شایعه عجیب درباره کاندیدای ریاست فوتبال

او ضمن رد این شایعات تأکید داشت به هیچ‌عنوان قصد کناره‌گیری از انتخابات را ندارد و با هیچ مقام مسئولی برای کناره‌گیری جلسه‌ای برگزار نکرده است.

کد خبر : ۷۷۴۱۱
بازدید : ۱۵۳۰
مهم‌ترین خبری که روز گذشته درباره انتخابات فدراسیون فوتبال در رسانه‌ها منتشر شد، بحث کناره‌گیری احتمالی محمدحسین قریب از انتخابات ریاست بود. قریب که گفته می‌شود با حمایت دولت و وزارت ورزش وارد این عرصه شده، یکی از شانس‌های جدی رسیدن به صندلی ریاست فوتبال است که مخالفانی جدی هم در این مسیر دارد.
دیروز خبرگزاری فارس در خبری عجیب درباره احتمال کناررفتن قریب از انتخابات ریاست نوشت: «اخبار دریافتی حکایت از آن دارد که تحولات اخیر و فضای به وجود آمده در این فرآیند، باعث شده تا قریب که سابقه شکست در انتخابات فوتبال و جواب رد مجمع را در کارنامه دارد، دچار تردید‌های اساسی شود.
این موضوع تا بدانجا بوده که او در دو دیدار با یک مقام عالیرتبه ورزش کشور خواستار کناره‌گیری از این انتخابات بوده، چراکه شانس خود را اندک می‌داند. محمدحسین قریب، یک‌بار نیز در انتخابات ریاست فدراسیون در سال ١٣٩٠ از سوی دولت وقت معرفی شده بود که انتخابات را به علی کفاشیان باخت.
این‌بار نیز که او به‌عنوان گزینه نزدیک به دولت وارد انتخابات شده، برآورد‌های میدانی به ضررش است که موجب شده تا نگران باشد یک شکست دیگر را متحمل شود.» این خبر عجیب درشرایطی منتشر شد که بلافاصله برای صحت و سقم آن با این نامزد ریاست فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم.
او ضمن رد این شایعات تأکید داشت به هیچ‌عنوان قصد کناره‌گیری از انتخابات را ندارد و با هیچ مقام مسئولی برای کناره‌گیری جلسه‌ای برگزار نکرده است.
او همچنین ابراز امیدواری کرد رسانه‌ها از انتشار اخبار کذب و جهت‌دار در این فضای انتخاباتی فوتبال پرهیز کنند و انتخابات فدراسیون هم در فضایی سالم برگزار شود و اعضای مجمع بهترین تصمیم را برای آینده مدیریتی فوتبال بگیرند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید