آنکه آزمایش برخی از آن‌ها از بیمار شدن دوباره شان خبر می‌دهد.

پیشتر سفیر چین در روسیه گفته بود که موارد ابتلای دوباره ممکن نیست. وی افزود که ویروس به طور مصنوعی در آزمایشگاه تولید نشده است و بیان داشت که این بیماری از حیوانات به انسان منتقل شده است. در حال حاضر منبعع دقیق این بیماری مشخص نشده است.

بر اساس آخرین آمار ۸۰ هزار فرد مبتلا به این ویروس شناسایی شده اند. ۲۶۲۰ نفر فوت کرده و ۲۵ هزار نفر مرخص شده اند. در روسیه دو بیمار مبتلا مشخص شدند که درمان شده اند. موارد ابتلای دیگری وجود نداشته است.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید