حمله خونین به قهرمان اسکی ایران

حمله خونین به قهرمان اسکی ایران

یه ام پاره و تاندون اصلی دستم قطع شد. پزشکان می‌گویند احتمال دارد پس از یک سال درمان بتوانم دستم را به راحتی تکان بدهم. روی سرم نیز جای ضربات چاقویشان وجود دارد. تا بهتر شدن ریه ام باید در بیمارستان بمانم.

کد خبر : ۷۷۵۶۶
بازدید : ۱۲۹۰۱
حمله خونین به قهرمان اسکی ایران
قهرمان اسکی اسنوبورد ایران در حمله شش جوان قمه به دست راهی بیمارستان شد. ساعت یک بامداد چهارشنبه پوریا کیا شمشکی که قهرمان اسکی در رشته اسنوبورد است، همراه دوستانش در منطقه شمشک پایین بودند که ناگهان خودروی پاترول مشکی رنگ از خودروی آن‌ها سبقت گرفت و سپس جلوی راه آن‌ها را بست.

پوریا و سه تن از دوستانش شوکه شده بودند که ناگهان شش جوان با در دست داشتن قمه و چاقو از خودروی پاترول مشکی پیاده شدند و به سمت پوریا و سه تن از دوستانش که داخل خودرویشان بودند، حمله کردند.

سه جوان قمه به دست در ابتدا به سراغ پوریا رفتند و با ضربات چاقو و قمه او را به شدت زخمی کردند و در حالی که دوستان پوریا با سه جوان دیگر درگیر بودند، ناگهان پوریا که از ناحیه سر، کمر و دست به شدت زخمی شده بود، روی زمین افتاد.

پوریا غرق خون روی زمین بود که شش جوان قمه به دست سوار بر خودرو پا به فرار گذاشتند و پوریا به کمک دوستانش به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شد که با توجه به وخیم بودن محل زخم‌ها و شدت خون ریزی، وی با آمبولانس به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد.

ماموران با حضور در کلانتری از حمله شش جوان چاقو به دست مطلع شدند و پوریا و دوستانش همگی اعلام کردند که مردان شرور همگی مست بودند و هیچ شناختی از آن‌ها نداشتند.

قهرمان اسکی در بیمارستان
پوریا ۲۹ ساله، فوق لیسانس مدیریت ورزشی و مربی سه رشته ورزشی دوچرخه سواری، دو و میدانی و اسکی اسنوبورد در حالی که روی تخت بیمارستان شهدای تجریش تحت نظر پزشکان قرار داشت، گفت: همراه دوستانم سوار بر خودرو بودیم و قصد داشتم دوستانم را به خانه شان برسانم و بعد به خانه بازگردم تا صبح به پیست اسکی دربندسر بروم که ناگهان خودروی پاترول با سرعت از کنار ما عبور کرد و نزدیک بود با هم تصادف کنیم.

وی افزود: خودروی پاترول پس از عبور از ما جلوی راهمان را گرفت و شش مرد با قمه و چاقو به جان ما افتادند که سه نفر از آن‌ها با قمه به کمر، دست وسرم ضرباتی زدند و سپس با مشت و لگد مرا نیمه بیهوش روی زمین انداختند.

قهرمان اسکی اسنوبورد ادامه داد: ریه ام پاره و تاندون اصلی دستم قطع شد. پزشکان می‌گویند احتمال دارد پس از یک سال درمان بتوانم دستم را به راحتی تکان بدهم. روی سرم نیز جای ضربات چاقویشان وجود دارد. تا بهتر شدن ریه ام باید در بیمارستان بمانم.

پوریا گفت: ریه ام التهاب دارد و از مردم می‌خواهم برایم دعا کنند و امیدوارم هرچه زودتر پلیس این شرور‌ها را دستگیر کند.

اعتراض مردم شمشک
اهالی منطقه شمشک گفتند، این سومین بار است که این اتفاق در این منطقه رخ می‌دهد. در گذشته خودرو‌های پلیس در منطقه شمشک تردد زیادی داشتند و امنیت در این محل برقرار بود، اما مدتی است که گشت‌های پلیسی کم شده و با اتفاقات و حمله‌هایی که صورت گرفته ناامنی زیاد شده و مردم شب‌ها با استرس از خانه هایشان بیرون می‌آیند.

از پلیس و قوه قضاییه می‌خواهیم که با عاملان این اتفاقات به صورت جدی برخورد کنند تا دیگر کسی به خودش اجازه ندهد به حالت مست و با در دست داشتن قمه و چاقو ترس وحشت بین مردم ایجاد کند.

با توجه به وجود پیست بین المللی دربندسر و پیست شمشک و قرار داشتن در مسیر پیست دیزین گردشگران، ورزشکاران و مردم زیادی به این منطقه مراجعه می‌کنند که اگر نظارت کافی برای امنیت منطقه صورت نگیرد، شاهد اتفاقات تلخی خواهیم بود و باعث بد نام شدن منطقه خواهد شد.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری عاملان این حمله خونین ادامه دارد.
منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید